Ik heb een vraag. Ik zit op de kabel via @home. Samen met een vriend wil ik alle bestanden van onze Hd's kunnen zien en kunnen gebruiken. Is dit mogelijk of wordt dit door @home tegen gegaan. Bedankt voor jullie hulp
The Æ
The Æ
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Verwijderd
wachtwoord, alleen zijn ip toelatenOp donderdag 07 februari 2002 21:52 schreef magicstar het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.
Hoe maak ik mijn hele HD alleen voor hem toegankelijk
G3 FTP werkt wel eenvoudig.en welke programma kan ik het beste gebruiken.
"People should know when they're conquered..."
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Verwijderd
Herhaling, kun je naar elkaar pingen? in een dos venster: ping ipadresOp vrijdag 08 februari 2002 09:17 schreef magicstar het volgende:
Wij hebben beide NPF draaien en hebben hem voor de test disabled. Ik gebruik geen router. Ik draai win98SE en mijn vriend WinXP home. En heb absoluut geen idee wat VPN is.
thx
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Op vrijdag 08 februari 2002 09:21 schreef magicstar het volgende:
Thx voor je hulp
Pingen lukt niet passive mode ga ik nog proberen.
Moet nu naar school
Als iemand nog met creative oplossingen komt, ik zie graag reactie en mogelijke oplossingen
Thx
Verwijderd
Poort 10021 gebruiken ipv de standaard poort 21...waarschijnlijk zijn poort 1 t/m 1000 of zo geblokkeerd door je provider (heb ik ook bij Quicknet). Poort nummer kan je instellen in elk ftp programma...en dat moet degene die er bij jou op wil (op je server dusOp vrijdag 08 februari 2002 09:09 schreef magicstar het volgende:
Heel hartelijk dank voor jullie reacties.
Ik heb het geprobeerd met G6 FTP maar dat werkte niet zowel bj mij als mijn vriend niet. We denken dat dit komt omdat we op dezelfde server van @home zitten. Is er een manier om onder die blokkade door te gaan, legaal graag
Thx
Gebruik route add , ik had hetzelfde probleem met bestandsoverdracht met bepaalde users lukte het niet, een .bat bestandje met :Op vrijdag 08 februari 2002 18:11 schreef magicstar het volgende:
We hebben het geprobeerd met de link maar niks werkt. Zelfs mijn vriend kan ik niet pingen:?. We hebben geen idee wat we eraan moeten doen. Denk dat we ons idee maar opgeven.
Verwijderd
Serv-U is inderdaad een mooi ftp servertje. MAAR NIET 2.5 !!Op vrijdag 08 februari 2002 00:30 schreef -=!ME!=- het volgende:
Serv-U 2.5 is ook wel een simpele ftp server.
Verwijderd