Toon posts:

[html] <input type="file" //eigen blader-knop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je bij je <input type="file" name="bla"> een eigen blader knop instellen?
normaal gesproken krijg je dus n input textfield met daarachter n button met blader, of browse (afhankelijk van je browser en language settings). Hoe kan ik hier n andere knop van maken, een eigen knop?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

dat ding hidden maken, en dan kan je met document.formnaame.elementnaam.click() de click op dat ding simuleren. Verder hoef je dan alleen maar de waardes op te vangen. Maar ik weet niet zeker of dat gaat werken, want die file input stuurt je vrij snel de bietenbrug op als je er met script mee gaat poken, dan wordt je file dus mooi niet meegesubmit. Moet je maar ff mee poken, maar ik denk niet dat het echt lekker gaat werken.

Ik heb zo zelf een wysiwyg dhtml imagemap-maker tool gemaakt die zo een fileinput aanstuurt, maar dat hoeft alleen maar het pad naar het plaatje op te halen, fysiek doe ik niets met de file, en dat wil jij denk ik wel.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
de bedoeling is dat ie n plaatje in n dir flikkert, that's it, moet bij me cmsje... dat in bepaalde dir flikkeren etc. dat gaat php doen.. t probleem is dat al de buttons gewoon grijs zijn en die van dat input mooi aqua style. moet eigenlijk allemaal gewoon saai grijs. :P

Verwijderd

je kunt zo'n button toch ook gewoon met css een style meegeven,, :?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Da's dus het probleem, een file input wil niet meedoen :{

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 20:14 schreef Clay het volgende:
Da's dus het probleem, een file input wil niet meedoen :{
hmm kee, nooit geweten, ook nooit geprobeerd.
Pagina: 1