Toon posts:

AdFrame kapt er mee!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dit is wat er gebeurt :

Ik start AdFrame.
Ik kijk een keer de reclames.
Dan doet ie alleen nog maar 'downloading ..'
Dus ik sluit AdFrame af, en start hem opnieuw.
NO GO!! Hij sluit zichzelf meteen af!

Hoe krijg ik 'm nou aan de praat?

Kheb kabel met netdetect 'misplaatst'.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij loopt ie gewoon vast na een paar advertenties.. die software is gewoon bagger..

Het zou natuurlijk ook eraan kunnen liggen dat ik Netdetect ook 'misplaatst' heb.. ik zou wel es willen weten of ie bij de modemmers ook vastloopt.. (ik heb dus ook kabel..)

Verwijderd

Bij mij werkt ie helemaal niet!
Alleen maar 'bezig met downloaden'
Wie heeft voor mij trouwens die upgrade ?
Heb nl.nog geen mailtje van hun gehad!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

down hem hier: http://www.adframe.nl/upgrade/adframeclient.exe

bij mij doet hij het ook niet altijd even goed

This too shall pass

Verwijderd

Bij mij heeft ie nu ruim een uur gedraaid. Hij crasht in ieder geval niet meer. Maar ik heb maar 50 cent verdient. Dus dat schiet niet op. Erg veel witte banners.

• Palomar
  • Niet online
µµááíééµñúóóµáá®ø¶Žßðµµ¶ßð¶øßø¶ø¶Øøß

• Palomar
  • Niet online
haha LOL :) bovenstaande post wilde ik posten nadat Adframe kapte.. maar hij had mn hele toetsenbord vernaggeld.. hij toetste alleen maar onzin.. (zoals je ziet :)).. maar ff gereboot..

maar wat ik wilde posten.. ik probeerde Adframe net weer en hij stopt nu meteen; zogaiw ik bij dat wachtwoord op OK klik staat er even een Adframe banner en hij sluit uit zichzelf af.. gisteren toen ik het voor het laatst probeerde deed ie het wel gewoon een tijdje alleen liep ie dus na een paar ads muurvast..

vaag.. ;)

Verwijderd

Bij mij doet hij het met kabel gewoon goed.
Hij blijft gewoon draaien alleen bijna alleen witte banners dus verdien ik haast niks.

Verwijderd

Het ging dus goed ......

Fuck. Heel windhoos weer naar de klote. Allerlei vage meldingen over m'n scherm. Weer opnieuw opgestart, maar nu doet adframe niks meer. Inderdaad tot het inlog scherm en dan is het over.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb dat ding een paar uur gedraaid met superweb, heb maar 2 gulden verdiend :(

Ik geloof dat hij er nu geen zin meer in heeft, bezig met downloaden.

Sinds wanneer kan je trouwens gratis reclame maken bij Adframe ik zie alleen maar witte banners. Op de website staat bij adverteren toch echt alleen vanaf geel.

Tarieven per 1000 views:
Alle AdFrame abonnees fl 40,00 Geel
1 Segmentatie fl 65,00 Oranje
2 Segmentaties fl 90,00 Rood
3 Segmentaties fl 115,00 Paars
4 Segmentaties fl 140,00 Blauw
5 Segmentaties fl 165,00 Groen

Zullen wel iets goed te maken hebben richting adverteerders :( :( :(

• Daan
  • Laatst online: 19-08 18:52
Baggerzooi daar!
Krijg alleen maar bezig met downloaden, nou ik zie toch echt helemaal niks flikkeren rechts onderin me scherm! Wat een schijtsoftware zeg!
Ongelooflijk!

Verwijderd

Bij mij crashed de bar ook telkens......Maar daar zal Adframe vast wel wat aan gaan doen....

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:12

The Legend

*Plop*

Net ff fijn de nieuwe software gedownload, geinstalleerd en hij doet het !! (nadat ik netdetect had gerenamed :D).......1 nadeeltje...alleen een prachtige WITTE adframe benner... :( :( :( :( :( :( :( :(

IK BEN PISSED !!!!! :( :( :( :(

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1