Verwijderd
Je moet op een banner klikken, dan wordt er een framespagina geopend, en als er in de bovenste frame komt te staan 'your avr has been credited heb je wat'
waarschuwinkje, ik cheatte niet, ik klikte vaak op banners en mn account is alsnog weg
waarschuwinkje, ik cheatte niet, ik klikte vaak op banners en mn account is alsnog weg
Waarmee cheatte jij dan? Dat progje waarmee je 6 keer zo snel kon? Want ik heb die andere een paar uurtjes gebruikt en mijn account doet het nog gewoon.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Kruitje, dus jij hebt nog langer kunnen cheaten en nog nix gekregen, net als de rest... behalve Elessar, die heeft mazzel 
Vraag me wel af of ze gaan betalen..
Af en toe op een bannertje klikken, en wachten met afsluiten tot de hele pagina geladen is.
Vraag me wel af of ze gaan betalen..
Af en toe op een bannertje klikken, en wachten met afsluiten tot de hele pagina geladen is.
Ik heb dus gecheat en het werktte gewoon maar op een dag had ik iets fout gedaan. En toen is jme account gecancelled. Ik kreeg dus een e-mail van hun. Dus ik heb een e-mail terug gestuurd dat ik nooit cheatte en dat ik nu wel me account terug wilde. En nu heb ik gewoon me account terug gekregen met nog 60 dollar erop. Maar nu wil ik dus effe legaal doorgaan zodat ik me cheque kan gaan krijgen.
Pagina: 1