Toon posts:

superweb - supernep

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal plezier met de volgende joke,wie dit nog serieus neemt spoort volgens mij niet helemaal.
Die lui daar bij supernepbende hebben toch wel gevoel voor humor,het is net of ze het zelf geloven wat ze uitdragen,whaaaaaaaa.

Welkom bij Superweb! De Internetaanbieder met de leukste tarieven.
Superweb is een dochteronderneming van Supergroup. Supergroup heeft als eerste Internet Service Provider (ISP) het flat fee concept in Nederland geïntroduceerd. Supergroup wil de Pan Europese marktleider zijn voor Internet toegang voor huishoudens, Internet communities en het MKB. Zij realiseert dit door Internetacces te bieden tegen een scherpe prijs.
Door de gekozen strategie en niche marketing approach is Supergroup in staat haar Internetacces-klant te behouden. De shareholders value bestaat hierdoor uit loyale klanten waarmee door E-commerce activiteiten daadwerkelijk waarde gecreëerd wordt.

Supergroup Holding is gevestigd te Rotterdam:

Gebouw Waalstaete
Waalhaven Zuidzijde 2
3088 HH Rotterdam
telefoon: (010) 7507580
fax : (010) 7507501

Verwijderd

Hahahahaahahahahaha

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:52

me1299

$ondertitel

Whaaaaaaaaaaaaaaa

This should chear me up :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

hiiihihihihihihiiihihihi

hohohohohohooohohooho

hahahaahahaha

we lachen nu wel maar eigenlijk is het erg genoeg!

moet een site als tweakers andere europese
siet's niet waarschuwen voor supernep???????

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Halleuja, niet te geloven...
Trouwens, ik kom er al een week niet meer op. Mijn username/password wordt niet geaccepteerd. Ik denk dat dat komt omdat ik laatst, toen ze de f 35,- van mijn rekening af wilden trekken, er te weinig op stond. Daarop heeft de Rabo (Mijn rekening was op dat moment nog niet geconverteerd naar ene 18+ rekening, dus kon ik niet rood staan) het voorgeschoten, en mij gebeld of ik wel even met f 35,- op de proppen wilde komen. Toen ik 3 weken later nog eens aan kwam kakken met het geld, zei de bankmedewerkster dat ze het geld weer terug hadden moeten vorderen van Superweb, omdat het te lang duurde. :)

Hehehehehehhe, kijk, de afzetter afgezet!!!
WEG MET SLOEBERWEB

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Wat brengt zo'n accountje nou op, op dit moment.
Is er iemand die er een kwijt wil?
Of iemand die er een wil kopen?

M.a.w. hoeveel is zo'n accountje JOU NU waard?

Ter vergelijking: De uurprijs voor internetten via de telefoon is op dit moment F35/50=F0.70

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
de 15 min zijn nu ogeveer voorbij ????

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zijn die ww echt? van wie zijn ze ? Wat kan ik ermee ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Pagina: 1