[redcarpet] red carpet is langzaam!

Pagina: 1
Acties:

• Komputilo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 22:53
Ik ben met red carpet aan het updaten en ik moet zo'n 190 mb, maar met 4 kb/s (:Z) gaat dit wel heeeel lang duren!!
Ik heb de mirror van ZeelandNet BV. en Nebula netherlands geprobeerd maar het gaat allemaal langzaam :'(. Ik heb kabelverbinding en die werkt goed. Enig idee hoe dat komt?

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
met de premium service van ximian krijg je toegang tot snelle servers, gratis service geven ze geen snelheid garantie op....

probeer het eens 's ochtends vroeg (uurtje of 9) dan haal ik altijd snelheden tegen de 200K/s met chello, 's middages is het een heel stuk langzamer, 's avonds is het nauwelijks te doen ;)

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Sja, Red Carpet. Het is idee is goed, dus maken er veel mensen gebruik van... Geduld is een schone zaak. Óf een premium account nemen :)

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:37
Bij mij gaat het wel redelijk snel (48kb/s) vanaf de ZeelandNet mirror met mijn ADSL lijntje. Tijdstip maakt niet uit. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Op donderdag 07 februari 2002 21:47 schreef ftjansen het volgende:
Ik ben met red carpet aan het updaten en ik moet zo'n 190 mb, maar met 4 kb/s (:Z) gaat dit wel heeeel lang duren!!
Ik heb de mirror van ZeelandNet BV. en Nebula netherlands geprobeerd maar het gaat allemaal langzaam :'(. Ik heb kabelverbinding en die werkt goed. Enig idee hoe dat komt?
Hoe kan die mirror van zeelandnet nou langzaam zijn :?
Weet je zeker dat ie de pakketten ook daadwerkelijk bij zeelandnet haalt :?
* luc haalt van die mirror.zeelandnet.nl gewoon altijd max snelhied :?

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 19:15
Euh...misschien dom; wat is Red Carpet? Iemand een urlletje?

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Op vrijdag 08 februari 2002 19:38 schreef Garp het volgende:
Euh...misschien dom; wat is Red Carpet? Iemand een urlletje?
http://www.ximian.com/products/ximian_red_carpet/
Ximian Red Carpet, delivered as part of Ximian Desktop, is a unique software management solution that simplifies and automates the most challenging tasks of Linux software management: version control, system updating and package conflict resolution, for all the leading Linux distributions.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Verwijderd

Ik haal ook maar 4k/s met mn 100mbit verbinding.

Als ik netstat bekijk maakt red-carpet geen connectie met zeelandnet, maar met de ximian ftp site; terwijl in de preferences toch echt zeelandnet als mirror staat geselecteerd.
Heb wel vanaf zeelandnet ximian geinstalleerd met >200 k/s

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 22:33
Bij mij, met ADSL, haal ik via de Zeelandnet mirror meestal minimaal 20 KByte/s, op verschillende tijden, dus daar hoeft het niet aan te liggen.
Pagina: 1