Toon posts:

Kabelfoon :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk breedband. Dacht ik. Ongeveer een week nadat ik mijn docsysmodem afgehaald heb, blijkt nu dat de wijk waarin ik woon hopelijk (!) binnen twee (2!) weken geschikt is voor breedband... En niemand die mij iets daarover vertelt terwijl behaar van kabelfoon doodleuk zegt dat ze dat allang wisten!!!
Is een dergelijke gang van zaken "normaal" bij Kabelfoon????
Hopelijk is de performance van de aansluiting die ik dus pas (hopelijk) over twee weken krijg beter...:(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:28
Oei, Kabelfoon :X

Niet al te beste ervaringen mee in een ver verleden :) Hoop dat het inmiddels een heel stuk verbeterd is, anders zie ik het somber in.. Heb je nog geen adsl in de buurt? :D

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 18:02 schreef ali het volgende:
Eindelijk breedband. Dacht ik. Ongeveer een week nadat ik mijn docsysmodem afgehaald heb, blijkt nu dat de wijk waarin ik woon hopelijk (!) binnen twee (2!) weken geschikt is voor breedband... En niemand die mij iets daarover vertelt terwijl behaar van kabelfoon doodleuk zegt dat ze dat allang wisten!!!
Is een dergelijke gang van zaken "normaal" bij Kabelfoon????
Hopelijk is de performance van de aansluiting die ik dus pas (hopelijk) over twee weken krijg beter...:(
ach kabelbelfoon.. je had het over een gang van zaken... volgens mij heeft kabelfoon daar nog niet echt van gehoort.
Je MOET gewoon ff duidelijk alles afgesproken hebben en op papier anders schiet t voor geen meter op..
En de snelheid is :r
maar dat ligt er maar net aan hoeveel je in de maand van plan was te betalen.
anders dan :Z

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

het duurdere abonnement van Kabelfoon schijnt wle goed te zijn, maar het basic abonnement is traaaaaaaag :Z :Z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 17:04
Premium, overdag 70/80 's-avonds 30/40

Jahoor breedband |:(

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Ik heb ook het premium abbo van Kabelfoon.
Prima, ik ben tot zover tevreden.
Continue tussen 60 en 80 kb/sec, soms nog wat meer zelfs. :)

In het begin wat storingen gehad, maar dat waren typische opstart problemen.
Ik hoorde bij de eerste 10 mensen van m'n dorp namelijk.

Ik zit nu te denken over een super-abbo.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Dat kan gebeuren helaas. Ze zijn bezig met de buitenwijken om deze geschikt te maken voor 2-weg verkeer. Het is nog even w8en maar dan kan je het gebruiken.

Wees trouwens blij dat je straks kabel kan krijgen!! Want kabelfoon is 1 van de weinige providers die van de buitenwijken een "binnenwijk" maakt!!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook kabelfoon Premium, ben er dik tevreden mee :).
Ik haal ongeveer 70 kbps continu, overdag en 's avonds.

Ik alleen het aanvragen van kabelfoon is een DRAMA idd, ik moest 12 weken wachten tot ze mijn modem hadden :(.

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-03 12:59
Hoe zijn de pingtijden van kabelfoon eigenlijk?

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 20:26 schreef Lexxx het volgende:
Hoe zijn de pingtijden van kabelfoon eigenlijk?
http://www.speedsuite.net/speedsuite/Database/Graphs.asp?TestTypeID=18&ReportID=0&pi_id=21&co_id=352

dat is van de "super"

je kan daar ook de andere abonnementsvormen-resultaten bekijken
Pagina: 1