Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn
Wat voor videokaart heb je?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
ik heb een stomme PCI kaart,
een TNT2 M64 Pro + tv-out + s-video out + s-video in
Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn
nou ja, dan heb je dus een module daarvoor nodig... En ik vrees dat je dan goed moet zoeken op www.google.com/groups en www.freshmeat.netOp donderdag 07 februari 2002 20:03 schreef mmax het volgende:
Euhm, [url="http://http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/27915"]beelzebubu[/url] zwerft hier ook vaak op het forum en die is developer van multimedia (video) applicaties voor linux, oa zijn eigen tv-recorder software (Linux Video Studio), welicht dat hij je kan helpen?
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
hey, dat zal ik zijn 
Ik heb nog nooit over video-in ports op een nvidia kaart gehoord... Ik zie in de cardslist niks over nvidia drivers staan, weet je zeker dat dat een s-video in is
Kun je misschien een link naar een pagina geven waar ik wat gedetaileerde informatie kan vinden over deze kaart
Komt me namelijk absoluut niet bekend voor...
Ik heb nog nooit over video-in ports op een nvidia kaart gehoord... Ik zie in de cardslist niks over nvidia drivers staan, weet je zeker dat dat een s-video in is
edit:
tiepvaut
tiepvaut
Er zijn wel van die personal-cinema kaarten, maar dat zijn geen TNT2's bij mijn weten...daarnaast zijn er natuurlijk nog kaartjes met video-out, maar dat is weer iets heel anders.
* odysseus zou overigens wel zo'n kaartje met video-in/out willen hebben
* odysseus zou overigens wel zo'n kaartje met video-in/out willen hebben
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Wat moet je ermee

Apart TV-kaartje (meerdere zelfs
) werkt prima hier
Kwaliteit van de nvidia TV-out is ook al niet om over te juichen dus een video-in zou ik liever van wat hogere kwaliteit hebben... saa7134-based, bijvoorbeeld
(toekomstige opvolger van de bt848/878 chipset, retegoeie kwaliteit, drivers zijn er al voor linux
)
Apart TV-kaartje (meerdere zelfs
Ik heb zo'n kaart onder handen gehad de afgelopen 2 dagen (reinstall klant) maar daar zat echt geen tv-IN op...Op donderdag 07 februari 2002 20:03 schreef mmax het volgende:
Ik denk dat je je vergist in composite-video en S-video.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1