Verwijderd
Dat kan ook wel ff duren! De gene via jij je opgegeven hebt moet er al 6 hebben dan krijg jij 1/6 van zijn 7de en meerdere referrals van de gene via hij zich weer opgegeven heeft krijg jij 1/36 referrals en nog een laag boven 1/216 dus als je pech hebt duurt het nog ff...gaap
Ja maar niemand heeft gezegd dat het snel gaat .....
je moet wachten tot de volgende cycle begint - gaat nog lang duren - en intussen referrals werven die tijdens de volgende cylcle ook allemaal een freebie gaan krijgen.
Maar met het nieuwe systeem kun je ook zonder mycom downline referrals krijgen voor je pts progjes, sommige progjes zijn nl toegekend aan de newcomers-matrix, in die matrix staan de nieuwste leden bovenaan en krijgen ze refs van de "oude" leden. Dus schrijf je ook in voor progjes die onder die matrix vallen...
je moet wachten tot de volgende cycle begint - gaat nog lang duren - en intussen referrals werven die tijdens de volgende cylcle ook allemaal een freebie gaan krijgen.
Maar met het nieuwe systeem kun je ook zonder mycom downline referrals krijgen voor je pts progjes, sommige progjes zijn nl toegekend aan de newcomers-matrix, in die matrix staan de nieuwste leden bovenaan en krijgen ze refs van de "oude" leden. Dus schrijf je ook in voor progjes die onder die matrix vallen...
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Verwijderd
Ik heb er nu 5. Als je zorgt dat jij de zesde bent, dan schiet het al aardig op.
www.myecom.net/?boltepat
www.myecom.net/?boltepat
Dat is nog bovenop het freebie-systeem. Alle mensen die lid worden van myecom zonder een referral op te geven worden als freebie onder een bestaand member geplaatst.Dat kan ook wel ff duren! De gene via jij je opgegeven hebt moet er al 6 hebben
dan krijg jij 1/6 van zijn 7de en meerdere referrals van de gene via hij zich weer
opgegeven heeft krijg jij 1/36 referrals en nog een laag boven 1/216 dus als je
pech hebt duurt het nog ff...gaap
Verwijderd
Dus kun je beter aanmelden bij iemand waarvan je weet dat ie er bijna 6 heeft. Anders wordt je onder iemand geplakt die er pas 1 heeft. Als die vervolgens niks meer doet dan hang je daar tot je een ons weegt.
www.myecom.net/?boltepat
btw ik hang trouwens zelf onder elessar
www.myecom.net/?boltepat
btw ik hang trouwens zelf onder elessar
en elessar heeft er meer dan 6
gaat erg goed inderdaad!
je moet alleen eentje in je downline nog effe uitleggen dat ie wel z'n ref ID's invult! Er zijn er meer in m'n downline die dat moeten uitleggen aan hun downline, want ik heb alleen de adressen van de zes mensen onder mij.
ik heb mijzelf onder boltepat gehangen
ik zie het, *tnx*
Pagina: 1