Toon posts:

ADSL via Cistron beschikbaar in Alphen a/d Rijn?!

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik surfde net nog even langs Cistron-telecom en daar kun je checken of ADSL in jouw postcode al beschikbaar is. Daar vulde ik dus mijn postcode van Alphen a/d Rijn in (2403HE) en toen melde hij opeens dat ADSL beschikbaar was!!! :) :)

Heeft iemand (uit Alphen a/d Rijn) zich al aangemeld?? En zo ja, hoe snel komen ze je aansluiten?!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Fuck, wish I were you!

Aanmelden met die hap, en snel een beetje!

Verwijderd

Ik wil je pret niet bederven, maar Cistron heeft pas aangekondigd dat ze toch maar ff 3 maanden wachten met het aanbieden van ADSL.
Stond een maand ofzo geleden op tweakers.net, het zou dan misschien oktober/november kunnen worden.
De gestelde streefdatum wanneer er begonnen kan worden met aansluiten is 1 November 2000 . Houdt u er rekening mee dat er door externe factoren vertragingen kunnen optreden, en dat deze datum slechts een schatting is; er zal zeker niet voor deze datum een aansluiting plaats kunnen vinden.
Aansluiten is dus wel mogelijk, maar ze weigeren het tot 1 november.
Balen dus :( /me wil ook een 4Mbit lijntje

Verwijderd

Die vertraging heeft alles te maken met het feit dat KPN andere aanbieders dan zichzelf enorm naait. (Die "N" staat daar ook voor).
Ze geven geen toegang, verzwijgen info, mekkeren over bechikbaarheid, huilen over de kwaliteit van hun espresso apparraat, kortom alles wat maar een reden kan zijn om de concurrentie voor te blijven. (Die "K" staat namelijk weer voor Kinderachtig)

Iemand trouwens een idee waar die "P" voor staat???

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.... Ja, nu je het zegt, ik kan me inderdaad ook nog wel vaag dat bericht herinneren... (Decs)

Alleen snap ik het bericht dat ik op de hun site krijg dan niet helemaal:
Gefeliciteerd, in uw regio levert Cistron reeds ADSL/ISDN2/Analoge Telefonie!
Dit klinkt toch echt alsof ze het nu al kunnen leveren!

Tijd voor een e-mail naar Cistron-Telecom dus maar...

Verwijderd

Die 3 maanden vertraging geld niet voor elke regio, in R'dam, A'dam bieden ze het geloof ik ook al aan......

Verwijderd

Nee, in Amsterdam nog steeds niet :(

Er staat dat Amsterdam-Zuid pas vanaf 15 december wordt aangesloten. 1 telefoontje naar Demon (met wie ze samenwerken) leerde dat Cistron via Demon al in september ADSL gaat aanbieden in A'dam :)

Verwijderd

Bij mij 15 september
Bepaalde delen van A'dam-Zuid kunnen ook nog geen upc/chello krijgen ivm kabels zeggen ze.
Gaat vooral om Rivierenbuurt denk ik.

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Supersnelle reactie van Cistron! (binnen een uur na het mailtje geloof ik!)
Hierbij kunt u denken aan 2 - 4 weken, uiteraard hoop ik dat het sneller
is maar dat is op dit moment geen garantie die ik u kan geven.
Ze denken dus nog maximaal 4 weken nodig te hebben om alle voorbereidingen af te ronden en daarna kunnen ze mij aan gaan sluiten! :D

Cistron RULEZ!!!

Verwijderd

Het Goede Doel> Waar woon je dan?

Verwijderd

Amsterdam-West
Pagina: 1