Toon posts:

[cm?] Arrg! Chieftech rail cdrom mount systeem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n chieftech DA-01W binnen. Ik ben nou niet echt een noob, dis me 2e full tower, en 6e kast oid. maargoed. Dat railsysteem krijg ik niet werkend.

Hoe krijg je in godsnaam je cdrom drive netjes gemonteerd met die plastic plankjes??

Ik netjes stalen klipjes naar voren, dus aan kan van de cdlade. Plankje vastgeschroefd aan de drive. Maar ik krijg die drive niet ver genoeg in de kast. dat plankje is te groot oid. :?

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
zet je voorkant er eens op, dan zie je dat ie precies goed zit...
de reden dat ie nie verder kan is omdat er klipjes zitten

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

je moet die plastic clipjes op het meest buitenste schroefje op de cdrom monteren, je hebt em nu op middenste of verkeerde buitenste :))

daarna valt ie precies goed

veel plezier van je nieuwe kast

enne volgende keer harder nadenken he :P

Verwijderd

Topicstarter
Zover kwam ik ook. front erop uiteraard. Maar horen die stalen klipjes niet netjes in de kast te klikken? dat lukt namelijk Net niet.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op donderdag 07 februari 2002 15:32 schreef Peltier het volgende:
Zover kwam ik ook. front erop uiteraard. Maar horen die stalen klipjes niet netjes in de kast te klikken? dat lukt namelijk Net niet.
Dan heb je waarschijnlijk de zijdingetjes niet op de goede plek zitten. Meestal (bijna altijd) past het perfect hoor. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het direct proberen. (pc staat boven, nog geen utp netwerk af.) tnx voor de hulp iig. Grmbl zo moeilijk kan het toch niet zijn? :)

Gladde kant van die dingen naar de cdrom. en dan tot de uiterste schroefjes. Ik trial en error mijn weg er wel door heen.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

Felyrion

goodgoan!

misschien heb je hier wat aan, zo heb ik ze zitten, en het past perfect!

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013118025

succes ermee

edit:

whoops, beetje groot plaatje geworden, nouja, tis wel duidelijk zo.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Pagina: 1