Uniquesurf Vragen

Pagina: 1
Acties:

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
2 vragen:

- Wanneer kan je zien hoeveel je refferals gesurft hebben ?
- Wat moet je met de Click Rate (moet die boven een bepaalde waarde blijven)

Iedereen nog bedankt voor het opzetten van deze US ketting, ik heb hierdoor 9 refferals :)

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Ik zat bijna bovenaan in de ketting, maar ik heb geen referrals staan :(
De click rate werkte bij mij eerst ook niet, maar na een mailtje naar US plotseling wel.

• waslijn
Geen refferals??

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik zag ze eerst ook niet maar nu zie ik ze wel staan hoor, dus misschien duurt het lang? (ik weet het ook niet)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

alle referral levels staan op 0, '0 people in your downline'.
Ik was volgens mij de tweede of derde in de ketting en ik dacht dat 4pox weer onder mij kwam..

• elessar
Geen een van mijn referrals heeft ook maar een minuut gesurft. Dat geloof ik ook niet helemaal - of kan je dat om de een of adnere rede nog niet zien omdat waslijn vraagt wanneer je het wel kan zien?. Toch een beetje rare boel daar.

• waslijn
Ik ga er van uit dat het maandelijks wordt berekend, maar dat weet ik dus niet zeker. Daarom heb ik het maar even hier gevraagd. Ik zit zelf al over de 10 uur. De bar van US werkt goed en je kunt Adframe er over heen parkeren :).

Verwijderd

Uniquesurf is scam (een fake site, alleen bedoeld om bannerviews te genereren en zelf geld te verdienen).
Daarnaast loop je het risico dat je gegevens open en bloot op straat liggen, evenals je passwords.

• waslijn
Neptunes, kun je dat veder uitleggen. Hoe kom je aan die info? Als dat zo is kap ik er mee :(

Wat mij wel was opgevallen dat de US bar eigenlijk niets meer is als een kleine IE. En de banners die worden geladen zijn afkomstig van dimeclick een bedrijf dat betaald per klik op een banner. Ik hoop niet dat je gelijk hebt neptunes.

Verwijderd

Deze info komt uit een chat met de eigenaar van Uniquesurf door enkele Amerikanen. Hierin kon hij niet de vragen beantwoorden om dit te ontkennen, vandaar dat er nu een strijd gaande is tussen mensen die denken dat het scam is en anderen die denken dat het wel goed zit.
Twijfel is er dus zeker, vooral als Uniquesurf het zelf niet kan ontkrachten.
Choose yourself.

Verwijderd

Heb nu wel de tijden van mijn referrals erbij staan...

Ze tellen dus wel

Maar als ut fake is

tsjah

shit happens :)

• elessar
bij mij staat er nog steeds overal nul.

Pagina: 1