2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP
Verwijderd
Voor 25 euro wordt het moeilijk, maar je kan natuurlijk goedkope koelpasta (wat je normaal ook op je cpu smeert) gebruiken en een blue orb met schroefjes, dan ben je voor zo'n 3+9 = 12 euro uit.Op donderdag 07 februari 2002 20:40 schreef cold het volgende:
ik wil een nieuwe cooler op mijn ati radeon vivo (64Mb ddr),
welke kooler en welke lijm kan ik dan het best gebruiken?
mijn budget is ongeveer 25 euro...
alvast bedankt.
die ram sinkjes heb ik al, en maak nog wel een keer nieuwe. Dus alleen een cooler+adhesive
2x MT v3 | EMS v147.6 VNS v117 BMS v112 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | Fonske MarstekVenusV3-modbus-TCP-IP
met schroefjes gaat niet er zitten geen gaatjes in mijn kaart
Pak gewoon de Zalman copper passieve GPU koeler. Kost geloof ik 22 euro bij freezing-hardware.
Je kunt inderdaad gewoon koelprut met secondelijm gebruiken. Werkt perfect, en je krijgt de koeler er tenminste nog af als dat moet.
Je kunt inderdaad gewoon koelprut met secondelijm gebruiken. Werkt perfect, en je krijgt de koeler er tenminste nog af als dat moet.
Helaas past dat ding niet op mn kaart, ook ivm ramsinkjes
Ik heb liever iets met een dikke fan. geluid maakt niet uit -> Dragon Orb III
Verwijderd
Zo een met artic adhesive zou ongeveer in het budget passen, en waarschijnlijk goed werken. Je zal die clip er wel af moeten halen, en mischien dat er een rondje op de bodem zit, net als bij andere ORB koelers. Dat kun je zo wegschuren/dremelen.
Verwijderd
Mag ik je ook vragen waarom je dat wil? Heb nl dezelfde kaartOp donderdag 07 februari 2002 20:40 schreef cold het volgende:
ik wil een nieuwe cooler op mijn ati radeon vivo (64Mb ddr),
welke kooler en welke lijm kan ik dan het best gebruiken?
mijn budget is ongeveer 25 euro...
alvast bedankt.
Echt mooi vind ik hem niet.Op donderdag 07 februari 2002 21:45 schreef cold het volgende:
wat denken julie van dit geval?
http://www.regenboog.net/docs/pd45011260.htm
Pagina: 1