Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Bij mij vertikt hij het nogsteeds.
Ik kan wel weer inloggen op de webstie, maar het bannertje geeft nogsteeds die ID fout.
Ik kan wel weer inloggen op de webstie, maar het bannertje geeft nogsteeds die ID fout.
Banner werkt hier ook nog niet.......
Verwijderd
elessar
Leg maar eens uit HOE die het bij jou WEL doet. Verder bij niemand voor zover ik weet.
Leg maar eens uit HOE die het bij jou WEL doet. Verder bij niemand voor zover ik weet.
Verwijderd
Ik kan dat ook wel uitleggen. Vanochtend, toen ik voor het eerst inlogde, werkte de PrizeBox uitstekend. Enkele uren daarna niet meer. Vandaar dus!
Verwijderd
Nou, ik probeer het meerdere keren per dag, ma geen enkele keer pakt hij m'n ID. Ook vanmorgen niet.
Verwijderd
Yoepie, hij werkt bij mij ook weer, ik zal het even uitleggen hoe dat kan:
Zowel de site als de bar zijn verhuisd naar een andere server, maar staan ieder afzonderlijk op een verschillende server.
Nu moet de DNS-entry van deze nieuwe server eerst bij alle ISP's bekend zijn, voordat het bij jou werkt en dit is een soort ketting, waardoor steeds meer ISP's de nieuwe site herkennen, vandaar dat het bij iedereen op een verschillend moment kan zijn.
Over het algemeen is de totale update van de DNS-entry bij alle ISP's een kwestie van 24 uur.
Ik ben niet zo thuis in deze techniek, maar als iemand het beter uit kan leggen, dan graag.
Surfen dus maar weer.
Zowel de site als de bar zijn verhuisd naar een andere server, maar staan ieder afzonderlijk op een verschillende server.
Nu moet de DNS-entry van deze nieuwe server eerst bij alle ISP's bekend zijn, voordat het bij jou werkt en dit is een soort ketting, waardoor steeds meer ISP's de nieuwe site herkennen, vandaar dat het bij iedereen op een verschillend moment kan zijn.
Over het algemeen is de totale update van de DNS-entry bij alle ISP's een kwestie van 24 uur.
Ik ben niet zo thuis in deze techniek, maar als iemand het beter uit kan leggen, dan graag.
Surfen dus maar weer.
Oh ik wist niet dat het daaraan lag. Dan zou ik Adframe ook weer eens moeten proberen..... Maar goed, die prizebox doet het nog steeds.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Pagina: 1