Webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik tracht reeds enkele weken een webshop te starten. Nu kwam ik bij volgende link uit http://javaboutique.internet.com/JShop/index.html Echter krijg ik het nu niet voor elkaar om een item te versturen naar een mailadres. Bij de buy.htm zegtie gewoon dat er geen site is

Heeft waarschijnlijk hier mee te maken :
<form action="edemo.htm">
</form>

<input type="hidden" name="subject" value="Shopping Cart Demo - Ordering Part 2">
<input type="hidden" name="recipient" value="cartdemo@generate74.com">
<input type="hidden" name="pgpuserid" value="securer">

Maar ik geraak er maar niet wijs uit. (waar zou ik eventueel cgi moeten gebruiken ?)
Heb de search al gebruikt, maar zat niet echt een oplossing tussen.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hum.... Je wilt toch geen webshop powered by Javascript starten?

Wat heb je zelf concreet gedaan, waar gaat het mis en waarom snap je niet wat er mis gaat?

P&W is een forum voor serieuze programmeurs die met problemen zitten. Om P&W een beetje interessant te houden zijn topic om tooltjes van andere programmeurs aan de praat te krijgen niet toegestaan.

Dit topic is zo onduidelijk dat ik hem maar sluit. Als je je probleem beter kunt omschrijven (kijk even in onze quickstart bijvoorbeeld) dan kan je wellicht een nieuw topic starten met betere uitleg :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.