Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Dat klinkt wel naar een monitor die het opgeeft, zou het niet eens kunnen testen door een andere monitor op je pc aan te sluiten?
Tomorrow whe going to take-over the world, Pinky!
dan moet ik tot morgenmiddag w8en kan dat nu niet doen...
tis iig niet mijn vidcard heb die verwisselt met mijn oude riva TNT2 (diamond) en die geeft ook een wazig beeld al is het wat minder maar toch blijft het alleen in het midden een beetje scherp en is steeds waziger wanneer je richting de hoeken gaat
tis iig niet mijn vidcard heb die verwisselt met mijn oude riva TNT2 (diamond) en die geeft ook een wazig beeld al is het wat minder maar toch blijft het alleen in het midden een beetje scherp en is steeds waziger wanneer je richting de hoeken gaat
Verwijderd
Bij mij juist andersomOp donderdag 07 februari 2002 21:56 schreef RoadKill21 het volgende:
dan moet ik tot morgenmiddag w8en kan dat nu niet doen...
zeker weten dat dat je monitor is deed mijn eerste LG ook
andere aangesloten en die deed het zoals het hoort
andere aangesloten en die deed het zoals het hoort
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
het is mijn monitor en de kabel samen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()