Wat moet Superweb doen om het goed te breiden?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 11:45

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Als ik nu de baas werd van dat ongeorganiseerd zooitje, dan zou ik het volgende doen:

Die 50 uur zooi afschaffen
En 2 abo's maken:

35,- normale abo
100,- normale abo met alle poorten open

Al moet het mij een duit kosten, als al die poorten open stonden zou ik het een super provider vinden. Waarom hebben ze het nu ech t gedaan? Alleen om bandbreedte te vergroten?

GOD, hear my prairs and let them see the light over there!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

- Inbellen verbeteren.
- Snelheid verhogen.
- Dubbel ISDN toelaten.

Dat van die poorten is een goed id. Zal eens een mail sturen naar Superweb. Kijken of er op wordt gereageert.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Post de uitkomst wel ff op de frontpage, k? ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
1. Betere inbel service
2. 50-uurslimiet afschaffen
3. Napster, online games etc. toelaten.

Abbo-geld mag dan wel verhoogd wroden van mij.
Nu maar hopen dat ze ernaar luisteren!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

The Legend

*Plop*

Nah denk het niet........dat is klant vriendelijk en dat moet ze juist niet hebben >:)

Ik ben toch malle pietje niet!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Inbellen gaat nog wel met onze router :)

Dubbel ISDN wordt later misschien nog wel interssesant, en de snelheid is zeker niet slecht! Trek vaak 8K

Ze moeten echt alle poorten open gooien, dan pas kan je echt van een ISP (Internet Service Provider) spreken. Ze vergelijken zich altijd met andere providers, maar ze bieden niet eens volledig internet aan.

F35,- is gewoon belachelijk laag, ik ben best bereid om meer te betalen.

Misschien wordt het tijd voor een soort handtekeningen actie ofzo...

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
hehe, nog geen 1 junior member gereageert :+

Verwijderd

Ik zou ook de mailserver goed werkend maken als ik baas van Superweb zou zijn......

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Welke poorten hebben ze dicht staan dan ? :(

Verwijderd

Ha Ha:
Welke poorten hebben ze dicht staan dan ?
Je kan beter vragen welke ze open hebben!!

Newayz: Als ze een abbo van FL 100,- hebben, kan je net zo goed kabel hebben.

Ik vind het niet erg als het iets duurder wordt (mitz:
alle poorten open zijn,
Dubbel ISDN,
4uur ipv 2uur en
een verhouding van 1:10 of minder ipv 1:15) maar duurder dan 40 piek moet het echt niet worden. Je moet wel rekening houden nl dat je ook nog ptt abbo hebt (minstens 50 piek), dus met die andere 40 piek zit je al op de 90 per maand..dat is in princiepe al kabel!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:45

Animal_X

Rodin

heb even een meel naar superweb gestuurd met een linkje naar deze thread!!!!!!
ben benieuwd!!! :) :) :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Superweb is naar mijn mening niet geschikt voor mensen die in de 7e hemel zijn, en Gods gift kabel hebben :P

Maar voor mensen die op een boeren kut eiland zitten waar ze bij het woordt kabel aan de onderkant van een lamp gaan wroeten. >:) (en ik ben dus 1 van die slachtoffers :'()

DUs F100,- vindt ik best.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Als Superweb bij mij nog iets goed wil maken, mogen ze 365 lekkere wijven inhuren om mij elke dag van het jaar door een andere gepijpt te laten worden, misschien dat ik dan overweeg om eens iets posiftiefs over Sloeberweb te zeggen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Aaargh!
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Newayz: Als ze een abbo van FL 100,- hebben, kan je net zo goed kabel hebben.
kabel mogen ze bij m'n ouders meteen aansluiten, dan gaat superkweb de deur uit!, punt is dat niet overal kabel te krijgen is.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• waslijn
  • Laatst online: 11-08 09:53
Superweb ligt er weer eens uit. Er is geen dataverkeer mogelijk :(. Echter de enige site die ik weer wel kan bezoeken :) is T.net. Echt super vreemd, zou dit weer eens iets met de DNS server te maken hebben ??

Zelf via proxy servers kan er niet meer geinternet worden en voor het gemak hebben ze de netwerk-satus pagina maar verwijderd op de nieuwe homepage. Onder het motto iedereen merk de storing vanzelf wel :r

Verwijderd

Ik ben ook best bereid om meer te betalen, in ruil voor alle poorten.

Dan kan je wel zeggen voor 100 piek per maand heb je kabel, maar het probleem met de meeste superwebbers is dat ze geen internet via kabel kunnen krijgen ( en daar val ik dus ook onder :( )

100 piek abo geld vind ik ook wel een beetje aan de hoge kant, maar als ze 60 piek vragen, voor onbeperkt internetten, met alle poorten open, dan doe ik mee !
(en misschien 4 uur ipv 2 uur (ik herinner me nog steeds een radio interview waarin die Eyer zegt dat in november/december het 2 uur limiet naar 4 uur gaat omdat er nogal veel mensen willen gamen (wat nu helemaal niet meer mogelijk is !!), en dat er homepage ruimte kwam !!))

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Wat ze ook moeten doen:

Onzin van een helpdesk afschaven, daar komt toch geen zinnig woord uit, en dat kost een hoop geld. Want echte beginners die willen internetten nemen toch eerder zonnet ofzo.

Dan hebbie geld over, en dat kan weer mooi gebruikt worden voor betere doeleiden! (en dan niet een extra etentje voor de superweb crew)

Volgens mij gaat het bij superweb erzo aan toe:

Medewerker superweb: Ik wil ff een vet spel online spelen

Technishe mederwerker: Nou, dan sluit ik toch ff 5000 gebruikers af, dan hebben wij hier binnen lekker veel bandbreedte

Medewerker superweb: :P

BLA BLA BLA

Zucht......

Waarom luisteren ze eigenlijk niet naar de gebruikers voordat ze iets doorvoeren?

Ik wordt moe van die snikkels..

Verwijderd

Kunnen we er dan nix tegen doen? Ik bedoel dat al die poorten dicht zijn is in principe nog daar en toe, maar dat er om de x uur weer niet kan netten, daar wordt ik echt kotsmisselijk van.

Dat inbellen vind ik ook nog niet eens ZOO erg..meestal toch binnen 10 minuten (ff shagy roken of een broodje maken..ik zie het gewoon als reklame op TV...ff een break om wat anders te doen)

Wel balen dat er (bij mij geen bekende) proxie server meer is om die poorten te ontwijken. Ik bedoel: in 3 sec connecten naar een IRC server of 3 minuten w8n via SW proxy...zit nogal een verschil in.

Mijn vraag dus ook, weet er niemand een goede proxy die ik kan gebruiken (niet bart.nl of sunrise.ch, want die doen het niet) :'( :'( :'( :'( :'( ?

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ze hebben er gewoon wat tegen gedaan ofzo... want echt geen 1 werkt meer :(

Verwijderd

Ik heb geen 50 uur limiet :P
Ik was al lid voordat ze dat limiet instelden, heb er nog over gebeld.

Verders: -Poorten dichtgetimmerd zuigt
-inbellen zuigt nog veel erger
-snelheid kan omhoog, maar is te doen

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Inbellen gaat best. Snelheid is flex gewoon mooie altijd 8K!

Alleen die poorten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Argggggg......... Ik heb zin om ze een e-mailbom te sturen met hun eigen mailserver >:)

Verwijderd

zullen we gewoon eens knokparty oprichten en naar r'dam gaan?

superweb aanklagen... want ze hebben in het begin toen ze net bestonden en ik bv net een abo had genomen nooit iets gezegd over dat er poorten dicht zouden gaan :(

superweb massaal boycotten en 2 maanden achterelkaar de rekening niet betalen... ow shit, dat kan niet. hebben ze goed geregeld. automatisch af laten schrijven en je kunt het niet eens omkeren, zodat bank betaling annuleerd vor 1x :(

wat deathknight zegt, met alle sw'ers sw mailbomben

nog meer idee-en?
want ik wil ONLINE GAMEN!!!!
alle spellen, en niet alleen ut en die zooi, want dat heb ik niet :(

wat er verder moet veranderen aan sw behalve dat de poorten open moeten? voor mij niks, voor nieuwe abbonees de 50 uur limiet eraf.
en ik vind het verder ook goed als ze prijs met 10,- ofzo verhogen.... maakt me geen reet uit, als ik maar online kan gamen!!

btw. idee van deathknight met handtekening actie is ook best goed. ff 40000 handtekeningen (van alle sw'ers) verzamelen en dan door een groepje in r'dam laten afgeven.

en waarom doet die #@!##@#$@!!@#$% consumenten bond er niks aan? misschien heeft het ook zin om die nog eens te schrijven....

zooi

ik wil gewoon online gamen zonder telefoontikken. :( das het enige!!
damnit

heeft iemand zin om samen met mij over bepaalde acties na te gaan denken? want ik wil best iets ondernemen tegen superweb.
zo ja, plz neem kontakt met me op op icq# 25929410

Verwijderd

Op ziech vind ik Superweb wel leuk..je kan continu op het web zitten, je kan rustig dingen doen die niet nodig zijn (chatten etc) en je bent ook continu bezig om weer wat meer te kunnen met SW..he he

>:) >:) Het moet gewoon kunnen...GAMERZ UNITE.. >:) >:)

[edit] Oh ja..en het is CHEAP..ik was vroeger al 40 piek kwijt. en dat was dan meestal snel-snel downloaden en in het weekend af en toe een paar uurtjes Gamen..Ik zou niet eens weten wat ik de hele dag moest doen als ik niet 24/7 op het web zou kunnen...
Pagina: 1