welke cooler op ati radeon vivo

Pagina: 1
Acties:

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik wil een nieuwe cooler op mijn ati radeon vivo (64Mb ddr),
welke kooler en welke lijm kan ik dan het best gebruiken?
mijn budget is ongeveer 25 euro...
alvast bedankt. :)

2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 20:40 schreef cold het volgende:
Voor 25 euro wordt het moeilijk, maar je kan natuurlijk goedkope koelpasta (wat je normaal ook op je cpu smeert) gebruiken en een blue orb met schroefjes, dan ben je voor zo'n 3+9 = 12 euro uit.

Verwijderd

Als je wat beters wil, zou ik voor een crystal orb gaan, ramsinkjes en thermal adhesive van arctic. Dat zou zo'n 18+17+10= 45 euro, misschien een beetje veel :)

• cold
  • Niet online
die ram sinkjes heb ik al, en maak nog wel een keer nieuwe. Dus alleen een cooler+adhesive :)

2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP

• cold
  • Niet online
met schroefjes gaat niet er zitten geen gaatjes in mijn kaart :(

• cold
  • Niet online
hoe zit het eigenlijk met secondelijm in de hoeken en verder gewone koel prut

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 09:53
Pak gewoon de Zalman copper passieve GPU koeler. Kost geloof ik 22 euro bij freezing-hardware.

Je kunt inderdaad gewoon koelprut met secondelijm gebruiken. Werkt perfect, en je krijgt de koeler er tenminste nog af als dat moet.

Dato DUO synth voor twee

• cold
  • Niet online
Helaas past dat ding niet op mn kaart, ook ivm ramsinkjes ;( Ik heb liever iets met een dikke fan. geluid maakt niet uit -> Dragon Orb III ;)

• cold
  • Niet online
wat denken julie van dit geval?
http://www.regenboog.net/docs/pd45011260.htm
:9

Verwijderd

Zo een met artic adhesive zou ongeveer in het budget passen, en waarschijnlijk goed werken. Je zal die clip er wel af moeten halen, en mischien dat er een rondje op de bodem zit, net als bij andere ORB koelers. Dat kun je zo wegschuren/dremelen.

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 20:40 schreef cold het volgende:
Mag ik je ook vragen waarom je dat wil? Heb nl dezelfde kaart :+

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 09:53
Op donderdag 07 februari 2002 21:45 schreef cold het volgende:
wat denken julie van dit geval?
http://www.regenboog.net/docs/pd45011260.htm
:9
Echt mooi vind ik hem niet.

Dato DUO synth voor twee