Toon posts:

Onbetaald SUF Surfen TOP TIEN

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Doen het niet of nauwelijks OF hebben nog nooit betaald
1 PaysU (id-probleem)
2 Surfingprizes (id-probleem)
3 Cashfiesta 'lui' mannetje
4 Adframe lui/niks (een keer betaling!)
5 Desktopdollar onduidelijk hoeveel punten waard zijn.

UPDATE

6 SPEDIA
7 Paidforsurf
8
9
10

Div. Opmerkingen
PaysU: betaling per uur onbekend.... (lees pleidooi catman)

Wie betaald (of heeft betaald) MINSTENS F1,- PER UUR
1 Adframe (helaas verleden tijd)
2
3
4

wie vult dit aan of corrigeert

(ps. wil je svp spam uit deze thread weghalen)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
spedia is ook niet m'n favoriete progje.... ik weet al niet eens meer waarom ik zelf gestopt ben (na een of twee dagen) maar ik hoor vakern negatieve dingen over ze. Ze zijn een beetje paranoia ofzow.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Naja PaysU is toch lekker heb ik gehoord...

Zet PAIDFORSURF maar lekker hoog want die gasten hebben m'n account verwijderd, for no reason (geen emu. gebruikt, geen fakesurf, niks, alleen (te?) vaak op banners geklikt)

• elessar
Ja dat zijn echt sukkels - ik heb wel een emulator gebruikt en m'n account is gewoon niet afgesloten!

Verwijderd

Om de topic ff om te gooien, welke gebruiken jullie het meest?

Ik Cashsurfers, Valuepay en Bearcatonline..

• elessar
Ow Desktop Dollars, BearCatOnline en Surfingprizes/Adframe als die het doen. Verder gebruik ik alle andere af en toe als DD het niet doet bijvoorbeeld. Paidforsurf draai ik nu ook, past er nog mooi bovenop.

Verwijderd

Bearcatonline is relaxed, want die kan je lekker buiten het beeld schuiven :P

• elessar
En hij vindt het ook helemaal niet erg als je er een andere overheen zet. Ik heb nu een driedubbeldekker :) DD/BearCat/PaidForSurf. En Dan moet eigenlijk Adframe er nog overheen maar die doet op dit moment niet zoveel.

Verwijderd

Ik was dus ook gebanned voor paidforsurf (ik gebruiktte een emulator) ik heb dus een e-mail gestuurd dat ik helemaal niet cheatte en nu hebben ze me acoount terug gezet. En nu ga ik dus gewoon verdienen.

Wat een stelletje sukkels!!!!!!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
@home.. ze betalen me nooit voor het surfen.. ik moet hun alleen maar betalen.. :+

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
1. AdFrame (al 3 uur aan het downloaden)
2. Desktop Dollars (ding doet het niet eens)
3. Heb verder niks dat prblemen geeft.

Alleen Vi-Direct doet het ff niet, vandaag de hele dag al niet, gisteren wel. Heb ook gehoord dat ze niet veel uitbetalen.

AllAdvantage gaat daarentegen wel lekker.
Heb ook een aardig aantal ref's dus... :P

• elessar
Heb je er al meer dan 20? Mag je dan langer surfen dan de limiet die normaal gesproken geldt?

Verwijderd

Wat betreft PaysU:
Ik heb deze maand mijn eerste cheque ontvangen, voor 88 Euro, dus ze betalen wel!
Dit is ook de eerste keer dat hun PaysStation zo ongehoord buiten werking is. Daar ben ik ook niet blij mee. Maar de ervaring over de afgelopen 3 maandjes is dat hun viewbar beter werkt als welke andere bar ook. Hij houdt de tijd beter bij en is enorm stabiel. Nou moet ie weer werken.
Ik vermoed dat er achter de schermen behoorlijk wat upgrades worden uitgevoerd. Slecht nieuw voor cheaters dus, want de enige reden waarom dat wordt gedaan is om neppers te pakken. Helaas voor iedereen dus, want nu verdient niemand een cent.

Verwijderd

1. Desktop Dollars, klapt vaak en maar $0,08 per uur.
2. Cashsurfers, slechts 1/6 van de punten van vorige maand en dan gaan ze ook nog de payrates afstemmen op het gebied waar je woont en de advertentie-inkomsten voor dat gebied.
3. Adframe, als het je al lukt om te downen, dan krijg je alleen maar witte ads en je krijgt geen enkele cent voor de surftijd van je refs. Belachelijk ook dat ze kabel uitsluiten.

Verder heb ik momenteel niet al te veel klachten.
PaysU: Jammer dat ze al een week plat liggen, daar voor had ik in 4 dagen al 23 uur gemaakt zonder ook maar 1 probleem.
Surfingprizes, doet het weer perfect.
Die Mexicaan loopt vandaag vaker wel dan niet.
Alladvantage loopt aardig.
Paybar doet het perfect.
Paidforsurf, al een week lang geen enkel probleem, vandaag liggen ze weer voor het eerst plat.
VI-direct: Soms wel, soms niet.
Surf2web, ligt plat vanwege bug-fixes.
Getpaid4: Werkt.
Gotoworld: werkt.
Jackpot: werkt.
Spedia: werkt.

Genoeg alternatieven dus die wel werken, vandaar dat ik 20 programma's draai, er zijn er altijd wel 4 die werken en er zijn er al 13 die uitbetaald hebben, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.

Succes.

Verwijderd

Werken bijna allemaal. maar Alladvantage werkt voor mij nog steeds het best.
Ik denk dat iedereen m al heeft...maar toch.
http://www.alladvantage.com/go.asp?refid=edb899 iedereen zeikt nou altijd wel over de limiet...maar als je een paar refs hebt sta je versteld van de poen die je ineens krijgt opgestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE

Verwijderd

ik zoek de beste geld banner, heb me gisteren bij prizebox aangemeld.
noem eens je nummer 1 geld banner en waarom dat zo is.

Verwijderd

Topicstarter
PrizeBox heeft wel wat vind ik(ALS ze betalen).
Kleine wendbare banner. Ik vraag mij echter af of een kwartje per uur al die moeite rechtvaardigt. Je moet hem toch 'levend' houden. Zelf heb ik hem ook, maar in de praktijk haal ik dat kwartje bij lange na niet.
Een goede banner volgens mij moet bijna geen aandacht vergen en minimaal een gulden per uur opbrengen. Wat dat betreft WAS Adframe op de goede weg. Nu is het een afrader.
Ik weet geen banners die ik je zou durven aanraden.

Verwijderd

Naja mijn nummer 1 banner is op dit moment BearCatOnline omdattie +/- 50 ct per uur verdeiend, wat je kan verdubbelen door op 6 bannertjes te klikken, en Cashsurfers omdat je met Fakesurf leuke dingen ermee kan doen :+

• elessar
Bij mij was nr 1 altijd Desktop Dollars, omdat je er zo weinig voor hoeft te doen. Maar hij verdient ook erg weinig. Ik denk dat Alladvantage nu weer aan het stijgen is in mijn favorieten-lijstje omdat ie goed verdient. Je moet alleen wel ff zorgen dat je meer dan 20 referrals hebt dan mag je langer dan de maandelijkse limiet surfen - en dat voor en gulden per uur, dat is best veel. Kijk eens op m'n site voor uitleg over andere progjes anders. BearCat is idd ook een van mijn favorieten, ik denk alleen dat ze minder zullen betalen omdat je onbeperkt mag surfen. Maar dat zullen we zien....

Verwijderd

Gaan we weer...

Mijn nummer 1 banner is nog altijd PaysU, en wel hierom:
Het is de meest stabiele bar die ik ken die ook heel goed de tijd bijhoudt. k heb er een dertigtal gehad, dus ik lul niet uit mijn nek. Op dit moment ligt hij plat, maar als hij weer draait...
Verder heeft PaysU hele goede relaties met adverteerders. Aangezien daar het geld vandaan komt, betekent dat dus dat het zeer waarschijnlijk is dat ze nog een behoorlijke tijd zullen meedraaien. En ook nog verder groeien.
Derde voordeel is dat PaysU dichter bij hun leden staat dan elk ander bedrijf. Als je een stem hebt horen zij hem eerder dan enig ander bedrijf. Spedia reageert bijvoorbeeld nooit en AllAdvantage reageert op vragen die je helemaal niet gesteld hebt ;)
Vierde voordeel is dat PaysU nog behoorlijk wat groeicapciteit heeft, vooral in Europa.
Vijfde voordeel is dat ze in ieder geval betalen. Ik heb deze maand een cheque ontvangen voor 88 Euro, en dat is de tweede betaling die ik van hun heb ontvangen.

Enzovoorts...

Enzovoorts...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Desktopdollars, met een paar refferals goed te doen.......

Gebruik mijn link aub ( zie mijn nick) ;)

• elessar
Due to technical difficulties the Paystation is currently inactive.
Ik heb'm nou nog steeds niet kunnen proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE

Cashfiesta haalt misschien de F1,- per uur grens!!!??

Verwijderd

Due to technical difficulties the Paystation is currently inactive.
Ik baal er ook enorm van. Ik kom terug van vakantie en dan dit. Ik heb nog geen seconde kunnen surfen met dat ding en heb dus ook nog geen cent verdient...

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE Cashfiesta

xxxMaverick beweert een gulden per uur met dit programma te halen.

Hoewel ik zelf in de praktijk maar tot ongeveer een kwartje kom wil ik het hier toch vermelden. Misschien is het toch wat.

xxxMaverick kan misschien nog even een toelichting geven!!!!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Tja, wat wil je verder voor toelichting??? in het andere topic over cashfiesta zijn er meer die de punten hebben berekend. Komen allemaal boven de 1 gulden uit

En vorige maand liep dat ventje meer door, nu ligt i weer iets meer dus zal het lager zijn

Verwijderd

Dit is het statement van PaysU:

Dear Member

We are afraid that due to fraudulent exploitation of the PayStation it is
undergoing security upgrades.
The PaysStation service will resume when security breaches have been
repaired no later than
August 1st
Sorry about the inconvenience and thank you for your patience

Verwijderd

Topicstarter
xxxMaverick
!!!! was bedoeld als hint om het nog eens dunnetjes over te doen
-------------------------------------------------------------------------

Verwijderd

Topicstarter
Mag deze nog wel?

(NOGMAALS Wolfman haal je SPAM WEG)

Verwijderd

Topicstarter
Adframe 'doet' bijna niets.(nog geen dubbeltje per uur!)
Verder nog nergens wat aan overgehouden.
Conclusie tot nog toe:
Veel moeite, weinig wol

Verwijderd

De allergrootste kutzooi is toch wel Alladvantage!
Houden mijn Juni earnings in vw dat zij mij VERDENKEN van cheaten.
Nou ik heb nog nooit zo'n cheatprogje gebruikt.

Mijn 2 favorieten zijn :
Cashfiesta en Valuepay.

En dan vooral Valuepay.ik heb in het begin veel problemen gehad met de tijdswaarnemingen waar geen bal van klopte maar na een paar mailtjes klopt het nou perfect!
Ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren met Bepaid en Adsenger voor we daar wat Ads te zien krijgen?

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
Alladvantage is mijn nummer 1 omdat ie al heeft uit betaald :)
Wel jammer dat je nu dus maar 12 uurtjes mag surfen....

Ik heb nog een vraag over Cash fiesta: Hoe krijg je het voor elkaar dat je 2 banners krijgt, want dan krijg je meer punten per minuut (heb ik gehoord)
Iets van 1 banner: 1 punt per 9 secondes
2 banners 1 punt per 6 secondes
Weet iemand dat toevallig?

Verwijderd

Bij mij verschijnen ze automatisch (zo hoort het geloof ik ook).
Wanneer er genoeg reclames zijn worden beide banners vanzelf gevuld.

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Als de bar werkt en ik kan zien hoeveel ik al binnenheb vind ik het best.

AllAdvantage kix a$$!
Pagina: 1