Toon posts:

[monitoren] 3 stuks, wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sjoow.. Het is me gelukt om 3 monitoren aan te sluiten op mijn systeem.. :)

Op mijn Matrox G400 Dualhead draait een LG Flatron 795FT (1280x1024, 32 bit) en een onbekend monitoortje (800x600, 32 bit) en op mijn Diamond Stealth 3D 2000 ofzow, draait een IBM monitoortje op 800x600 met 32 bit. Jammer dat ik geen cam heb, dan konden jullie 't zien.

Die LG is gewoon waar ik op werk: full screen Photoshop, Maya, IE, Office, etc. De IBM monitor gebruik ik voor overige: startbalk, iseekyou, msn, winamp, etc.

Wat nu te doen met die derde monitor?!? Ik zat te denken aan system info of iets dergelijks. Iemand een goed idee? :?

Verder is deze draad gewoon bedoelt als show-off :7, zometeen maar ff Unreal proberen.. :D

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:07
je mag die 3e wel aan mij geven hoor >:) altijd handig :7

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

gebruik een monitor voor tweakers.

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 19:12 schreef firoz het volgende:
gebruik een monitor voor tweakers.
Ja.. Dat heb ik dus eigenlijk ook. Op die IBM monitor staat GOT als 'web'background. :)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
WinMX, Morpheus, irc, keus zat ;)

w00t

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
laat daar non stop een slide show met allemaal schaars geklede chickies langskomen.....

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

cool probeer nog een 4e te fixen en zet ze allemaal om je heen, dakje er op, en dan zo fixen dat je alle verschillende views van een vette game op de verschillende monitors ziet, lijkt het net of je in de game zit :7

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Op donderdag 07 februari 2002 20:21 schreef cosmosis het volgende:
cool probeer nog een 4e te fixen en zet ze allemaal om je heen, dakje er op, en dan zo fixen dat je alle verschillende views van een vette game op de verschillende monitors ziet, lijkt het net of je in de game zit :7
en eentje achter je voor je achteruitkijk spiegel :)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Ja vet bruut en dan van die banden eraan en dan hang je ze op je schouders en om je heen , een generator op je rug, dan kan je bv met ghost recon rond gaan rennen met al die monitors en dan lijkt het net echt

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb ook 3 monitoren aangesloten. middelste voor meeste progs (is mijn hoofdmonitor) 2 monitor msn, active desktop en op de 3e staat winamp op en hottopic

Multimonitor is relax :P

• jedel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:54

jedel

Kevlar

3!
ik heb al moeite om mijn 2e echt een beetje nuttig te gebruiken
sure het is best handig om tijdens het gamen te zien wat je system temps zijn maar verder....

het is uterrrard wel heel gaaf B-)

nu ook XP² workstation --> xp2200² = 3600MHz computing power bp6 (stof-vanger)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik ken iemand die gewoon 3 videokaarten in zijn systeem heeft :D :D

1 Voodoo banshee en dan nog 2 PCI kaartjes..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 20:21 schreef cosmosis het volgende:
Sjah.. Games heb ik nog niet goed aan de praat gekregen voor 3 monitoren. Iemand daar nog tips voor? Unreal Tournament GOTY werkte iig niet echt lekker... Ik kan wel 't beeld uitsmeren, maar das nie echt wat ik wil..

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Op donderdag 07 februari 2002 20:25 schreef cosmosis het volgende:
Ja vet bruut en dan van die banden eraan en dan hang je ze op je schouders en om je heen , een generator op je rug, dan kan je bv met ghost recon rond gaan rennen met al die monitors en dan lijkt het net echt
:)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Op donderdag 07 februari 2002 20:59 schreef ReseTTim het volgende:
ik ken iemand die gewoon 3 videokaarten in zijn systeem heeft :D :D

1 Voodoo banshee en dan nog 2 PCI kaartjes..
Heb ik dus ook :)

Is gewoon ZALIG, 19" Iiyama voor m'n VB, 17 LG voor de toolwindows en me 15" tje voor MSDN :)

Verwijderd

Topicstarter
Tjo.. Ik schop dit oude topic even omhoog, omdat 't me een beetje nutteloos leek een nieuw topic te openen. Als dit fout geredeneerd is, dan hoor ik 't wel.. :P

Weet iemand of er software is waarmee je kan aangeven welk programma op welke monitor geopend moet worden? Dus bijv. IE altijd naar monitor 1 en WinAmp altijd naar monitor 2, etc, etc.. :)

Verwijderd

dan zal ik je wel even helpen midden in de nacht, omg het is alweer ochtend :D

Verwijderd

Wat dacht je van de toolbars van Photoshop/Maya etc.
Dus 1 monitor fullscreen editen en de toolbars op de 2e monitor?

ICQ/MSN/WinAMP etc op de derde
Pagina: 1