Toon posts:

[RTCW] Onzichtbare vijanden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey hoi!

Speel al poosje met veel plezier Wolfenstein online. Regelmatig krijg ik na een paar rondes gespeeld te hebben "onzichtbare" tegenspelers. Ook verdwijnt het commentaar na een tijdje bovenaan het scherm als je iemand killt. De ene keer kan ik uren spelen zonder problemen, de andere keer heb ik dat al na een paar rondes. Waar zou dit aan kunnen liggen? Lijkt wel of bij mijn computer het geheugen "volloopt" of zo...
Ik werk met een gekochte versie van het spel en de driver voor m'n videokaart (asus v6800 geforce 32mb ddr) is de detonator 23.11 versie. Overige specs: 448mb geheugen en PIII 667 processor.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Grtz,
Ender

Verwijderd

Euhm, lag? Heb zelf ook extreem veel last van, maar dan ben ik meestal degene die verdwijnt (van horen zeggen) :)

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
/vid_restart(tiep in console) schijnt te helpen, hielp bij mij iig wel toen ik opgeblazen deurtjes nog doodleuk zag zitten en dwars door menzen heen liep :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op donderdag 07 februari 2002 20:12 schreef Ender het volgende:
Hey hoi!

Speel al poosje met veel plezier Wolfenstein online. Regelmatig krijg ik na een paar rondes gespeeld te hebben "onzichtbare" tegenspelers. Ook verdwijnt het commentaar na een tijdje bovenaan het scherm als je iemand killt. De ene keer kan ik uren spelen zonder problemen, de andere keer heb ik dat al na een paar rondes. Waar zou dit aan kunnen liggen? Lijkt wel of bij mijn computer het geheugen "volloopt" of zo...
Ik werk met een gekochte versie van het spel en de driver voor m'n videokaart (asus v6800 geforce 32mb ddr) is de detonator 23.11 versie. Overige specs: 448mb geheugen en PIII 667 processor.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Grtz,
Ender
arghh dit komt me bekend voor en wou er ook al een topic over plaatsen, maar ik dacht dat ik het me verbeelde,

gisteravond was ik aan het spelen, online in dat level met die graftombes (TDM) dus ik stond in me 1tje ergens en hoor van dichtbij, give me some ammo! dus ik kijk om me heen en hmz zie nix, daarna weer, en zag ik in me radar zo'n uitroepteken heeeeel dichtbij, dus ik nah strooi wat pakketjes neer, en hoppa ze verdwenen 1 voor 1, en nee ze zakten niet in de grond wat na verloop van tijd gebeurt, maar gewoon iemand pakte ze...

very strange

Verwijderd

TIs wel iets met LAG
in gewoon QUAKE is het ookzo (rtcw = de quake engine ook :P )
maare
vid_restart is ook niet alles
niet voor 1on1 :P
Je bent al 100% afgeslacht voordat jij weer normaal beeld hebt :D
Majah
Who cares

Verwijderd

TIS NIET LAG! Kameraad van mij had het ook op Drome9, last van inivisible enemies en dichte deuren terwijl ze open waren. En die had toch echt 0.0% packet loss en een ping van 3 :D

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Zijn gewoon bekende bugs in RTCW...

De laatste tijd heb ik er niet meer zo'n last van, maar ook hekken (van het opblaasbare soort) verdwijnen wel eens...

/vid_restart is de enige optie dan :(
Pagina: 1