Ik kan vanaf augustus ongeveer bij KPN ADSL nemen, over 3 maanden kan ik Cistron nemen. Wat denken jullie, wachten of niet?
CISTRON
NO DOUBT ABOUT IT!!!!!!!!!!!!
NO DOUBT ABOUT IT!!!!!!!!!!!!
Maar dan moet ik 3, DRIE maanden wachten
......... dat is wel lang, dus ik weet niet of dat de moeite waard is, ik heb gehoord dat KPN wel een stabielere verbinding levert en altijd geeft wat ze je belooft hebben, in tegenstelling tot Cistron die die volle 8mbit niet kan leveren als er veel tegelijk aan het inetten zijn.....
btw dit heb ik gehoord, dus val mij er niet op aan
btw dit heb ik gehoord, dus val mij er niet op aan
Hoe langer je moet wachten des te beter is straks de voldoening.
ik ben nu nog steeds tevreden met mn chello verbinding, ruim een half jaar nadat ik het heb, 3 a 4 jaar gewacht.
denk dat dat half jaar een record is.
vergelijk het met sex, hoe langer je uitstelt hoe lekkerder....
ik ben nu nog steeds tevreden met mn chello verbinding, ruim een half jaar nadat ik het heb, 3 a 4 jaar gewacht.
denk dat dat half jaar een record is.
vergelijk het met sex, hoe langer je uitstelt hoe lekkerder....
Thunderbird
Ik wacht al 3 jaar op kabel hier en het is hier GVD nog steeds niet! Laat staan ADSL! Dat komt hier denk ik zo rond 2003, dan hebben ze wel 95% van NL gedekt.

Ik denk dat ik maar ga verhuizen naar Alphen a/d Rijn, daar hebben ze nl. al ADSL van CISTRON!
Ik wacht al 3 jaar op kabel hier en het is hier GVD nog steeds niet! Laat staan ADSL! Dat komt hier denk ik zo rond 2003, dan hebben ze wel 95% van NL gedekt.
Ik denk dat ik maar ga verhuizen naar Alphen a/d Rijn, daar hebben ze nl. al ADSL van CISTRON!
Pagina: 1