[Win2k] Appletalk probleem met bestanden

Pagina: 1
Acties:

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 21:10

CBA

een vat, een vat, een vat !

Topicstarter
Wij een klein Desktop publishing bureau en wij hebben een Windows 2000 Server staan. Hierop draaien wij de appletalk printer en file service.

Het probleem is nu dat op de mac stations, G4, G3, maakt niet uit welkéén, of welk OS er op draait (behalve OS X) al alles geprobeerd, af en toe in een directory bestanden niet meer zien staan.

We lossen dit momenteel op door dit bestand op de server eventjes te verplaatsen in een andere map en terug in de juiste map te plaatsen. Maar dit is niet de ideale oplossing, vooral niet omdat het nogal veel voorkomt.

Iemand enig idee ?

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• CBA

CBA

Topicstarter
Kan een modje deze eventjes verplaatsen naar NOS, daar het ook over appletalk gaat ?

Thnx

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kan een modje deze eventjes verplaatsen naar NOS, daar het ook over appletalk gaat ?
Thnx
Verzoekje volgende keer in SU a.u.b. ;)
Op verzoek --> NOS

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
mac OS x kan toch ook smb:// aan?

mischien een kleine oplossing, voor de rest zou ik het zo nog niet echt weten

Verwijderd

Misschien heeft het te maken met de directory cach van de server. Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.

Als je er echt niet meer uit komt zou je m'n stage bedrijf moeten bellen. Zij doen veel Apple/Windows combinaties. Guide Automatisering 0578-579200.

• CBA

CBA

Topicstarter
Op vrijdag 08 februari 2002 09:29 schreef jeroenbeekman het volgende:
Misschien heeft het te maken met de directory cach van de server. Maar helemaal zeker weet ik het ook niet.

Als je er echt niet meer uit komt zou je m'n stage bedrijf moeten bellen. Zij doen veel Apple/Windows combinaties. Guide Automatisering 0578-579200.
Directory cache van de server, hmm, kan ik dit ergens instellen ofzo ?
Paar weken geleden hadden we nog een pentium pro 188 als server met 128 mb ram, en nu een dual xeon 1000 mhz met 1 gb ram.

Ik zal eens zien voor directory cache ...

Verwijderd

Op vrijdag 08 februari 2002 09:47 schreef CBA het volgende:

[..]

Directory cache van de server, hmm, kan ik dit ergens instellen ofzo ?
Paar weken geleden hadden we nog een pentium pro 188 als server met 128 mb ram, en nu een dual xeon 1000 mhz met 1 gb ram.

Ik zal eens zien voor directory cache ...
Tja 't was maar een suggestie. Ik ben niet zo Windows minded.
Pagina: 1