Vraag:
Nog een vraag:
Als je op die manier een subteam(pje) aanmaakt, wat gebeurt er dan met de al behaalde results van die devices die "overstappen"? Blijven die staan onder de oude naam en begint het subteam met een schone lei, of worden die meegenomen?
Hoe UD dit afhandelt boeit me niet zo, maar hoe gaat de stats generator hiero daarmee om?
Antwoord:Op woensdag 06 februari 2002 11:20 schreef goddijn het volgende:
Als ik een subteam wil joinen, moet ik daar dan op elk van "mijn" machines gegevens veranderen, of kan dat door iets te doen in mijn user profile bij UD?
Da's handig.Op woensdag 06 februari 2002 12:09 schreef Ralphie het volgende:
Nee dat hoeft niet, dit kan je aanpassen in je user profile, daar moet je dan de login en het password veranderen naar die van het team dat je gaat joinen. Iedere PC die een nieuwe WU ophaalt zal automatisch bijgewerkt worden.
Nog een vraag:
Als je op die manier een subteam(pje) aanmaakt, wat gebeurt er dan met de al behaalde results van die devices die "overstappen"? Blijven die staan onder de oude naam en begint het subteam met een schone lei, of worden die meegenomen?
Hoe UD dit afhandelt boeit me niet zo, maar hoe gaat de stats generator hiero daarmee om?