Impulse Tracker 3?

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Weet iemand de site van Impulse Tracker 3, en of er uberhaupt nog wel vooruitgang in zit?? Het was vroeger een product van DSPAudio, alleen sinds een tijdje ondersteunt DSPAudio het project om de een of andere reden niet meer..

DSPAudio zelf is ook bezig met een tracker, namelijk de FLAW Tracker ofzoiets.. Meer info o.a. screens vind je overigens op hun homepage. Maar ik zou het dus wel heel jammer vinden als het is stopgezet, want aan de screens van inmiddels 1,5 jaar geleden te zien waren ze al redelijk ver, en Impulse Tracker is echt de vetste tracker ever.. Dus ben benieuwd...

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

protracker(amiga) was de vetste tracker ooit of octamed ofzo. octamed heb ik nog wel eens een pc versie van gezien probeer die anders eens uit
mollie

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
octamed is toch wel zooo oud, nog ouder als IT2.. Vond ik ook niet zo goed trouwens..

Verwijderd

Van MadTracker moet ook ooit eens een nieuwe versie uitkomen, die zou ik maareens in de gaten houden: 32 kanalen, filtering, VST effect support, MIDI support, en in de nieuwe versie moet de hele interface customizable zijn...

Verwijderd

En Fasttrack dan? Worden daar nog nieuwe versies voor gemaakt?

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

nope..fasttracker is gestopt..was een productie van startbreeze studio's
ze kregen geen funds meer dus ajh ...
scream tracker was ook altijd wel lache.. jammer dat fasttracker niet onder winXP draait

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 20:05 schreef devv05 het volgende:
octamed is toch wel zooo oud, nog ouder als IT2.. Vond ik ook niet zo goed trouwens..
Maar van OctaMED komen tenminste nog steeds nieuwe versies uit, ook voor de PC. En die zijn echt zo slecht nog niet ;)

Verwijderd

Jongens, probeer Madtracker eens. Volledig FT2 compatibel maar met lekker veel extraatjes!

Tis de enige tracker die ik gebruik :9

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op vrijdag 08 februari 2002 11:23 schreef gitaarwerk het volgende:
nope..fasttracker is gestopt..was een productie van startbreeze studio's
ze kregen geen funds meer dus ajh ...
scream tracker was ook altijd wel lache.. jammer dat fasttracker niet onder winXP draait
FT2 (2.09) werkt gewoon onder XP zover ik weet.

Verder bestaat er wel degelijk een FT3 alleen is deze niet officieel van Starbreeze, ziet er wel FT2 achtig uit en werkt prima onder XP.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

eg waar? mmz.. hier niet :'( ik heb em geloof ik 1x in hande gehad,..d ft.. maar was er neit echt tevree over.. hij kon toen niets.toevallig een linkje?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

check deze eens: www.modplug.com
Pagina: 1