"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen. Ik wil hem niet in NOS, omdat er de laatste tijd al veel te veel soortgelijke topics in NOS zijn.
Eerlijk gezegd meer iets voor de HK
Eerlijk gezegd meer iets voor de HK
En dan LuNaTiC nog die zegt "geen tech in de HK" en hem weer naar SA moved
ehm SORRY!!!!..
Dit is pure discriminatie als ik even zo mag zeggen. Linux, Beos..en al die andere OSsen mogen wel?..
Graag even meer uit leg dan zomaar een losse flodder..
Dit is pure discriminatie als ik even zo mag zeggen. Linux, Beos..en al die andere OSsen mogen wel?..
Verwijderd
Wordt gewoon een opsomming.Op donderdag 07 februari 2002 16:50 schreef OProg het volgende:
die gooit techposts altijd op slotOp donderdag 07 februari 2002 16:50 schreef OProg het volgende:
Verwijderd
Nelske: snel naar de HK kan Lunatic hem weer ergens anders naar toe doen
Soort van Ping-Pong maar dan anders
Soort van Ping-Pong maar dan anders
haha.. ho moet even lachen... modjes die niet weten waar ze een topic naar toe moeten sturen..
Verwijderd
Dit is geen discriminatie. Als jij met een concreet probleem komt omtrent je Amiga, dan staat hij in NOS absoluut op de goede plek.Op donderdag 07 februari 2002 16:51 schreef The Real Falcon het volgende:
ehm SORRY!!!!..
Het lijkt echter de laatste tijd een rage te worden om allerlei dingetjes in NOS te gaan bespreken en aankondigingen te doen. Het niveau wordt daar niet beter door.
Dit topic wordt ook gewoon een opsomming. Ik zal hem in NOS laten staan, maar ik ben er niet echt blij mee.
Verwijderd
Komt volledig omdat de User een post maakt die verkeerd is opgezetOp donderdag 07 februari 2002 16:52 schreef The Real Falcon het volgende:
haha.. ho moet even lachen... modjes die niet weten waar ze een topic naar toe moeten sturen..
LOL
Sorry, ik ben maar deeltijd-newbie-mod voor één forum 
Ik wist alleen dat ie niet in TFF hoorde
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Och ja, als wij het er al niet eens over eens kunnen worden, dan is het niet erg dat jij hem ook niet helemaal goed plaatste. Hij zou namelijk in SA ook tot z'n/haar recht kunnen komenOp donderdag 07 februari 2002 16:56 schreef Wouter Tinus het volgende:
Sorry, ik ben maar deeltijd-newbie-mod voor één forum
Whehe; wat zou je dan met deze doen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/404822Op donderdag 07 februari 2002 16:58 schreef nelske het volgende:
[..]
Och ja, als wij het er al niet eens over eens kunnen worden, dan is het niet erg dat jij hem ook niet helemaal goed plaatste. Hij zou namelijk in SA ook tot z'n/haar recht kunnen komen
SA (is Software)
NOS (is geen Windows OS)
SG, is een goeie discussie.
Mijn excuus is dat ik probeer niet/weinig inhoudelijk te modden, en um lekker laat staan
Verwijderd
Ik vind een dergelijk topic in NOS zo af en toe helemaal niet erg. Het is immers een Non-Windows OS.
Echter zoals ik al zei, lijken dat soort topics de laatste tijd mode te worden. Nu moet ik zeggen dat dat topic wat beter in elkaar zit dan het topic van topicstarter. Die zou ik in NOS dus ook niet snel gemoved hebben.
Echter is dit typisch een draadje om wat te lullen over de goede oude tijd (herinneringen ophalen), daar (mededelingstopics, aankondigings topics) zitten de meeste NOS-ers niet echt op te wachten. Vandaar dat zoiets in SG (of de HK) beter tot zijn recht komt i.m.o.
Conclusie mijnerzijds: Topic staat in SG gewoon goed
Echter zoals ik al zei, lijken dat soort topics de laatste tijd mode te worden. Nu moet ik zeggen dat dat topic wat beter in elkaar zit dan het topic van topicstarter. Die zou ik in NOS dus ook niet snel gemoved hebben.
Echter is dit typisch een draadje om wat te lullen over de goede oude tijd (herinneringen ophalen), daar (mededelingstopics, aankondigings topics) zitten de meeste NOS-ers niet echt op te wachten. Vandaar dat zoiets in SG (of de HK) beter tot zijn recht komt i.m.o.
Conclusie mijnerzijds: Topic staat in SG gewoon goed
Verwijderd
Wat zijn we het toch weer met elkaar eensOp donderdag 07 februari 2002 18:54 schreef Jotti het volgende:
Jup, I fully agree, nelske.
Je weet wel wat ik nu eigenlijk wilde zeggen
Pagina: 1