Toon posts:

Novell Netware 6 & RC5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op m'n Netware 6 server de RC5 client draaien. Alles draait perfect en Netware heeft helemaal geen problemen gegeven de afgelopen dagen. Alleen over de snelheid van de client heb ik nog vragen.
De server is een Dual Celeron 500Mhz (Abit BP6) met 256MB en dus draaien er 2 crunchers, wat ie zelf doet.
Hier is een stukje geknipt uit de console:

RC5: Summary: 100 packets (416.00 stats units)
3.10:04:30.54 - [373,534 keys/s]

Deze snelheid is langzamer als m'n P 200MMX met Slackware..
dus volgens mij klopt hier iets niet helemaal. De prio heb ik op default laten staan en is dus laag...
Heeft iemand enig advies of een idee wat hier de oorzaak van is?
Alvast bedankt.

PS: Ben net vandaag lid geworden van DPC..

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-08 20:30
Er zit een rariteit in de client. de oude client zat iets te hoog met zijn prioriteit en zodoende kon er bijna niemand meer inloggen en liep arcserv niet meer. de volgende client zat weer te laag en zodoende doet de client bijna niks.

wat ik toen gedaan heb ik de 2.70xx client voor novell gezocht en heb die met succes al jaren draaien.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De 6102 client draait ook super op Novell Netware.

En heb ik nog bewaard :)

http://www.dsmarty.com/zooi/rc5des-netware-x86-cli.zip

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, dat is idd nog een oude client..
Ik heb hem geprobeerd, maar om de een of andere reden kan hij de instellingen niet opslaan.
Als ik alles ingesteld heb laat ik hem alles opslaan en laad ik de module opnieuw, waarna hij weer de config doorloopt.. Dus ik heb hem nog niet kunnen testen..
En het heeft ook niet met rechten op de server te maken..
In ieder geval bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Na nog wat proberen met de config, wat nog niet is gelukt, heb ik de client met alle parameters (e-mail/proxy/buffer e.d.) gestart. Het lijkt erop dat hij in ieder geval een keer zo snel is als eerst. Het lukt me alleen niet om hem op 2 cpu's werkende te krijgen. Wel om 2 crunchers te starten, maar niet op beide cpu's 1. Bij het starten zegt hij ook dat hij maar 1 cpu vind..
Is er een standaard .ini file die ik in de folder kan zetten en zelf bewerken? Misschien lukt het dan..

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

ik heb hier nog een 2.7100 client voor Novell:
http://www.blimmel.demon.nl/spul/rc5des-netware-x86-cli.zip

Join TeamBVD!

Pagina: 1