Dus.. eigenlijk is dit een dubbel-post?Op vrijdag 08 februari 2002 14:25 schreef tva_goku het volgende:
[..]
wat zoek je? (waar ben ik mee bezig)
Ik mot geen KO
moet er nog iemand geboost worden, I`m BORED!!!
ff voor de duidelijkheid op een nieuwe blz.Op vrijdag 08 februari 2002 16:08 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ok mensen.. ik wil stats/skill tips voor me ama
Check hiet me stats+skills nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht nog wat meer in critical strike lijkt me niets omdat vanaf dit lvl al de kans errug langzamer toeneemt
Verder guided missile, maar heeft het zin om deze omhoog te gooien en die ontwijk skills enzo nog wat omhoog
Owja en natuurlijk valkiry nog wat omhoog zodat ze 't wat langer overleeft
En nog iets, mana, hoe kom je daaraan, want ik kan maar iets van 4x multiple shot doen nu ofzo, moet ik wat (en hoeveel) in energy stoppen
En als laatste, ik draag een bow met +3 bow and crossbow skills en +3 immolation arrow ofzo
Op en aanmerkingen hoe de stats/skills dus voor de toekomst in te vullen
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Anoniem: 38358
NEEM: vitality, GEEN nrg, neem een manald ofzo is voor mij genoeg mala steal enne.. skilz is wat jij wilt joh
Met die dmg die je nu doet, zal je weinig koeien gaan killen denk ik, maybe es opzoek gaan naar een knappe bow met wat dmg, lycanders of goldstrike, die vind je best wel vaak. En anders flink blijven pompen in je dex
k tnxOp vrijdag 08 februari 2002 16:28 schreef Raz0r81 het volgende:
NEEM: vitality, GEEN nrg, neem een manald ofzo is voor mij genoeg mala steal enne.. skilz is wat jij wilt joh
Doh.. ik heb nu een Kuko Shakaku en ga zo natuurlijk over op een Buriza..Op vrijdag 08 februari 2002 17:28 schreef barrel het volgende:
Met die dmg die je nu doet, zal je weinig koeien gaan killen denk ik, maybe es opzoek gaan naar een knappe bow met wat dmg, lycanders of goldstrike, die vind je best wel vaak. En anders flink blijven pompen in je dex
owja, isser nog wat beters dan een Buriza (buiten Windforce) waar nog enigszins makkelijk aan te komen is
okOp vrijdag 08 februari 2002 17:59 schreef Mini-bad het volgende:
Ik zou meer in dex pompen
meer in valk
en guided/multi maxxen
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
somigge beweren dat een eaglehorn sneller, en dus beter isOp vrijdag 08 februari 2002 18:36 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Doh.. ik heb nu een Kuko Shakaku en ga zo natuurlijk over op een Buriza..
owja, isser nog wat beters dan een Buriza (buiten Windforce) waar nog enigszins makkelijk aan te komen is
maar ik vind buriza toch rulen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ja me 2Op vrijdag 08 februari 2002 18:49 schreef heuveltje het volgende:
[..]
somigge beweren dat een eaglehorn sneller, en dus beter is
maar anyway komt er nog GOT-run vanavond?
eagle horn ownt buriza zwaar dus als iemand ehm wil ruilen tegen een buriza.. mijn account staat in mijn sig...
zelfs lycander ownt buriza met de juiste equip... log shit ding heb ik alleen voor phys imunes
zelfs lycander ownt buriza met de juiste equip... log shit ding heb ik alleen voor phys imunes
nou sneller schieten , in de zelfde tijd, dan doe je automatisch meer dmg, en de Ignore Targeet Defense is sowieso veel makkelijkerOp vrijdag 08 februari 2002 18:49 schreef heuveltje het volgende:
[..]
somigge beweren dat een eaglehorn sneller, en dus beter is
ja hijs wel beter maar ook een stuk zeldzamer en de cold dam op de buri bevalt me zeker niet slecht..
Hmm 21:00 gotrun ??
genoeg animo ?? Moeten we meer dan 5 man zijn, anders te weinig exp
i Just love exp
Ik wil wel, maar weet niet zeker of ik het kan halen :-\Op vrijdag 08 februari 2002 20:22 schreef barrel het volgende:
Hmm 21:00 gotrun ??genoeg animo ?? Moeten we meer dan 5 man zijn, anders te weinig exp
i Just love exp
I want to live forever, so far.. so good.
Anoniem: 11469
Vooruit dan maarOp vrijdag 08 februari 2002 20:22 schreef barrel het volgende:
Hmm 21:00 gotrun ??genoeg animo ?? Moeten we meer dan 5 man zijn, anders te weinig exp
i Just love exp
ill be there.Op vrijdag 08 februari 2002 20:22 schreef barrel het volgende:
i Just love exp
ik ga me zelf eerst ff een rasha armor zoeken
Lijkt me verstandig jaOp vrijdag 08 februari 2002 20:28 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ill be there.
ik ga me zelf eerst ff een rasha armor zoeken
Anoniem: 33250
Ik ben er
btw, strafe voor de ama is dus zinloos als je een hoge multi heb? En die passive skills... WELKE MOET IK NOU HEBBEN???? please tell me
btw, strafe voor de ama is dus zinloos als je een hoge multi heb? En die passive skills... WELKE MOET IK NOU HEBBEN???? please tell me
strafe zinloos? voor een cow-killer ama is strafe behoorlijk best wel zinloos.. maar een bowazon als cowkiller ook duz.. ik vind strafe relaaaxed.. hij schiet op alles wat je ziet en daarbij komt nog es dat strafe meer dam doet (lvl 20 +100% ofzo) en dat multiple altijd minder heeft.. maarja das mijn mening 
hoe heet de cow game btw?
hoe heet de cow game btw?
Anoniem: 4743
oi, Sauron, wat kost een Rasha Armor tegenwoordig?
3-4 SoJ ofzo?
* Anoniem: 4743 wil dr ook een
leuk paars ding
3-4 SoJ ofzo?
* Anoniem: 4743 wil dr ook een
ohja maar als je toch al veel te veel punte in multi arrow heb moet je vind ik niet echt iets in strafe douwe
Omdat er 11 mensen wilden cowen zijn we naast de gotkoe//got een gotcow//got begonnen die zit dus nog niet vol
gotkoe wel
OFFER:
+28% Enhanced Dmg + 14 DMG Maximum ON 1 JEWEL
NEED:
Offer me some shit , need nostrafatus Coil
/w *-=[sauron]=-
+28% Enhanced Dmg + 14 DMG Maximum ON 1 JEWEL
NEED:
Offer me some shit , need nostrafatus Coil
/w *-=[sauron]=-
Nossie belt heb ik nog wel ergens liggen nou nog ff denk of ik hem wil traden
Sau bewaar die jewel svp nog ff
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
ik wil er ook wel een, maar ze zijn bijna allemaal geduped lijkt me :-\Op vrijdag 08 februari 2002 20:50 schreef Pjemco het volgende:
oi, Sauron, wat kost een Rasha Armor tegenwoordig?
3-4 SoJ ofzo?
* Anoniem: 4743 wil dr ook eenleuk paars ding
Ik heb er 1 keer een geboden gekregen voor 8 soj. maar dat heb ik niet gedaan.
Ik heb lekker gisteren met de gotruns 1 soj verdient
Geweldig of niet 
Hiercanttrophy gevonden, iemand intresse hijs nog unindentified
offeren mag en kan
nostradingens belt wil ik nog wel graag
offeren mag en kan
nostradingens belt wil ik nog wel graag
Ik heb zelf al een Homonculus op mijn Necro, gesocke met een P diamond dacht ik.Op zaterdag 09 februari 2002 10:15 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb lekker gisteren met de gotruns 1 soj verdientGeweldig of niet
maareh als je nog eens een Tal rasha's armor vind ..
ik heb een 28% met 15% IAS 
ook wel lekker
ook wel lekker
Als er iemand nog wat spulletjes heeft voor me die hij/zij niet gebruikt
ik ben trouwens Paladin, lvl 22.
dat zou dan wel tof zijn
icq me maar dan op #54312379
dat zou dan wel tof zijn
Ikheb nog wel een amuletje liggen met +2 to all pala skillsOp zaterdag 09 februari 2002 12:49 schreef RedHat het volgende:
Als er iemand nog wat spulletjes heeft voor me die hij/zij niet gebruikt
dat zou dan wel tof zijn
En het hiercant whatever geval heeft me binnen 5min na onze trade mij een soj opgeleverd en toen ik terug kwam in tradechannel was die dude, met wie ik hem had getrade, hem aan het offeren voor 2sojsOp zaterdag 09 februari 2002 11:56 schreef SaURoN het volgende:
zo ik heb me nostrafatus coil en unknown een hiercantnog wattus
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
sojs zuigen
heb liever een grappig item en die belt had ik nog nie
sojs ownen voor sorcs en necros en al mijn sorcs/necros hebben dur 1, 1 day u will understand soj boy
Sojs zijn mijn LoD geld
ja!!!
Verder heb ik geen casting chars dus sojs zijn freaking waardeloos voor mij
Verder heb ik geen casting chars dus sojs zijn freaking waardeloos voor mij
btw check me signature ik heb nu alles in Excel gedaan ook wat voor items etc ik heb
das cool. icq me maarOp zaterdag 09 februari 2002 12:52 schreef Sjawarmaman het volgende:
[..]
Ikheb nog wel een amuletje liggen met +2 to all pala skills
Pcies, Bul kathos ringen heb je veel meer aan. Aangezien de meeste classes het toch van melee damage (en leech) moeten hebben, alleen de necro en sorc kunnen echt profiteren van de SoJ. Barbs, druids en paladin probably willen wel 2 wedding bands. Ammy zal wel met manahealds rondlopen voor mana leech, en misschien 1 bul kathos voor life leech.Op zaterdag 09 februari 2002 13:32 schreef SaURoN het volgende:
het is geld maar ze zijn en blijven kut
maargoed dat is persoonlijk
btw check me signature ik heb nu alles in Excel gedaan ook wat voor items etc ik hebcheck het maar us
En ja.. Assasin ? Ik heb nooit met een Assassin gespeeld op realms, dus dat zou ik niet weten..
mijn ama heeft 2x lamprey 8% ringen en ik heb 8% mana leech van mijn gaze... das meer dan genoegOp zaterdag 09 februari 2002 14:05 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Pcies, Bul kathos ringen heb je veel meer aan. Aangezien de meeste classes het toch van melee damage (en leech) moeten hebben, alleen de necro en sorc kunnen echt profiteren van de SoJ. Barbs, druids en paladin probably willen wel 2 wedding bands. Ammy zal wel met manahealds rondlopen voor mana leech, en misschien 1 bul kathos voor life leech.
En ja.. Assasin ? Ik heb nooit met een Assassin gespeeld op realms, dus dat zou ik niet weten..
Mijn ammy heeft 15% life leech, en 30% mana leech..Op zaterdag 09 februari 2002 14:29 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
mijn ama heeft 2x lamprey 8% ringen en ik heb 8% mana leech van mijn gaze... das meer dan genoeg
Frozen arrow is nogal duur qua mana, en ik heb geen punten in NRG, dus mana leech to compensate.
Mijn ama heeft 2x ravenfrost, en 5 Dual op me helm en dat is al zat..
i schot en ik zit al helemaal vol vind meer leech overdreven nee doe mij maar +30 dex minimaal
VEEEEL beter en nog Cold Dmg ook
i schot en ik zit al helemaal vol vind meer leech overdreven nee doe mij maar +30 dex minimaal
edit:
Er was een 1 of andere noob me voor
maar ik laat het lekker staan
Er was een 1 of andere noob me voor
Echte ama's lopen rond met ravenfrost ringen
Dan is er nog 1 probleem, ik heb maar 1 ravenfrostOp zaterdag 09 februari 2002 14:42 schreef barrel het volgende:
edit:
Er was een 1 of andere noob me voormaar ik laat het lekker staan
Echte ama's lopen rond met ravenfrost ringenheb je al snel 35 a 40 puntjes in dex extra erbij (dus meer dmg) en die cold dmg is handig in cowlevel
edit:
Hij's trouwens wel near perfect, 250 AR, en 36 of 38 Dex
Hij's trouwens wel near perfect, 250 AR, en 36 of 38 Dex
ow?Op zaterdag 09 februari 2002 15:12 schreef SaURoN het volgende:
36/38 ?
maximale opzon ding is 20
offer ravenfrost need skulders or sojOp zaterdag 09 februari 2002 15:10 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Dan is er nog 1 probleem, ik heb maar 1 ravenfrost
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Wat zit jij hier te offeren ga shopbotten manOp zaterdag 09 februari 2002 15:48 schreef heuveltje het volgende:
[..]
offer ravenfrost need skulders or soj
Anoniem: 43910
eej is die belt uit de disciple set nog wat waard, hij dropte in een cowrun en het leek mij wel een vet beltje?
Set items zijn meestal niet zoveel waard, Alleen de extremly rare ones, mavina's diadeem -tals armor- Ik Armor enz enz
Al zijn set items soms wel zowat even interessant als de unique elitesOp zaterdag 09 februari 2002 16:42 schreef barrel het volgende:
Set items zijn meestal niet zoveel waard, Alleen de extremly rare ones, mavina's diadeem -tals armor- Ik Armor enz enz
Ghehe meer een actie voor mij hè Sau-tjeOp zaterdag 09 februari 2002 16:53 schreef SaURoN het volgende:
Herald gevonden150% though
liep perongeluk naar cain wou hem unided verkopen
Heeft iemand toevallig nog een charm die cold damage add ?
Ik had daar eerst een ring voor, maar nu die werdt even vervangen door iets veeeeell beters
.
Anyway ik vond cold damage wel relax dus vandaar.
Als je er een kwijt wilt moet je maar even zeggen wat je ervoor terug wilt, dan zal ik kijken of 'k wat kan regelen.
Ik had daar eerst een ring voor, maar nu die werdt even vervangen door iets veeeeell beters
Anyway ik vond cold damage wel relax dus vandaar.
Als je er een kwijt wilt moet je maar even zeggen wat je ervoor terug wilt, dan zal ik kijken of 'k wat kan regelen.
Kijk bij het woord 'zoeken' werd het al minder
.
Als ik 'm toevallig vind, neem ik 'm natuurlijk mee, maar ik dacht misschien kan het zo wat makkelijker.
Als ik 'm toevallig vind, neem ik 'm natuurlijk mee, maar ik dacht misschien kan het zo wat makkelijker.
Cold dam schiet toch niet op
hoeveel dam kan een charm max cold hebben
sau wat wil je voor je herald? ik moet nog zo'n ding
(niet teveel vrage jij hijs maar 150% zeg je net
)
grr.. ok 
maarre.. wie wil er ff mee mephi runne?? ik heb gvd de hele dag amper wat gevonde.. en 't is zo saai im me 1tje..
gewoon mij ff whispere *razor(ca)
maarre.. wie wil er ff mee mephi runne?? ik heb gvd de hele dag amper wat gevonde.. en 't is zo saai im me 1tje..
gewoon mij ff whispere *razor(ca)
Mensen er is een Gotkoe run aan de gang, wie dit leest en nog wat exp kan gebruiken graag NU inloggen op Battle.net en de gotkoe runs joinen!!
WIL MEE doen, alleen hij zit vol....... 
wazige is dat ik denk ik niemand in die game ken behalve redox .......
huh ?? redox en 7 ca mensen ...........Op zaterdag 09 februari 2002 18:30 schreef heuveltje het volgende:
WIL MEE doen, alleen hij zit vol.......
wie zijn al die -ca mensen die in de gotrun zitten
(razor(ca)??
Anoniem: 10074
^(^%$$^(&*)^*)#@(*D*(& *(&)#@^*#$@#&( @#$^$#(@$#@!) )*&#*@*&()##()&#()@& &*(#$@(*&)#$&^%$#^@$#(^& *&#@$*&* #@$^&#@##$ ^#$@@#$@ @$#@^%#@^&#@$^%#$^ #$@^##@$&^# ^%#$@^&#^#
CHello
heel de dag gewerkt, lekker thuis ff diablo spelen, heb ikeen ping van 1600
stelletje fucking amaturs daaro
CHello
heel de dag gewerkt, lekker thuis ff diablo spelen, heb ikeen ping van 1600
stelletje fucking amaturs daaro
I have no idea, maar de exp ging er goed doorheen moet ik zeggenOp zaterdag 09 februari 2002 18:35 schreef heuveltje het volgende:
[..]
huh ?? redox en 7 ca mensen ...........
wie zijn al die -ca mensen die in de gotrun zitten
(razor(ca)??)
Ik heb net een nieuwe accoutn gemaakt mar ik kan geen HC char maken volgens mij. Duurt dat 48 uur voor dat kan
hehe, al de mense die wilden wete wie die CA mense waren das allemaal van mijn clan, CA, Chaos Army, want sauron vroeg of ik ff wat mense wilde hale heb dus ff /f msg ey allemaal wie wil pass-ed cow-en mot ff joine: gotkoe1//got duz... vandaar al die CA mense
Het was dus idd om te zorgen dat die monsters wat trager lopen, vind ik persoonlijk zeer relax voor Amazon.Cold dam schiet toch niet op hoeveel dam kan een charm max cold hebben
Maar niemand wat? Dan wordt het hard doorzoeken vanavond...
Nee doe maar niet
de gevolgen zijn niet te overzien
nee, je moet eerst op softcore baal verslagen hebbenOp zaterdag 09 februari 2002 19:43 schreef TrailBlazer het volgende:
Ik heb net een nieuwe accoutn gemaakt mar ik kan geen HC char maken volgens mij. Duurt dat 48 uur voor dat kan
(en er is geloof ik nog een ahck voor,dat dat niet hoeft)
lijkt me op zich wel handig om eerst softcore online uit te spelen voor je aan HC begint...
tis toch net ff irritanter ;0
d8 jij, heb jij wel es een gratis skullders en buri enzo gehad omdat je er ff een nodig had?Op zaterdag 09 februari 2002 20:20 schreef barrel het volgende:
Clan's suxors
ja
Man het zijn naar bytes ensow
als ik niet zo veel had weggegeven had ik nu wel 25-50% rijker kunnen zijn schat ik zo , heb het nu ook goed dus waarom niet
Neem Goku die is blij met zijn buriza, doet me meer als dat ik weer een soj kreeg..
Man het zijn naar bytes ensow
als ik niet zo veel had weggegeven had ik nu wel 25-50% rijker kunnen zijn schat ik zo , heb het nu ook goed dus waarom niet
hahaha heb geen icq, je whispert mij maarOp zaterdag 09 februari 2002 13:58 schreef RedHat het volgende:
[..]
das cool. icq me maar
Nee, wel een Skullders en een Harle, 2 nagelringen, oculus, lidless wall, Gull, rhyme schild, goldwrap, wartraveler, 3 sojs en wat andere troep 
Daar heb je vrienden voor
jah iddOp zaterdag 09 februari 2002 22:32 schreef Pjemco het volgende:
Nee, wel een Skullders en een Harle, 2 nagelringen, oculus, lidless wall, Gull, rhyme schild, goldwrap, wartraveler, 3 sojs en wat andere troep
gvd zeikerds net of de mense uit mijn clan geen vriende zijn en als ik alles op zou motte noeme wat ik gekrege heb ben ik nog wel ff bezig.. en die post van sauron snap ik nix van
En ik ben er nog steeds HEEL blij mee, alleen jammer dat buriza niet zo snel isOp zaterdag 09 februari 2002 22:27 schreef SaURoN het volgende:
ja![]()
Man het zijn naar bytes ensow![]()
als ik niet zo veel had weggegeven had ik nu wel 25-50% rijker kunnen zijn schat ik zo , heb het nu ook goed dus waarom nietNeem Goku die is blij met zijn buriza, doet me meer als dat ik weer een soj kreeg..
In dat geval heb ik nog wat nodig:
CCB met 3sockets
Shaftstop
Arreats
en nog wat simpele dingetjes
NOgmaals:
Wie heeft een 3socket CCB
CCB met 3sockets
Shaftstop
Arreats
NOgmaals:
Als je in trade channel gaat halen heb je het veel snellerOp zaterdag 09 februari 2002 22:45 schreef Canon23 het volgende:
CCB met 3sockets
Shaftstop
Arreats
NOgmaals:
O dat is het niet ik heb al een aantal keer baal gesloopt op Hell Niveau alleen ben account beetje weg. heb te lang niet gespeeld. Na ja morgen kan ik dus HC doenOp zaterdag 09 februari 2002 21:52 schreef Pjemco het volgende:
lijkt me op zich wel handig om eerst softcore online uit te spelen voor je aan HC begint...
Jij hebt sojs jij kunt het zo kopen.....Op zaterdag 09 februari 2002 22:45 schreef Canon23 het volgende:
CCB met 3sockets
Shaftstop
Arreats
NOgmaals:
dus dan is het niet nodig om dingen te geven van die 'kleine' waarde
Wat kost een nataya's claw en heeft iemand em in vooraad?? en als trap assasin dinge drage die +skills doen of gewoon de usual assasin shit?
Krijg je die dingen niet eens van Je Clan ??Wat kost een nataya's claw en heeft iemand em in vooraad?? en als trap assasin dinge drage die +skills doen of gewoon de usual assasin shit?
je weet niet wat je mistOp zaterdag 09 februari 2002 20:20 schreef barrel het volgende:
Clan's suxors
ach clan is gewoon het zelfde hoe het hier bij got eigenlijk ook is... maar dan officiel of zow
op uitzonderingen van evil Barrel en evil sau na danOp zondag 10 februari 2002 01:10 schreef Soullie het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
ach clan is gewoon het zelfde hoe het hier bij got eigenlijk ook is... maar dan officiel of zow.. en dit suckt toch ook niet echt... nou jah meestal niet =)
I am innocent
anyway 4 maal realm down in 10 minuten suxors ik ga maffen, Ik ga blizzard aanklagen dat ik een goeie nachtrust krijg
* Anoniem: 4743 kijkt naar de klok
Ik wens je alle sterkte, ik betal mee aan je advocaat iig
Ik wens je alle sterkte, ik betal mee aan je advocaat iig
Dit topic is gesloten.