chello/upc frustraties

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
ken je dat TE veel betalen voor je internet aansluiting?? nou hiero ging het ff helemaal faut. Ik heb gelrevision/chello internet en ik betaal zelf voor mijn internet aansluiting terwijl upc ook voor de tv zorgt en daar betaald mijn moeder voor, als die iets ziet met internet is het HIER das van jou JIJ BETALEN! :( maargoed ik had het zo met chello gefixed dat het automatisch afgeschreven word van mijn rek. doen die knuppels ook nog een rekening naar mijn moeder dus dat liep hoog op 480 piekies!! dus maar ff bellen ja meneer we zoeken het uit.. we bellen u terug.. maand later NIX weer bellen oh meneer we zoeken het even uit ik moet dat doorgeven aan chello.. maar ze bellen u terug! nou nix tot vanochtend, ik was het SPUUGZAT VAN DIE KLOJOOS ik weer bellen zou u aub even willen nakijken wat er fout is! oh meneer we bellen u .. NEE NEE NEE daar trappen we niet meer in doe nu maar ff nakijken jah! binnen ni time nou gefixed!! 3 minuten later belde ze nog ff op om precies te vertellen wat ze ging doen. uiteindelijk krijgen we nog een rekening van 20 piek! das wat anders dan 480 ballen!!! meteen nog maar even mijn beklaag gedaan over het feit dat ze mijn naam niet goed kunnen spellen en daardoor ook mijn email adres fout is! oh meneer maken we meteen!!!

zucht..

done!

rammes

Ik zou het doen!

• roger is here
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-03 18:10

roger is here

duss..

ze snappen het nog steeds niet bij chello

Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.

Verwijderd

En bij mij is de snelheid net zo goed als bij jou de service.... gisteren heb ik de hele avond niet kunnen internetten want Chello lag weer eens plat :(

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
klopt hier ook maar dan gebruik ik mijn oude instellingen van gelrevision en ga ik weer verder :)

Ik zou het doen!

Verwijderd

Ik zou als ik Verstappen was die Chello reclame op zijn wagen eraf halen... want het is 3x niks... :(

Verwijderd

Verstappen en Chello is DE combinatie, begrijp dat dan! :) MWOEEHAAAAHAHAHA

Verwijderd

BwoggeMcKnor : Verstappen is anders aardig snel dit weekend :)

ennuh : Verstappen Rulez !

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

ik snap nog steeds niet wat iedereen zeurt over chello, volgens mij ben ik de enige in de wereld die er tevreden mee is.

denk gewoon terug aan je modem, komt het vanzelf goed

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik zit dan in een andere regio, regio Eindhoven, maar ik moet echt zeggen dat het hier echt ZEER goed bevalt !! Ik heb de laatste tijd geen disconnects (klop af klop af) en de snelheid is ook wel ok, maximaal 180k per sec.
Ennuh, Verstappen Rules inderdaad. Als z'n auto het morgen uithoudt, dan rijdt hij in de puntjes !! :D

Verwijderd

Rammes:

Het is alsof ik mijn eigen ervaringen in jouw verhaal over chello lees....

De service is diep en diep triest

Charlie
Pagina: 1