Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
ok ok ok sorry hoorOp donderdag 07 februari 2002 15:33 schreef obsidian het volgende:
Gebruik de search de volgende keer wil je? Dit is al vele malen gevraagd.
Crystal Orb of Blue Orb
nee een oude coolermaster. Alpha heeft ook low profile oplossingen die bestemt zijn voor 1U rackmounts. Je kan ze kopen bij oc-shop maar ze kosten wel nogal wat, maar dan heb je ook wat.Op donderdag 07 februari 2002 15:34 schreef RoadKill21 het volgende:
[..]
ok ok ok sorry hooren idd hier kom ik ook niet echt mee verder
hmmm thnx maar nothanks voor mij geen oc-shop meer zo'n kut service daar gekregen
Verwijderd
Je moet eigenlijk ook het koelblok vervangen naar een koper koelblok, maar zorg er wel voor dat deze niet te zwaar is, je wilt immers niet je agp kaart 'breken'. Ik zou voor een koperen spire koeler gaan ofzo, weinig geld en zeker goed genoeg voor geforce 3. Je kan natuurlijk ook altijd nog een voltage mod doen op je kaartje, kom je nog weer verder met oc'en
.
kijk hier heb ik nou wat aan
COOL jij krijgt je geheugen op 550, hmm mot ik ook maar eens hoger gaan. heb em nu op 240/512.
gewoon een oude koeler er op doen, werkt meestal wel goed
gewoon een oude koeler er op doen, werkt meestal wel goed
ja was al bezig met zoeken naar een mooie grote heatsink waar ik vette blokjes uit kan snijden voor mijn mem
waarom geen oc-shop meer??Op donderdag 07 februari 2002 17:39 schreef RoadKill21 het volgende:
ja was al bezig met zoeken naar een mooie grote heatsink waar ik vette blokjes uit kan snijden voor mijn mem
|ik had op hcc perongeluk 2 keer dezelfde component ASII adhesive mee gekregen. Ik heb een mailtje gestuurd en ze stuurden meteen het missende component na. Dit vindt ik toch wel service, ik snap niet waar jij dat vandaan haalt.
nou ik heb 2 keer die geheugen heatsinkspreader bestelt
en kreeg 3 maal te horen dat ie er nu echt opgestuurd zou worden maar ik heb er nog steeds geen ontvangen
en kreeg 3 maal te horen dat ie er nu echt opgestuurd zou worden maar ik heb er nog steeds geen ontvangen
Voor je geheugenkwestie: oude PII koelers in stukken zagen. Kosten iets meer dan een euro
"It certainly appears so..."
Ik heb n 80mm onder m'n elsa hangen d.m.v. n pci slot afdek plaatje koelt als een tierelier... geen van de sinks worden nog warm
naja een beetje dan
Pagina: 1