Ik ben met de pc van huisgenote van mij bezig, met het probleem dat ik daar de muis niet aan de praat krijg. Ik krijg niet eens een cursor in win98 setup. Ik heb al een andere muis geprobeerd, ander moederbord maar dit helpt niet. Verdere gegevens: 2 compoorten, geen ps/2 emn geen usb. In de BIOS staan de Com poorten aan. Wie o wie weet nog een andere mogelijk oplossing?
En als je eens een dos driver voor die muis installerd en vervolgens de setup start?
Money for nothin' and your chicks for free
Als je windows geinstalleerd hebt, en verder voltooid, heb je dan wel een cursor?
weet je zeker dat je een werkende muis hebt
schijnt nogal eens voor te komen dat muizen kaduk gaan
heb je geen verloopstekkertjes ertussen zitten van com naar ps/2 die werken niet altijd
heb je geen verloopstekkertjes ertussen zitten van com naar ps/2 die werken niet altijd
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Dan zou ik denken aan een virus.Op donderdag 07 februari 2002 16:17 schreef Rocabo het volgende:
nee ook niet....
gooi er eens een goeie format overheen en start eens met een nieuwe schone bootfloppy (schrijfbeveiligd).
Een compoort moet werken.
* TERW_DAN krijgt net flashback, debug on comport, weet effe niet meer hoe het moet.
Check dat straks wel even op mijn werk, ben 21:30 weer thuis (of eerder als ik me niet aan de snelheidslimiet houd
try another muis dude 
deze is waarschijnlijk gewoon verrot..en wat kost een muis nou.. 10tje?
Hmmm, dat is erg vreemd. Ik moet nu weg, maar ik post vanavond wel even een debug voor de comport.Op donderdag 07 februari 2002 16:28 schreef Rocabo het volgende:
Nee format is al gebeurd...
Als je nou een keer goed leest, zie je dat ik al meerdere muizen heb geprobeerd.Op donderdag 07 februari 2002 16:30 schreef bartmen het volgende:
try another muis dude
Verwijderd
probeer toch eens instellingen in het bios te varieren. Zet de 1 COM poort wel aan en de andere uit en kijk eens of het uitmaakt of je irq toewijzing van de andere op automatisch of manual uitmaakt.
Lijkt me typisch iets voor een hardweare conflict.
lukt het niet. Haal dan alle hardwarte die niet nodig is los of er uit. En dan testen en een voor een weer terug zetten. Systematisch werken is hierbij belangrijk.
Lijkt me typisch iets voor een hardweare conflict.
lukt het niet. Haal dan alle hardwarte die niet nodig is los of er uit. En dan testen en een voor een weer terug zetten. Systematisch werken is hierbij belangrijk.
Ja daar heb ik ook wel aan lopen rotzooien. Nu heb ik alle kaarten losgetrokken op uiteraard de videokaart na, maar niks mag baten.....
Hehe, ik ben je voor: http://www.uktsupport.co.uk/reference/debug.htmOp donderdag 07 februari 2002 16:21 schreef Terw_Dan het volgende:
[..]
Dan zou ik denken aan een virus.
gooi er eens een goeie format overheen en start eens met een nieuwe schone bootfloppy (schrijfbeveiligd).
Een compoort moet werken.
* TERW_DAN krijgt net flashback, debug on comport, weet effe niet meer hoe het moet.
Check dat straks wel even op mijn werk, ben 21:30 weer thuis (of eerder als ik me niet aan de snelheidslimiet houd) dan post ik het wel.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
installeer nu maar de de mouse software van logitech...ookal is het geen logitech....
dat truukje heb ik hier al vaker uitgehaald
....met suc6 .....
dat truukje heb ik hier al vaker uitgehaald
GRMBLOp donderdag 07 februari 2002 17:08 schreef dion_b het volgende:
[..]
Hehe, ik ben je voor: http://www.uktsupport.co.uk/reference/debug.htm
Pagina: 1