Toon posts:

[THINK] Subteam maken met al draaiende clients

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraag:
Op woensdag 06 februari 2002 11:20 schreef goddijn het volgende:
Als ik een subteam wil joinen, moet ik daar dan op elk van "mijn" machines gegevens veranderen, of kan dat door iets te doen in mijn user profile bij UD?
Antwoord:
Op woensdag 06 februari 2002 12:09 schreef Ralphie het volgende:
Nee dat hoeft niet, dit kan je aanpassen in je user profile, daar moet je dan de login en het password veranderen naar die van het team dat je gaat joinen. Iedere PC die een nieuwe WU ophaalt zal automatisch bijgewerkt worden.
Da's handig. :)
Nog een vraag:
Als je op die manier een subteam(pje) aanmaakt, wat gebeurt er dan met de al behaalde results van die devices die "overstappen"? Blijven die staan onder de oude naam en begint het subteam met een schone lei, of worden die meegenomen?

Hoe UD dit afhandelt boeit me niet zo, maar hoe gaat de stats generator hiero daarmee om?

Verwijderd

blijven staan onder de oude naam....
voor zover k weet is daar niets aan te veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Spijtig.
Het gaat toch wel om een paar duizend zuur verdiende results. 'k Weet dat ze niet weg zijn, maar 't staat zo prettig in de stats... :)

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Mist

Een gevaar op de weg

Ik wil met een paar anderen ook een subteampje beginnen, maar de situatie is net iets anders.

-Ik zit al bij DPC en heb meerdere devices draaien.
-Een ander zit ook al bij DPC en heeft één pc.
-Een paar anderen draaien ook al enige tijd THINK, maar zitten nog niet bij DPC.
-Het subteam krijgt een geheel nieuwe naam.
-We willen dat iedereen binnen het subteam op nul begint.

Nu dacht ik het zo te gaan doen:

Ik installeer de client opnieuw en vul een nieuwe naam, wachtwoord en emailadres in.
Ik verander de naam en het wachtwoord in mijn dan oude profiel op de UD site in de nieuwe, zodat mijn andere devices onder de nieuwe naam verder gaan.
Ik geef de naam en het wachtwoord aan alle anderen en die veranderen hun naam en wachtwoord in hun profiel dan ook in de nieuwe.

Gaat alles dan goed?

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 18:19 schreef Mist het volgende:
Ik wil met een paar anderen ook een subteampje beginnen, maar de situatie is net iets anders.

-Ik zit al bij DPC en heb meerdere devices draaien.
-Een ander zit ook al bij DPC en heeft één pc.
-Een paar anderen draaien ook al enige tijd THINK, maar zitten nog niet bij DPC.
-Het subteam krijgt een geheel nieuwe naam.
-We willen dat iedereen binnen het subteam op nul begint.

Nu dacht ik het zo te gaan doen:

Ik installeer de client opnieuw en vul een nieuwe naam, wachtwoord en emailadres in.
Ik verander de naam en het wachtwoord in mijn dan oude profiel op de UD site in de nieuwe, zodat mijn andere devices onder de nieuwe naam verder gaan.
Ik geef de naam en het wachtwoord aan alle anderen en die veranderen hun naam en wachtwoord in hun profiel dan ook in de nieuwe.

Gaat alles dan goed?
Als je er zeker van wil zijn dat je opnieuw begint kun je het beste alle clients opnieuw installeren.
Dan weet je zeker dat het goed gaat.
Op de mannier die je aangeeft ben ik bang dat je hetzelfde krijgt als wat wij hebben.
Onze eigen stats verschilt 165 taken met die binnen DPC, doordat de oude devices de ik had omgezet nog wisten dat er al gewerkt was.

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw installeren is trouwens niet noodzakelijk.
Als je de UD-agent al geinstalleerd hebt, is 't voldoende om 'm even uit te zetten, de *.ud bestanden uit z'n directory weg te gooien, en UD.exe te starten.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 20:47 schreef Afterlife het volgende:
Opnieuw installeren is trouwens niet noodzakelijk.
Als je de UD-agent al geinstalleerd hebt, is 't voldoende om 'm even uit te zetten, de *.ud bestanden uit z'n directory weg te gooien, en UD.exe te starten.
Yep das waar.

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Mist

Een gevaar op de weg

Oke bedankt voor de info, ik zal de anderen vragen de clients opnieuw te installeren. Lijkt me wat makkelijker (uit te leggen) dan die bepaalde bestanden te verwijderen.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Pagina: 1