Toon posts:

mobo dood???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

pasgeleden heb ik ff een pc in elkaar gezet proc erin koeler er op en aanzetten maar!! opeens hoor ik een soort VONK en begint m'n cpu beetje raar te ruiken dus ik er af halen blijkt dat je niks aan de core ziet van verbranding of wat dan ook, maar wel dat er een heeel klein stukje van de core is afgebroken.
nou wou ik vragen krijg je hier garantie op en is mijn mobo nou dood???

ik hoop dat jullie het weten en antwoord geven (sorry ik kon er een veel langer verhaal van maken maar dacht zo zullen ze het vast ook wel begrijpen)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Breng het zooitje terug naar de computerboer en leg hem het probleem voor.. Er is niet veel anders te doen zonder dat je je Garantie verliest :o

Ik heb het idee dat in dit geval de cooler er niet lekker op is gemonteerd (afgebrokkelde core en brandlucht).. Sja User Abuse dus.. Als je computerboer een beetje aardig is dan kun je wel een nieuwe CPU krijgen, maar laat hem dan de koeler erop monteren :)

Lijkt me overigens sterk dat het aan de mobo zou liggen.

Verwijderd

Meer kans dat je cpu dood is. kan je niet meer opstarten dan?

Verwijderd

Topicstarter
nou dat had ik maar niet nog een keer geprobeerd.
dit is al de 2e met afbrokkelende core in 1 week daarom wou ik graag weten of m'n mobo nu niet dood is en of ik misschien garantie op de proc had (gekocht bij eynstein)

Verwijderd

Topicstarter
iemand
???

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Garantie op een afgebroken core kan je vergeten.
De winkel moet hem opsturen naar de leverancier, die er geen garantie voor kan claimen bij AMD.

Verwijderd

Topicstarter
maar eynstein geeft er dus geen garantie op??? en op m'n mobo???

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
helaas een afgebrokkelde core is altijd user abuse en valt dus nooit onder de garantie een core breekt nl niet zomaar af dan moet je toch gekke dingen doen ik monteer ze iedere dag en heb het nog nooit voor elkaar gekregen om er 1 te slopen.

je mobo zal niet kapot zijn dus alleen een nieuwe processor zal voldoende zijn en laat deze door de winkel monteren met een juiste koeler dan heb je wel de garantie dat ie het langer als een week doet.

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 21:17 schreef DARKNOAH het volgende:
nou dat had ik maar niet nog een keer geprobeerd.
dit is al de 2e met afbrokkelende core in 1 week daarom wou ik graag weten of m'n mobo nu niet dood is en of ik misschien garantie op de proc had (gekocht bij eynstein)
2 afgebrokkelde cores binnen een week? |:(

Wacht nog ff met een nieuwe kopen, ik schrijf me in bij de kamer van koophandel en wil jou dan als nieuwe klant binnenhalen :7

De eerste twee CPU krijg je met 15% korting ;)

Overigens geef ik geen garantie op user abuse >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
hahahaha is goed!!!

Verwijderd

:7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :+
Pagina: 1