Toon posts:

Trust Scanner Image Doorgefikt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Trust (not) :r Easyconnect 19200USB scanner. Een barrel van 200 piek (2 jaar geleden of zo).

Nu heb ik een keer een CD-tje gescand (met de glimmende kant onder) en nu blijft die afbeelding staan in het Preview-venster (als je gaat scannen). Dus bij iedere Image die ik maak, zit er een afbeelding van die CD in! (gewoon rechtsboven, waar ik die CD ook had neergelegd)

Is er iets hardwarematig stuk of zo (omdat die CD natuurlijk reflecteert) :?

Heeft er iemand eerder op deze manier een scanner gemold?
Ik weet trouwens nog niet of ie definitief stuk is (ik moet nog even de software er opnieuw opgooien)

Heeft er iemand ook nog tips wat je met een (eventueel) kapotte flatbed-scanner kan doen?

Alvast bedankt!

Ps. Die CD heb ik er wel uitgehaald hoor! :+

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, k snap t al, de echte Tweakert doet niet aan problemen met Trust apparatuur! Kan ik begrijpen! :7

(hmmm, dit is een verkapt schopje he!)

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
wel een snel schopje :( heb je al die drivers opnieuw geinstaleert ?? windows reinstall oid proberen anders is ie iid stuk

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Gooi je temp folder voor de grap es leeg. Prescans worden daar opgeslagen door Trust scanners en uiteraard niet weggegooid.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, t werkt allemaal wel weer. Ik heb idd die scanner dr uit gepleurt en opnieuw ge-installd.

Hij blijft nog wel crashen tijdens PSP, maarja...M$+Trust= :r

Oftewel: Slotjuh!

Bedankt allemaal!