Ik heb hier één of andere vage monitor (in de zin van merk) staan die ik wil gebruiken voor me server. Omdat af en toe wat X-en wel eens handig is wil ik hem ff instellen. Maarrr... ik kan geen info vinden over deze monitor (HIT mprII&green). Zou ik nou gewoon wat kunnen proberen in te voeren voor de Vsync en Hsync enzo? En wanneer merk ik dat het niet zo lekker gaat? Trillend beeld ofzo?
dan doe je toch gewoon 30-60 en 50-60. Dat kan elke monitor wel. En als je toch hogere waardes gaat invullen: je merkt het wel als je monitor ineens geen beeld meer geeft en gaat stinken
.
Hehe... nou ja... 't is in iedergeval het proberen waard
Mwa, daar kun je eigenlijk alleen hele oude monitoren mee opblazen... Ietwat moderne monitoren (4 jaar en jonger) gaan gewoon in standby mode als je te hoge v/hsync gebruikt, en mijn 14" van 7 jaar oud geeft gewoon heel vaag beeld (schuivend alles drie keer naast elkaar enzo...).
Het verstandigst is om een beetje laag te beginnen en dan voorzichtig te verhogen.
Uiteraard disclaim ik alle schade voor het geval dat het *toch* kapot gaat
Het verstandigst is om een beetje laag te beginnen en dan voorzichtig te verhogen.
Uiteraard disclaim ik alle schade voor het geval dat het *toch* kapot gaat
Het enige wat ik niet begrijp is wat je met X op een server moet maar goed...
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
hij komt uit het windows tijdperkOp donderdag 07 februari 2002 20:56 schreef active2 het volgende:
Het enige wat ik niet begrijp is wat je met X op een server moet maar goed...
PSN: Houtvlot
Pagina: 1