Verwijderd
In theorie zou een docking station voor een Latidude serie ook gewoon moeten passen . Waren het niet dat er , althans bij de wat oudere serie Inspiron`s , geen ruimte is om het vergrendelings haakje te plaatsen .
Als je dat er af zou zagen dan zou het dus wel moeten lukken , maar of dat nou de oplossing is die je zoekt .
In al die tijd dat ik al met notebook`s rommel heb maar 1 inspiron port-replicator gezien , zal niet mee vallen om er 1 voor te vinden .
Als je dat er af zou zagen dan zou het dus wel moeten lukken , maar of dat nou de oplossing is die je zoekt .
In al die tijd dat ik al met notebook`s rommel heb maar 1 inspiron port-replicator gezien , zal niet mee vallen om er 1 voor te vinden .
Check http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=nlbsd&l=nl&m=eur&n=&cu=nlbsd&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=nlbsddw&co=&c=NL70204
maar... daar staat er iig een voor de 8000, dus moet die voor de 8100 ook wel te verkrijgen zijn.
Anders bel je toch even met DELL??
maar... daar staat er iig een voor de 8000, dus moet die voor de 8100 ook wel te verkrijgen zijn.
Anders bel je toch even met DELL??
Verwijderd
Die op de site staat is idd ook voor de 8100 mogelijk .
Is alleen een port-replicator en geen docking-station en
daar zit toch wel degelijk verschil in .
Is alleen een port-replicator en geen docking-station en
daar zit toch wel degelijk verschil in .
Verschil??
Kan iemand mij dat uitleggen wat het verschil is tussen een replicator en een docking station?
Kan iemand mij dat uitleggen wat het verschil is tussen een replicator en een docking station?
Verwijderd
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=nlbsd&l=nl&m=eur&c=NL70204&n=&cu=nlbsd&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=1556&demo=&gc=&sbc=none&co=&b=DNL_IM-ZZ561JDOp dinsdag 12 februari 2002 08:42 schreef wezep het volgende:
Verschil??
Dat is de enige voor de 8100.
Verwijderd
Het enige verschil wat er in zit is dat je in een docking een cd/fdd kan plaatsen in een daar voor bestemde bay .Op dinsdag 12 februari 2002 08:42 schreef wezep het volgende:
Verschil??
Een replicator heeft dat niet , voor de rest zijn aansluitingen het zelfde .
die voor de 8000 is goed, heb er toevallig 2 besteld vorige week.
Je had natuurlijk ook Dell even kunnen bellen.
En b.t.w. die voor een latitude past niet op een inspiron, totaal andere aansluiting.
In de inspiron serie wijzigt de aansluiting zelf ook weer, elke twee jaar. In de latitude niet (of minder ?)
Je had natuurlijk ook Dell even kunnen bellen.
En b.t.w. die voor een latitude past niet op een inspiron, totaal andere aansluiting.
In de inspiron serie wijzigt de aansluiting zelf ook weer, elke twee jaar. In de latitude niet (of minder ?)
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Pagina: 1