Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
en geeft ook dan een wazig beeld al is het wat minder.
dus kan het nog iets anders zijn of moet ik nu een andere monitor zien te versieren om ook die apart te testen
Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI
Verwijderd
Greetz Burn
wat de garantie betreft zal ik het nog ff nakijken en hopen dat ie erbuiten valt anders lekker zeiken met teleplan
Hij bedoelde degauss hoorOp donderdag 07 februari 2002 21:57 schreef RoadKill21 het volgende:
hmmm hij is ouder dan 3 jaar dus valt buiten de garantie geloof ik en ik zie het niet echt zitten om er met een magneet langs te gaan(of bedoelde je soms degaussen?)
wat de garantie betreft zal ik het nog ff nakijken en hopen dat ie erbuiten valt anders lekker zeiken met teleplan![]()
Je kan dat indd eens proberen.
mijn sigOp donderdag 07 februari 2002 22:17 schreef bart1234 het volgende:
Wat voor monitor is het?
M'n brightness staat nu gewoon op 0%....
khoop niet dat het erger wordt....
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Verwijderd
Weet niet of het helpt, maar goed, je weet maar nooit
heb ik ookOp donderdag 07 februari 2002 21:42 schreef RoadKill21 het volgende:
ik ben een tijdje bezig geweest met oc'en zie sig en nu is mijn beeld wazig aan het worden ook wanneer ik alles terug zet op defaults of kan het zijn dat mijn monitor het nu langzaam aan opgeeft??? wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn?
je hebt waarschijnlijk je videokaart core en mem ver overklokt en dat dan gecombineerd met FSB opclocken? gecondoleerd dan, die beeldkwaliteit krijg je nooit meer terug (ik heb precies hetzelfde meegemaakt) zelfs niet als je terugclockt
" Play the violent strings of my symphony "
wow, gratis anti aliasing!
Kan het niet gewoon zijn dat hij degfect aan het raken is?
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
als je videokaart core/mem al onafhankelijk overklokt is is het niet meer aan te raden om ook nog FSB overclocking te doen, zelfs al is het maar weinig (zodoende leert men..Op vrijdag 08 februari 2002 12:19 schreef RoadKill21 het volgende:
ik denk idd dat het het overclocken is geweest heb mijn vidcard namelijk nogal lopen pushen: 240/550 met de standaard coolingen de fsb is maar 143 en alle temps zijn nog veilig dus niks is doorgefikt of erg heet ofzow.
Verwijderd
Verwijderd
Ja, is dat echt zo slecht voor je vid kaart? Heb namelijk mijn gf2gts oc'ed op 230/420 en m'n fsb op 145,nogwatOp vrijdag 08 februari 2002 12:21 schreef VeldKoe het volgende:
[..]
als je videokaart core/mem al onafhankelijk overklokt is is het niet meer aan te raden om ook nog FSB overclocking te doen, zelfs al is het maar weinig (zodoende leert men..)
sorry dat ik hiermee ff van 't topic afwijk maar zou het op prijs stellen als iemand mij uitsluitsel hierover kan geven...
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D