Virussen? Scan ze hier!
code:
1
| Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Troll, Totaal: -1 / 3x |
hardnekkig, lijkt niet te veranderen, ook niet na een nieuwe (mijne dus) moderatie?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
En hij blijft maar op nul staan
(iemand zette hem op grappig ik weer op -1)
Lijkt me echter op zich niet zo'n probleem omdat hij er uiteindelijk wel voor wordt afgerekent
Lijkt me echter op zich niet zo'n probleem omdat hij er uiteindelijk wel voor wordt afgerekent
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Je zou haast gaan denken dat dit een beschermde user is, die niet op -1 MAG komen.
Virussen? Scan ze hier!
In dat geval zullen er vast en zeker ook wel gebruikers zijn die niet op +3/4 mogen komenOp donderdag 07 februari 2002 19:33 schreef wildhagen het volgende:
Je zou haast gaan denken dat dit een beschermde user is, die niet op -1 MAG komen.
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Troll, +1: Grappig, -1: Troll, Totaal: -1 / 5x
hij's -1 maar toch weer niet
ook ik kan er niks aan veranderen, zelfs niet met de opties die ik heb..
vreemd
edit:
nog vreemder: ook na een paar keer plussen en minnen blijft die staan en nog vreemder, geen modpunten kwijt
hij's -1 maar toch weer niet
ook ik kan er niks aan veranderen, zelfs niet met de opties die ik heb..
vreemd
edit:
nog vreemder: ook na een paar keer plussen en minnen blijft die staan en nog vreemder, geen modpunten kwijt
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Hm, en ik al denken dat ik gek was geworden. Die 2e -1 troll was van mij, en hij bleef gewoon op 0 staan.
vaaaag
vaaaag
Met mijn moderatie erbij.... Ikke niet snappe.Beoordelingen: +1, -1: Troll, -1: Troll, +1: Grappig, -1: Troll, +0.80: Ondergewaardeerd, -0.67: Troll, Totaal: -0.87 / 7x
FEMME!
Mooi, enne, hoe staat het met de PM
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
bwoehahahahOp vrijdag 08 februari 2002 00:20 schreef Beaves het volgende:
Mooi, enne, hoe staat het met de PM![]()
Pagina: 1