staat hij dur niet meer of gewoon charc nogwattus ?
Anoniem: 10074
hijs gewoon foetsie ofdat hij er nooit is geweestOp zaterdag 16 februari 2002 13:13 schreef SaURoN het volgende:
staat hij dur niet meer of gewoon charc nogwattus ?
Anoniem: 12048
kut voor je man..
ik heb zelf een tijdje gehad dat ik m'n char niet kon gebruiken.
is ook kut char staat er kan je hem niet gebruiken.
check bij de online techsupport of ze wat kunnen doen voor je.
verder sterkte man
ik heb zelf een tijdje gehad dat ik m'n char niet kon gebruiken.
is ook kut char staat er kan je hem niet gebruiken.
check bij de online techsupport of ze wat kunnen doen voor je.
verder sterkte man
NEE!!!!!!!!!!Op zaterdag 16 februari 2002 13:21 schreef SaURoN het volgende:
dan vrees ik het ergste, heb het zelf gelukkug nog nooit gehad...
dan ben ik alles met een beetje waarde kwijt, want ik had al m`n goeie stuff daarop gezet, zoald nagelringen, harly, lidless, oculus.
FUCK DIT ZUIGT!!!!!!
Anoniem: 4743
kijk op www.battle.net of t vaker voorkomt.Op zaterdag 16 februari 2002 12:59 schreef tva_goku het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!
ik speel met m`n sorc zoektrut en ik stop het spel, daarna wil ik opnieuw inloggen is m`n sorc WEG!!!!!
Ik heb al een paar keer opnieuw ingelogd maar niets helpt, ik ben gewoon heel die char kwijt.
INCL. oculus, lidless, Wealth armor, Gull dagger, Harlequin, 2x nagelring 29%.
HELP!!!!!!
wat moet ik doen?????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo niet, stuur een mailtje naar blizzard, info vind je ook op die site
Niet perongeluk op delete knopie gedrukt en door lago pyes of weet ik het ? maak ff screenie voor ons aub
http://www.blizzard.com/support/?id=adt0233p
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0281p
weet niet of je dur wat aan hebt
http://www.blizzard.com/support/?id=adt0233p
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0281p
weet niet of je dur wat aan hebt
Ik heb al een mailtje gestuurd.
screenie, ja kan ik zo wel posten, alleen je hebt er niet veel aan.
Eerst waren er 8 chars, nu nog 7, voor de rest niets bijzonders.
Kan het zijn dat iemand m`n account gehacked heeft, want ik had flinke ruzie met een gozer net ff. naam en account weet ik niet meer
hier is toch de screenie:
screenie, ja kan ik zo wel posten, alleen je hebt er niet veel aan.
Eerst waren er 8 chars, nu nog 7, voor de rest niets bijzonders.
Kan het zijn dat iemand m`n account gehacked heeft, want ik had flinke ruzie met een gozer net ff. naam en account weet ik niet meer
hier is toch de screenie:

jah dat kan wel accounts hacken, kost wel veel tijd......
het is wel eens gebeurt hoorde ik..
mischien gehacked en is toen je sorc gedelete?
Beetje vaag dat alleen z'n sorc is gedelete...Op zaterdag 16 februari 2002 13:58 schreef SaURoN het volgende:
jah dat kan wel accounts hacken, kost wel veel tijd......
ik heb btw laatst ook per ongeluk een char (met gelukkig vrij weinig erop) gedelete

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Anoniem: 43910
weet je wat ik nou mega weird vind? eerst roste meph mij altijd met een zo'n vage bal af maar nu ik me rhyme shield heb ga ik bijna nooit meer dood
(
)
Anoniem: 38358
misschien hoge block rate op je rhyme?? lijkt me wel voor de hand liggend eigelijk...Op zaterdag 16 februari 2002 15:13 schreef Schizophreniac het volgende:
weet je wat ik nou mega weird vind? eerst roste meph mij altijd met een zo'n vage bal af maar nu ik me rhyme shield heb ga ik bijna nooit meer dood(
)
ohja en er zit natuurlijk +25 res all op zo'n ding..
Als je je sorc kwijt bent wil ik wel een Lidless doneren
die zit toch in de trade mule dus gebruik ik zelf toch niet 
Mja een oculus en Harle heb ik niet over
Mja een oculus en Harle heb ik niet over
bah ik moet vampire gaze of een harly ofzo
nog 3 lvl totdat me java me bane aan kan
en schoenen zijn altijd een probleeem bij mij man
kan nooit goede schoenen vinden
infernostride sux

kan nooit goede schoenen vinden
infernostride sux
Sigon Gloves / Boots is een leuke combo btw 30% Ias op gloves en 10% Life leach zow je niet verw88 van zown shit set
. Nadeel is dat je die crap boots ook moet dragen mja
Relink request indienen op de tech support page van Blizzard.Op zaterdag 16 februari 2002 12:59 schreef tva_goku het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!!!
ik speel met m`n sorc zoektrut en ik stop het spel, daarna wil ik opnieuw inloggen is m`n sorc WEG!!!!!
Ik heb al een paar keer opnieuw ingelogd maar niets helpt, ik ben gewoon heel die char kwijt.
INCL. oculus, lidless, Wealth armor, Gull dagger, Harlequin, 2x nagelring 29%.
HELP!!!!!!
wat moet ik doen?????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schijnt vaker te gebeuren
I want to live forever, so far.. so good.
Ik moet wel sigon boots (!!!) hebben, als ik die heb kan ik eindelijk my beloved 8fps eaglehorn schieten.. 
Oja weet iemand hier de waarde van een vex rune?
2-3 sojs?
Oja weet iemand hier de waarde van een vex rune?
2-3 sojs?
OFFER:
SigonsBoots, great way to get 8Fps!!!
Need:
+45MF Wartrafs
7%MF Charms[10 or more]
IST Rune
VampireGaze+17%
50% MF Amulet
40% MF Rings[2 times]
Start Ur bidding ladys and gentleman
Need:
+45MF Wartrafs
7%MF Charms[10 or more]
IST Rune
VampireGaze+17%
50% MF Amulet
40% MF Rings[2 times]
hoe wil je 40mf op een ring krijgen ?Op zaterdag 16 februari 2002 18:04 schreef SaURoN het volgende:
OFFER:
Need:
+45MF Wartrafs
7%MF Charms[10 or more]
IST Rune
VampireGaze+17%
50% MF Amulet
40% MF Rings[2 times]
enne voor een soj doe ik er dan de gloves bij
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Op zaterdag 16 februari 2002 18:04 schreef SaURoN het volgende:
OFFER:
Need:
+45MF Wartrafs
7%MF Charms[10 or more]
IST Rune
VampireGaze+17%
50% MF Amulet
40% MF Rings[2 times]
Up yours 2Op zaterdag 16 februari 2002 18:06 schreef heuveltje het volgende:
[..]
hoe wil je 40mf op een ring krijgen ?
Maar weet iemand de waarde van vex rune?
Magical is max 40Op zaterdag 16 februari 2002 18:06 schreef heuveltje het volgende:
[..]
hoe wil je 40mf op een ring krijgen ?
Ik heb 1 vertrade voor een vriend voor 2 soj (dat wow hij ervoor) aangezien ik binnen 1 min een reactie had lijkt mij dat ie minimaal 2 soj ook waard is misschien 3 als je goed zoekt na het juiste slachtofferOp zaterdag 16 februari 2002 18:07 schreef Shade het volgende:
[..]
up yours
[..]
Up yours 2
Maar weet iemand de waarde van vex rune?
165% Ias op mijn ama nu
Sigon boots gloves 30
4 socket ias armor met 15% ias jewels 60
cats eye 20
Boog 20
nosferatu 10
vampire gaze met 15% ias 32% ed - 15
ik zoek een 3 socket helm als iemand 1 vind plse plse plse geef
Ga wat gerunde cow-lvl's @ hell doorspitten, dan vind je 'r zo één liggenOp zaterdag 16 februari 2002 20:20 schreef Soullie het volgende:
[..]
ik zoek een 3 socket helm als iemand 1 vind plse plse plse geefgeen hoge def nodig alleen 3 sockets
of marvina's circlet natuurlijk =)
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
ik heb 'n 38% MF ring ligge.. gebruik ik alleen wel zelf 
btw zijn griswold's hoed, schild en war scepter duur en moeilijk aan te kome?? wil ik namelijk wel hebbe
btw zijn griswold's hoed, schild en war scepter duur en moeilijk aan te kome?? wil ik namelijk wel hebbe
volgens mij zijn ze zeer moeilijk aan te komenOp zaterdag 16 februari 2002 20:40 schreef Raz0r81 het volgende:
ik heb 'n 38% MF ring ligge.. gebruik ik alleen wel zelf
op het armor na zijn het allemaal elite set items,
en die heb ik helaas nog niet echt vaak gesien (ook niet op trade channels)
kaasz | specs | i kick ass for the lord
klopt, ik weet niet hoelang ik wel niet in ALLE channelz dit heb gezegt: NEED GRISWOLD'S SHIELD, SCEPTER AND CROWN!! WHATEVER YOU WANT!!! /W *RAZOR(CA)
ach whatever i give up
ik deed net met de cruel war pike van maat van mij met FANA, zonder Might 9,2k dam
ik gebruik nou een Spire of Honor, doe ik met Zeal de dam van vengeance met me baranar's, ik heb nu alleen wat minder ress door me schild maarja.. ik doe zo wel 5k dam, kwil nou eigelijk wel een cruel warpike
ohja ik doe natuurlijk ook minder snel meppe met zo'n lance maar ik douw d'r wel een shael in ofzo
ach whatever i give up
ik deed net met de cruel war pike van maat van mij met FANA, zonder Might 9,2k dam
ik gebruik nou een Spire of Honor, doe ik met Zeal de dam van vengeance met me baranar's, ik heb nu alleen wat minder ress door me schild maarja.. ik doe zo wel 5k dam, kwil nou eigelijk wel een cruel warpike
ohja ik doe natuurlijk ook minder snel meppe met zo'n lance maar ik douw d'r wel een shael in ofzo
Lance blijft brak langzaam, maar ja, de theorie achter lansjes is dan ook one hit killsOp zaterdag 16 februari 2002 21:38 schreef Raz0r81 het volgende:
klopt, ik weet niet hoelang ik wel niet in ALLE channelz dit heb gezegt: NEED GRISWOLD'S SHIELD, SCEPTER AND CROWN!! WHATEVER YOU WANT!!! /W *RAZOR(CA)
ach whatever i give up
Bleeeg 1 uur MFen en wat vindje
1. LUM Rune
2. Spire of Honor
3. Que Hegan
4. Boneslayer Axe
5. Pierre Tombale
6. Tarnhelm 28%
7. Ethereal ValkarieWing
8. The hand of broc
GEWELDIG [NOT]
bah allemaal troep , heb ik liever dat dur 1 gaze/shaftstop of weet ik wat wordt gedropped
alleen que hegan is iets normaals
1. LUM Rune
2. Spire of Honor
3. Que Hegan
4. Boneslayer Axe
5. Pierre Tombale
6. Tarnhelm 28%
7. Ethereal ValkarieWing
8. The hand of broc
GEWELDIG [NOT]
bah allemaal troep , heb ik liever dat dur 1 gaze/shaftstop of weet ik wat wordt gedropped

lol jij kan nog mf-en ik nietOp zaterdag 16 februari 2002 23:48 schreef SaURoN het volgende:
Bleeeg 1 uur MFen en wat vindje
1. LUM Rune
2. Spire of Honor
3. Que Hegan
4. Boneslayer Axe
5. Pierre Tombale
6. Tarnhelm 28%
7. Ethereal ValkarieWing
8. The hand of broc
GEWELDIG [NOT]
bah allemaal troep , heb ik liever dat dur 1 gaze/shaftstop of weet ik wat wordt gedroppedalleen que hegan is iets normaals
Char is nog niet terug, al m`n mf stuff FOETSIE!!!!
Ik heb alleen nog maar 2 mf ali baba, dus maar eens een Barb beginnen.
(oh nee nog een 22% nagelring gevonden in een cowgame)
denk dat je um door lag verwijdert hebt ofzo ?
of mischien een bugged item er op of duped of weet ik veel
je bent gehacked ?
idd mooi klote, btw barb met die 2x ali doet te weinig dmg
of mischien een bugged item er op of duped of weet ik veel
ja klopt, heb ik ook es geprobeerd zelfs op nm moest ik 15x hakke als ik d8 van 'ah, nu een hak met ali en hijs dood'Op zaterdag 16 februari 2002 23:53 schreef SaURoN het volgende:
of mischien een bugged item er op of duped of weet ik veelje bent gehacked ?
tja, chello was lekker kut, maar ik zou niet weten hoe ik hem dan verwijderd kan hebbenOp zaterdag 16 februari 2002 23:53 schreef SaURoN het volgende:
of mischien een bugged item er op of duped of weet ik veelje bent gehacked ?
Tja, ik moet iets he, ik kill hem eerst wel tot 99% met m`n Hellslayer
zucht.. ik zoek een UP TO DATE versie van alle runewords
ik d8 dat er veel meer waren dan de gene die op battle.net en op diabloii.net staan.
iemand?
[edit] dit staat dus op diabloii.net "Not yet working, should be turned on in late September 2001." uhm... up to date??????
ik d8 dat er veel meer waren dan de gene die op battle.net en op diabloii.net staan.
iemand?
[edit] dit staat dus op diabloii.net "Not yet working, should be turned on in late September 2001." uhm... up to date??????
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb nog wel een 3 socketed helm jaOp zaterdag 16 februari 2002 20:20 schreef Soullie het volgende:
[..]
Ik heb 1 vertrade voor een vriend voor 2 soj (dat wow hij ervoor) aangezien ik binnen 1 min een reactie had lijkt mij dat ie minimaal 2 soj ook waard is misschien 3 als je goed zoekt na het juiste slachtoffer
165% Ias op mijn ama nu
Sigon boots gloves 30
4 socket ias armor met 15% ias jewels 60
cats eye 20
Boog 20
nosferatu 10
vampire gaze met 15% ias 32% ed - 15
ik zoek een 3 socket helm als iemand 1 vind plse plse plse geefgeen hoge def nodig alleen 3 sockets
of marvina's circlet natuurlijk =)
maareh waarom zoveel IAS? 7 fps haal je toch niet met een windforce
Das mooi kan je me die die que hegan weer teruggevenBleeeg 1 uur MFen en wat vindje
1. LUM Rune
2. Spire of Honor
3. Que Hegan
4. Boneslayer Axe
5. Pierre Tombale
6. Tarnhelm 28%
7. Ethereal ValkarieWing
8. The hand of broc
heel aardig, maar Que Hegan heb ik alOp zondag 17 februari 2002 01:27 schreef barrel het volgende:
[..]
Das mooi kan je me die die que hegan weer teruggeven... Nu nog een lidless
anders geef je die que hegan maar aan goku
Die zit nog op m`n andere sorc.
Wealth ben ik wel kwijt, waar ik een hoop moeite voor moest doen om die kut Lem rune te krijgen, maar gelukt dankzij Sauron
weet ik maar dan kan ik dat ias armor uitOp zondag 17 februari 2002 00:42 schreef Shade het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 3 socketed helm ja
er zijn er niet meerOp zondag 17 februari 2002 00:19 schreef Lord_Mithril het volgende:
zucht.. ik zoek een UP TO DATE versie van alle runewords
iemand?
blizzard heeft de helft gedisabled in path 1.09
die van september 2001 stonden in een augustus uitgave van een tijdschtift, en het zou door blizzard zijn gezegd dat ze per september en-abled zijn.
maar dat is dus ook nooit doorgegaan................
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Was het idee van een wf nou niet dat je er dus wel 7fps mee kan halen?Op zondag 17 februari 2002 00:42 schreef Shade het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 3 socketed helm ja
Anoniem: 24259
need 4 soceted staff, (voor runeword)
offer : ongeveer 20 gems
voor deze
icq/mail/ of wisper me maar
account: Nantasquad
edit, had nog een socted quest en een normal staf gevonden, ff testen, en ja, hijs 4x socted.
voor deze
edit, had nog een socted quest en een normal staf gevonden, ff testen, en ja, hijs 4x socted.
ik snap dat screeny niet, het rode hokje met "new skill" staat in het veld, dus dat zou DII classic moeten zijn, ook omdat je wapens kunt switchen, maar hoe kun je dan runewords hebben??Op zondag 17 februari 2002 10:24 schreef nantasquad het volgende:
voor deze [afbeelding]
edit heb nog een soceted quest op nightmare, krijg ik dan 4 soceted ???
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
dat screenie is nie van mij, heb die gecopyieerd van iemand anders uit dit topic. dus geen idee of het in 640x480 is.Op zondag 17 februari 2002 11:54 schreef Venkeroz het volgende:
[..]
ik snap dat screeny niet, het rode hokje met "new skill" staat in het veld, dus dat zou DII classic moeten zijn, ook omdat je wapens kunt switchen, maar hoe kun je dan runewords hebben??of zettie bij een resolutie van 640x480 die hokjes evengoed in het veld, ook bij de expansion??
dat hokje zet in je scherm als je op 640*480 speeltOp zondag 17 februari 2002 11:54 schreef Venkeroz het volgende:
[..]
ik snap dat screeny niet, het rode hokje met "new skill" staat in het veld, dus dat zou DII classic moeten zijn, ook omdat je wapens kunt switchen, maar hoe kun je dan runewords hebben??of zettie bij een resolutie van 640x480 die hokjes evengoed in het veld, ook bij de expansion??
ook als je lod in 640 speelt ......
je houd de waarde die standaard al op de stok zittenOp zondag 17 februari 2002 10:24 schreef nantasquad het volgende:
voor deze [afbeelding]
dus je kunt beter ff zoeken tot je een witte stok vind met +skills die je leuk vind, en die dan socketen.........
hij heeft 1 to energy shield. en hij is nu 4x soceted. runes zitten er nog nie in. maar de rest boeit me nie echtOp zondag 17 februari 2002 12:03 schreef heuveltje het volgende:
[..]
je houd de waarde die standaard al op de stok zitten
dus je kunt beter ff zoeken tot je een witte stok vind met +skills die je leuk vind, en die dan socketen.........
FF een pricecheck doen:

En mijn allereerste:
En mijn allereerste:
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Dat shield is niet zo interesant
maybe dat je er 350000 gold voor krijgt bij de npc
En goldstrike is een leuke beginnersboog, mits je goeie pc hebt, die fist of the heavens kan behoorlijk laggy zijn
Foh rulez, zodra ik op een groep koeien begin te schieten zie je iedereen weg rennen voor de lagOp zondag 17 februari 2002 13:27 schreef barrel het volgende:
Dat shield is niet zo interesantmaybe dat je er 350000 gold voor krijgt bij de npc
En goldstrike is een leuke beginnersboog, mits je goeie pc hebt, die fist of the heavens kan behoorlijk laggy zijn
171008 bij larzukOp zondag 17 februari 2002 13:47 schreef Raz0r81 het volgende:
btw, wat kost een Cruel war pike??
die willik nog steeds
foh sux
heb het ook ergens op zitten maar vind het irritants
1. je lagt er door
2. 1 dmg meer ofzo
geweeeldig
1. je lagt er door
2. 1 dmg meer ofzo
Trek daar maar een nulletje vanafOp zondag 17 februari 2002 13:27 schreef barrel het volgende:
Dat shield is niet zo interesantmaybe dat je er 350000 gold voor krijgt bij de npc

sorry ff geen photoshop bij de hand
ehhmmmOp zondag 17 februari 2002 10:04 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Was het idee van een wf nou niet dat je er dus wel 7fps mee kan halen?
8 fps met wf = 147%
7fps met wf = 292% No way..
ok ff een leuk vraagie..
ik hoorde van een maat van me dat iemand hem had verteld (je kent het wel) dat er een ACT 6 is..
ik hoorde van een maat van me dat iemand hem had verteld (je kent het wel) dat er een ACT 6 is..
is dit waar of is dit (zoals ik denk) een hoax?je zou dan het volgende moeten doen.
in hell de anya quest (die bevroren meid) niet doen
dan baal verslaan
dan naar anya to en met haar praten
dan direct naar kashya in act 1 en met haar praten
dan opened zij een portal naar act6
Bier, Whiskey en Metal!!
nog nooit van gehoord > hoax
er was met d1 ook altijd de hoax/gerucht dat als je maar vaak genoeg klikte op een koe in trisham, dat je dan in het cow lvl terecht kwam
er was met d1 ook altijd de hoax/gerucht dat als je maar vaak genoeg klikte op een koe in trisham, dat je dan in het cow lvl terecht kwam
die kende ik wel maar deze was nieuwOp zondag 17 februari 2002 14:35 schreef heuveltje het volgende:
nog nooit van gehoord > hoax
Bier, Whiskey en Metal!!
Of ook wel eens gehoord. Mephi hell verslaan. Items niet oppaken of identen, gelijk ancients doen. Spel uit, opnieuw spel in, en dan liggen er bij meph alleen maar godly items
Ik ken gasten die hebben dat echt gedaan

Dit was nou eens een lekkere cow run, 3 javazons, waarvan ik 1tje, en 4 multishotters. Later kwam er ook nog een FW/FO sorc bij, die deed het ook wel aardig
Deze party is 7 runs bij elkaar gebleven, heb nog nooit zo snel cows levels gecleared.
kan iemand m`n nieuwe barb nog ff door boosten, act 3,4,5 van hell moet ik nog.
En m`n sorc is nog steeds MIA (missing in action)
heb je al relink request ingediend?Op zondag 17 februari 2002 15:17 schreef tva_goku het volgende:
kan iemand m`n nieuwe barb nog ff door boosten, act 3,4,5 van hell moet ik nog.
hoop het voor hem moest volgens mij binnen 24 uur
als hij het gedaan heeft zoals gister is gezegt zal het wel goed komen
als hij het gedaan heeft zoals gister is gezegt zal het wel goed komen
ik mot er een.. wat mot je d'r voor?Op zondag 17 februari 2002 14:05 schreef heuveltje het volgende:
[..]
171008 bij larzuk
edit,
171009 gold misschien? maak je 1 gold winst
relink heb ik niet gedaan, ik heb gewoon een heel mailtje gestuurd en alles uitgelegd wat er mogelijk gebeurd kan zijn.Op zondag 17 februari 2002 15:17 schreef Warbringer het volgende:
[..]
heb je al relink request ingediend?
wat bied je ?Op zondag 17 februari 2002 15:21 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
ik mot er een.. wat mot je d'r voor?
edit,
171009 gold misschien? maak je 1 gold winst![]()
Stel nou dat ik een cruel collosus blade of Quickness wil hebben...
% boeit niet zo, alst maar boven 250 ligt, wat zou dat geintje me kosten?
toch nog vrij veel. die zijn vrij prijzig.......
btw een geshopte, of gecubede ?
btw een geshopte, of gecubede ?
jezus loop gewoon een paar keer naar larzuk en kijk wat voor zwaarden die heeft.Op zondag 17 februari 2002 15:39 schreef Pjemco het volgende:
Of zie ik dit verkeerd
Maar T-lor kan je me nog ff door boosten?
Veel die zijn duur 2 a 3 soj als er sockets in zitten nog meer. Ik weet niet of die dingen het ook waard zijn maar met die eth bug en zo schijnen het de pvp blades te zijn.Op zondag 17 februari 2002 15:39 schreef Pjemco het volgende:
Nee dat klopt dat haal ik idd niet. 8 fps is iig zat met die damage. Een puur speedazon lijkt me ook leuk trouwens. Tnx voor het exacte 8 fps nr. btw kan ik wat gaan knutselen met mijn equipOp zondag 17 februari 2002 14:32 schreef Shade het volgende:
[..]
ehhmmm
8 fps met wf = 147%
7fps met wf = 292% No way..
Maar je hebt een Cruel sword laten we zeggen 272% waarom moet je er dan nog een socket indoen, en wat moet je dan met die socket doen?
eth > ignore target defense
shael > voor meer snelheid
ohm > 50% meer damage
40/15> jewel voor combi 2 bovende
amm/chamm voor leech...
shael > voor meer snelheid
ohm > 50% meer damage
40/15> jewel voor combi 2 bovende
amm/chamm voor leech...
diablo loopt hier niet 
krijg maar 25 frames op zijn best.........
snap er de ballen niet van
ga dadelijk d2 opnieuw instaleren...........
krijg maar 25 frames op zijn best.........
snap er de ballen niet van
ga dadelijk d2 opnieuw instaleren...........
als je een CCB hebt van 275% en hoger dan socket en eth voor duels...eth rune in duels is net zo kut als guided arrow!!
Geloof me
enigste minpunt is dat bij een patch 1.10(als die ooit komt) die bug erut is en je zwaard met 200% in waarde daalt
Geloof me
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Als je een Cruel Colossus Blade of Quickness hebt, gooi er dan zeker geen eth in, da's een waste..
Gewoon 3 40%enh dmg/+15 to max dmg jewels in
Gewoon 3 40%enh dmg/+15 to max dmg jewels in
als je van plan bent dat soort perfect jewels zelf te vinden ben je tijdje bezigOp zondag 17 februari 2002 16:05 schreef Shade het volgende:
Als je een Cruel Colossus Blade of Quickness hebt, gooi er dan zeker geen eth in, da's een waste..
Gewoon 3 40%enh dmg/+15 to max dmg jewels in![]()
mocht die Eth bug ooit gefixed worden dan word def voor een barb opeens wel weer belangrijk
dit zwaardje gebruik ik nu
misschien wel lame van die eth maarja, anders win je nooit van een barb
http://www.fton.f2s.com/DeltaDuel/pages/Delta_Duel_weapon.htm
misschien wel lame van die eth maarja, anders win je nooit van een barb
http://www.fton.f2s.com/DeltaDuel/pages/Delta_Duel_weapon.htm
kaasz | specs | i kick ass for the lord
behalve als je duelt, dan is het een waste als er geen eth inzit .........Op zondag 17 februari 2002 16:05 schreef Shade het volgende:
Gewoon 3 40%enh dmg/+15 to max dmg jewels in![]()
Anoniem: 33250
hehehe ff weer 2 vraagjes:
Volgens mij is deze al een keer geweest maar ik kan 'm ff niet vinden: Als je bijv. een Titan's revenge hebt, en de stacksize wordt 0, verdwijnd je item dan?
2: heeft iemand een link naar een programma waarin alle rune words staan. Ik heb dat ooit bij iemand gezien, en ik heb het idee dat the Arreat Summit niet alle combi's heeft.
Volgens mij is deze al een keer geweest maar ik kan 'm ff niet vinden: Als je bijv. een Titan's revenge hebt, en de stacksize wordt 0, verdwijnd je item dan?
2: heeft iemand een link naar een programma waarin alle rune words staan. Ik heb dat ooit bij iemand gezien, en ik heb het idee dat the Arreat Summit niet alle combi's heeft.
1 nee, reparen voor 1 gold en hij is weer zoals nieuw. Ethereal durf ik niet te zeggenOp zondag 17 februari 2002 17:22 schreef Sjawarmaman het volgende:
hehehe ff weer 2 vraagjes:
2. Nope heb ik niet
3. CHELLO ZUIGT, oh wacht dat is geen vraag
Een ethereal is als ie de 0 bereikt OP/weg/dood.Op zondag 17 februari 2002 17:41 schreef SaURoN het volgende:
eathreal is op , maar hij maakt zelf toch per 2 sec weer 1 javalin aan
Zelf getest
Dit zie jij verkeerd, aangzien ik dus geen Shop-bot gebruik ben ik hier dus echt 5 dagen non-stop mee bezig en dan heb ik mazzel als ik er eentje vind.Op zondag 17 februari 2002 15:42 schreef tva_goku het volgende:
[..]
jezus loop gewoon een paar keer naar larzuk en kijk wat voor zwaarden die heeft.
Of zie ik dit verkeerd
Cruel en Quickness komen zelden voor op het zelfde wapen.
Ik ben dan ook al tevreden met een leuk % (270+) met 3 sockets. 2 Shael runes erin en een Ohm, of 40% jewel ofzo.
ach, ik kan ook een Collusus blade zoeken en gewoon ff lekker gaan cuben ofzo
hmmz ik zag dur 1tje die telde er steeds weer 1 bij en die was 0 ....Op zondag 17 februari 2002 18:07 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Een ethereal is als ie de 0 bereikt OP/weg/dood.
Zelf getestding is dan pleitte niet te reparen, niks.
ff me screenie gekeken nee hij stond op 1
net ocules gevonden !
idd er moet 1 overblijven lijkt me dat is bij normal titans ook als ie op 0 staat werkt alleen repairen. Riscy investering denk ikOp zondag 17 februari 2002 18:07 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Een ethereal is als ie de 0 bereikt OP/weg/dood.
Zelf getestding is dan pleitte niet te reparen, niks.
Ehm nee, want met zo'n zwaard doe je al zoveel dmg dat eth gewoon niet meer uitmaakt.Op zondag 17 februari 2002 17:15 schreef heuveltje het volgende:
[..]
behalve als je duelt, dan is het een waste als er geen eth inzit .........
Niet risky, gewoon zonde, heb het zelf getest, dat ding is weg dan.Op zondag 17 februari 2002 18:14 schreef Soullie het volgende:
[..]
idd er moet 1 overblijven lijkt me dat is bij normal titans ook als ie op 0 staat werkt alleen repairen. Riscy investering denk ik
Hij replenished niet, en ETHEREAL kun je niet repareren.
Niet waar!! Leuk hoge dmg, minder leuk als de tegenstander een hogere def heeft dan jouw AR...dan is een eth handig.Op zondag 17 februari 2002 18:17 schreef Shade het volgende:
[..]
Ehm nee, want met zo'n zwaard doe je al zoveel dmg dat eth gewoon niet meer uitmaakt.
Beste ccb voor duels denk ik: CCB of quickness ohm ohm eth en anders CCB 40/15 40/15 eth
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Nou, ik vind dus van welOp zondag 17 februari 2002 18:17 schreef Shade het volgende:
[..]
Ehm nee, want met zo'n zwaard doe je al zoveel dmg dat eth gewoon niet meer uitmaakt.
Want, met een eth erin zal de waarde snel dalen. Vooral omdat de er steeds meer zonder eth komen. Dus brakke investering
En dadelijk is die Eth bug gefixt en dan?Op zondag 17 februari 2002 18:26 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Niet waar!! Leuk hoge dmg, minder leuk als de tegenstander een hogere def heeft dan jouw AR...dan is een eth handig.
Beste ccb voor duels denk ik: CCB of quickness ohm ohm eth en anders CCB 40/15 40/15 eth
Dan zie 1 van de voorgaande posts 200% waarde daling, maar indien het hoogste onzeker is dat er 1.10 aankomt is het voornu een goede investering.
met elke patch veranderen er dingen....
arreats uit 1.08 is beter
gull 1.08 is slechter het licht per patch er aan hoe de stats etc zijn. nu is het een goede inverstering imho
mf
ging vandaag stukken beter
2x boneknife [WizardsPike]
1x swirling crystal [ocules]
1x talrasha amulet
arreats uit 1.08 is beter
gull 1.08 is slechter het licht per patch er aan hoe de stats etc zijn. nu is het een goede inverstering imho
mf
ging vandaag stukken beter
2x boneknife [WizardsPike]
1x swirling crystal [ocules]
1x talrasha amulet
op een werebear (en nou geen reacties van bear sux ik vind allemaal mense die met precies dezelfde ventjes rondlope sucken, als je een ama met een buri multiple ziet doen in cow lvl kan je meteen z'n equip rade en z'n skilz.. maar ach) dus iig, moet ik dan maul maxen, voor de ED of fire clawz of die andere skill voor elemantal dam??
Dit topic is gesloten.