Verwijderd
van die groene 

gewoon a-merk lijkt mij ?(kingston, dane-elec, infineon, etc.etc.)
maaruh geheugen voor een cpu?
ik koop t altijd voor mn mobo
gewoon a-merk lijkt mij ?(kingston, dane-elec, infineon, etc.etc.)
maaruh geheugen voor een cpu?
ik koop t altijd voor mn mobo
Ga dit maar eens goed doorlezen en trek je conclusie 
[topic=394869/1/25]
[topic=394869/1/25]
Rdram, of ddr-sdram natuurlijk. Anders nog sdram
serieus: Rdram is niet zo veel duurder dan ddr-sdram maar wel wat sneller voor de P4, dus neem gewoon rdramOp donderdag 07 februari 2002 18:23 schreef STIMPPYYY het volgende:
oke thnx
dus geen rdram gewoon ddr ?
oke thnx waar wordt pc 800 dan onder beschouwd en 333?
snellere uitvoeringen van ddr ?
jaOp donderdag 07 februari 2002 18:31 schreef STIMPPYYY het volgende:
256MB RIMM PC800
256MB RIMM PC800 Infineon + INFINEONCHIP
is dit rdram ?
yep. pc-333 geheugen is ddr-ram maar is nog erg duur, en je hebt er dacht ik een mobo voor nodig die dat speciaal ondersteundOp donderdag 07 februari 2002 18:29 schreef STIMPPYYY het volgende:
oke thnx waar wordt pc 800 dan onder beschouwd en 333?
256MB DDRAM PC333 SAMSUNG ORG CL2.5 16ch
DDR Speicher ist die Weiterentwicklung von herkömmlichem SDRAM und bietet durch die Datenübertragung sowohl bei der ansteigenden als auch bei der abf...[mehr] 129,99 EUR
256MB DDRAM PC333 OEM CL2.5 NANYA 16ch
DDR Speicher ist die Weiterentwicklung von herkömmlichem SDRAM und bietet durch die Datenübertragung sowohl bei der ansteigenden als auch bei der abf...[mehr] 119,99 EUR
wel duits maar net zo duur als een gewoone 266 ddr
( site is erg goedkoop vind ik
daarom ga ik er denk ik kopen )
DDR Speicher ist die Weiterentwicklung von herkömmlichem SDRAM und bietet durch die Datenübertragung sowohl bei der ansteigenden als auch bei der abf...[mehr] 129,99 EUR
256MB DDRAM PC333 OEM CL2.5 NANYA 16ch
DDR Speicher ist die Weiterentwicklung von herkömmlichem SDRAM und bietet durch die Datenübertragung sowohl bei der ansteigenden als auch bei der abf...[mehr] 119,99 EUR
wel duits maar net zo duur als een gewoone 266 ddr
( site is erg goedkoop vind ik
Welk geheugen moet ik nemen double-sided of single-sided voor een asus P4B266,ik zou beginnen met 1lat van 256ddr en later eventueel de 3sloten gebruiken als het terug goedkoper wordt?
waarvoor gebruik je raid dan?
waar is dat voor ? (sorry
)
waar is dat voor ? (sorry
Verwijderd
raid is voor 2 schijven laten zien als 1 schijf (mirroren (spiegelen) alles op disk 1 is hetzelfde als disk 2 en je hebt ook nog dat je 1 harde schijf als 1 hardeschijf kan laten zien)
aha en is dat handig ?
(speel meestlal games )
(speel meestlal games )
Games? Dan ben je beter af met RAID0 (striping).
Lees dit ff door
[topic=310264]
Lees dit ff door
de benaming PC-333 bestaat niet, het is of PC2700 of 333-DDR volgens de (nog onofficiele) JEDEC specificatie... je hebt er weinig aan als je geen moederbord hebt wat geen 333-DDR behalve dat je met een 266-DDR moederbord niet bezorgd hoeft te zijn dat je geheugen het niet meer trekt tussen de 133 en 166MHZ FSB.Op donderdag 07 februari 2002 18:34 schreef kutkip het volgende:
[..]
yep. pc-333 geheugen is ddr-ram maar is nog erg duur, en je hebt er dacht ik een mobo voor nodig die dat speciaal ondersteund
even terzijde:
RDRAM gebruikt ook DDR techniek
PC-3680
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Op vrijdag 08 februari 2002 00:04 schreef Tranced het volgende:
[..]
de benaming PC-333 bestaat niet, het is of PC2700 of 333-DDR volgens de (nog onofficiele) JEDEC specificatie... je hebt er weinig aan als je geen moederbord hebt wat geen 333-DDR behalve dat je met een 266-DDR moederbord niet bezorgd hoeft te zijn dat je geheugen het niet meer trekt tussen de 133 en 166MHZ FSB.
offtopic:
Kromme zin
Kromme zin
Tja, dan neem je ook gewoon de snelste DDR chipset voor P4- de SiS645, die dus wel de PC2700 333-DDR vreet en gebruikt (marketing geblaat
Trouwens, dat van de 133 en 166MHz FSB gaat niet op bij P4 omdat alle P4 chipsets asynchrone RAM controllers hebben (P4 FSB is altijd 100MHz, met SDR en 266-DDR draait de mem op 133, op 333-DDR op 166 en bij RDRAM op 400 (maar dan wel met 2x1/4 van de busbreedte))
Eh, maar STIMPPYYY, let ff niet op de tweede alinea hierboven, dit is miereneukerige geneuzel- het klopt wel, maar als je er geen donder van snapt maakt het niet uit want het is toch niet relevant voor je keuze.
Snelste geheugen (is al tig keer voorbijgekomen, dus leer die search gebruiken
Oslik blyat! Oslik!
DDR of RDRAM! Iedereen die hierop nog presteert een gewoon SDRAM bord+geheugen te draaien moet een permanente GoT ban krijgen!
De FSB van de PIV is 100MHz, maar wel quadpumped dus effectief 400MHz. Dus dat loopt op dezelfde snelheid van de RDRAM.
Dafjes en ferrari?
Bij DDR-333 worden gewoon 6ns geheugenchips gebruikt dus dat loopt gewoon op 166Mhz....
Dafjes en ferrari?
Bij DDR-333 worden gewoon 6ns geheugenchips gebruikt dus dat loopt gewoon op 166Mhz....
Je kan inderdaad beter een duurder moederbord/RAM kopen met een tragere P4 dan een snelle P4 met SDRAM...Op vrijdag 08 februari 2002 09:00 schreef dominator het volgende:
DDR of RDRAM! Iedereen die hierop nog presteert een gewoon SDRAM bord+geheugen te draaien moet een permanente GoT ban krijgen!
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Pagina: 1