Optical infrarode muis

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Ik zou graag een optical muis die via infrarood werkt inplaats van radiogolven :). Ik mag me van me pa geen eentje met radiogolven (omdat dat stoort :(, zeikvent :P ).
Maar ik mag er wel een als ie infrarood is :? Zijn die er :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij werken die dingen enkel via RF, niet via IR. Dus een USB verlangkabel kopen dan maar.

• Termi
Ik zag laatst wel in een krantje een Trust :r muis die Infrarood was. Duz dat je een converter bij krijgt om van infrarood naar usb/ps2 gaat ;)...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Infrarood muizen zijn ondingen (altijd op de reciever moeten mikken bederft de pret.

Maar hoor ff- ik lees nergens dat hij per se draadloos moet zijn. Gewoon een MS Intellimouse Explorer- draadje eraan (pa blij), optisch (jij blij).

Oslik blyat! Oslik!

• Termi
Maar het draadje gaat zo erg krullen en ik heb hier geen buro van 10 m lang :) , zodat ik het draadje recht uit kan leggen :). Maar die draad gaat kronkelen en wordt op een gegeven moment helemaal bedraaid :+. Wat kan ik hier tegen doe :o ?

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 16:15 schreef Termin8or het volgende:
Ik zag laatst wel in een krantje een Trust :r muis die Infrarood was. Duz dat je een converter bij krijgt om van infrarood naar usb/ps2 gaat ;)...
Ik heb een draadloze optische Trust... Niks mis mee, serieus groot bereik, dus dat mikken valt echt wel mee...
nooit problemen mee, tenzij ik hem weer eens vergeet in de lader te zetten..

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 16:31 schreef Termin8or het volgende:
Maar het draadje gaat zo erg krullen en ik heb hier geen buro van 10 m lang :) , zodat ik het draadje recht uit kan leggen :). Maar die draad gaat kronkelen en wordt op een gegeven moment helemaal bedraaid :+. Wat kan ik hier tegen doe :o ?
Uuuh hebbeh ze PLAKBAND voor, draad 20 cm voor je muis met een plakbandje vastmaken en nergens geen last meer van ;)

Enneh ik zou gewoon met draad kopen, die opticals zijn zo lekker licht waardoor ze beter glijen en met batterijen is dat niet meer, en draadloos is duurder en stoort vaak waardoor je cursor ff blijft hangen.

Verwijderd

Don't trust a trust

Ik had heel vroeger een trust muis PERFECT ding
Ik fragde iedereen maja soms bijna altijd mikke op die sensor :(

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 16:05 schreef Termin8or het volgende:
Ik zou graag een optical muis die via infrarood werkt inplaats van radiogolven :). Ik mag me van me pa geen eentje met radiogolven (omdat dat stoort :(, zeikvent :P ).
Maar ik mag er wel een als ie infrarood is :? Zijn die er :)
stoort op wat draaidloze muizen zitten op de 27 mhz en het enige wat daar in de buurt komt
zijn bakkie's en speelgoed autotjes

Verwijderd

Apple pro Mouse, werkt ook op de pc!!!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op donderdag 07 februari 2002 16:34 schreef beurdy het volgende:

[..]

Ik heb een draadloze optische Trust... Niks mis mee, serieus groot bereik, dus dat mikken valt echt wel mee...
nooit problemen mee, tenzij ik hem weer eens vergeet in de lader te zetten..
|:( |:( |:( |:(
Lezen!, ok, Begrijpend lezen! |:(
Pagina: 1