Toon posts:

Wie heeft LindowsOS al eens geinstald?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik wel benieuwd naar, ik heb de iso gebrand op cd, maar als ik hem wil starten in win98 of tijdens het opstarten dan controleert ie het een en ander en krijg dan een melding op het scherm in blauwe letters: "Shutdown complete" "Please remove CD if installed from CD" "Press any key to reboot"

Waarom lukt het niet?? iemand met ervaring?

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07 11:42

Niek

f.k.a. The_Surfer

Kijk eens hier: [topic=392765/1/25]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daar staat idd een uitgebreid verslag van mijn ervaringen! Misschien heb jij hetzelfde probleem als ik eerst had?

Verwijderd

Topicstarter
als men het beter vind om in dit draadje verder te gaan, dan zie ik vanzelf wel een slotje hier :P

Ik had het alleen op school (soort testlokaal/computer) onder win98 geprobeert, dat wou dus niet, laat ik het goed doen d8 ik en thuis op de laptop met een lege harde schijf, dat werkt dus niet (zie eerste post)

Maar, banaan-x, ik had jou draadje even gelezen en daar maak ik uit op dat ik toch win98 erop moet hebben, om een soort voorinstall te maken en vervolgens vanaf te cd te booten?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Is LindowsOS nu een programma onder linux ofzo of is het een geheel besturingssysteem ?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Okee, dat andere draadje staat nog/weer in de topiclist, ga daar inderdaad maar gezellig verder over LindowsOS :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.