Als ze net zo goed zijn als de monitoren dan moet je kopen maarja heb je weinig aan
Verwijderd
Ik heb hem...niet kopen, muis beweegt totaal niet smooth, ook geprobeerd op andere frequenties
, maar het lukt niet, de muis interfereert met zichtzelf.
De keyboard typt erg stil, maar de toetsen zijn enorm stroef, toetenbord ligt te hoog, en net als bij de muis, soms (lees: vaak) worden toetsaanslagen niet opgevangen door de sensor
Ik heb hem gister binnengehad en ik stuur hem lekker weer terug.
Zie ook topic
Ik zit denk ik net als jij met hetzelfde dilemma: zwarte monitor, zwarte kast, maar beige toetsenbord. Zullen we samen proberen een goed toetsenbord te zoeken? Zwart dus, met programmeerbare hot keys en zonder merkafdruk op keyboard?
De keyboard typt erg stil, maar de toetsen zijn enorm stroef, toetenbord ligt te hoog, en net als bij de muis, soms (lees: vaak) worden toetsaanslagen niet opgevangen door de sensor
Ik heb hem gister binnengehad en ik stuur hem lekker weer terug.
Zie ook topic
Ik zit denk ik net als jij met hetzelfde dilemma: zwarte monitor, zwarte kast, maar beige toetsenbord. Zullen we samen proberen een goed toetsenbord te zoeken? Zwart dus, met programmeerbare hot keys en zonder merkafdruk op keyboard?
Verwijderd
De Nieuwe (op de website van Neovo staat idd nog oud plaatje, zijn niet zo slim daar geloof ik) met multimedia keys, die zijn erg handig overigens...
Heb jij zelf nog andere toetsenborden in gedachten die wij kunnen kopen? Ik zag op www.memo.nl dat ze ook zwarte keyboards hebben met multimedia keys, maar er staan geen plaatjes op de website.
Voordat je afziet van deze set kan je user: crasher ook naar zijn mening vragen over de set, misschien is mijn setje niet goed. Lijkt me stug, maar goed je kan het proberen, zoals ik al zei: ik stuur mijn set terug
( het is echt een waardeloze geldverslindende aankoop geweest
)
Heb jij zelf nog andere toetsenborden in gedachten die wij kunnen kopen? Ik zag op www.memo.nl dat ze ook zwarte keyboards hebben met multimedia keys, maar er staan geen plaatjes op de website.
Voordat je afziet van deze set kan je user: crasher ook naar zijn mening vragen over de set, misschien is mijn setje niet goed. Lijkt me stug, maar goed je kan het proberen, zoals ik al zei: ik stuur mijn set terug
Biege toetsenbord? Misschien dat dat een oudere set is. Hier hebben we sinds deze week een set van Neovo liggen die zowel een zwarte muis als toetsenbord heeft, werkt best prettig. En ziet er
uit i.c.m. zo'n zwarte LCD van hun natuurlijk....
Verwijderd
Die dingen bij de memo zijn megagoed, tenminste de Cherry. (btw alternate heeft hem ook zag ik gisteren)Ik ben ook van plan mij z'n zwarte Cherry te halen. Mijn broertje heeft de witte versie en die typte zeer fijn.Op donderdag 07 februari 2002 23:26 schreef mxstrAEm het volgende:
De Nieuwe (op de website van Neovo staat idd nog oud plaatje, zijn niet zo slim daar geloof ik) met multimedia keys, die zijn erg handig overigens...
Voordat je afziet van deze set kan je user: crasher ook naar zijn mening vragen over de set, misschien is mijn setje niet goed. Lijkt me stug, maar goed je kan het proberen, zoals ik al zei: ik stuur mijn set terug( het is echt een waardeloze geldverslindende aankoop geweest
)
Effe een plaatje:
Verwijderd
Bedankt voor het plaatje, ik spreek even uit mijn eigen visie: ik wil graag een toetsenbord zonder merk afdruk, zwart en liefst met multimedia keys.
Is dit geen optie?
-MEMO BLACK MULTIMEDIA KEYBOARD US PS/2 EURO 13
-MEMO BLACK SCROLLING MOUSE PS/2 EURO 8,50
hier zoek ik plaatjes van, bestaan ze
Voor topicstarter: ik heb Crasher gemaild, we zullen snel van hem horen in dit topic
Maar ik heb mijn keuze al gemaakt hoor:
Draadloos bestaat niet imho. ik koop lekker een mooi setje met draad eraan
(is goedkoper en makkelijker in 't gebruik)
Is dit geen optie?
-MEMO BLACK MULTIMEDIA KEYBOARD US PS/2 EURO 13
-MEMO BLACK SCROLLING MOUSE PS/2 EURO 8,50
hier zoek ik plaatjes van, bestaan ze
Voor topicstarter: ik heb Crasher gemaild, we zullen snel van hem horen in dit topic
Maar ik heb mijn keuze al gemaakt hoor:
Draadloos bestaat niet imho. ik koop lekker een mooi setje met draad eraan
Ik heb hier nog een zwart toetsenbord liggen, nieuw in doos
Komt van Highgreen.nl af! Staat geen merk op, maar geen multimedia-toetsen
Ikzelf kan van een vriend van me een Cordless Desktop Optical overnemen, en ik heb zelf de zwarte AG Neovo F-15
Dus ik denk dat ik dat maar doe
Ikzelf kan van een vriend van me een Cordless Desktop Optical overnemen, en ik heb zelf de zwarte AG Neovo F-15
Verwijderd
Geen merk op het toetsenbord?Op vrijdag 08 februari 2002 20:13 schreef uibeltje het volgende:
Ik heb hier nog een zwart toetsenbord liggen, nieuw in doos![]()
als ie volledig donkerzwart is, wil ik hem graag kopen
Pagina: 1