PCI --> PCMCIA kaart

Pagina: 1
Acties:

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben in het bezit van de 3COM 3CRWE777A dit is een PCI wireless kaart. Als ik hier goed naar kijk is het een PCMCIA kaartje wat in een PCI kaart gestoken is. Ik heb (wat op een vage manier de garantie laat vervallen volgens een sticker)de PCMCIA kaart losgemaakt. En getest en er een andere PCMCIA kaart ingestoken .... en niets.

In het apparaatbeheer keurig de omschijving van de Wireless kaart (PCMCIA gedeelte) met een uitroepteken. Wat ik wil is de PCI --> PCMCIA gebruiken.

Dus mijn vraag heeft iemand de drivers van de WL11000 kaart (gemaakt dooe eurmitcom) die als basis bij het pakket geleverd word. Om deze als standaard PCMCIA interface te kunnen gebruiken.

Murphy was an optimist

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij zou Windows zo'n ding vanzelf moeten herkennen, is gewoon een PCI-to-PCMCIA bridge.. kan me niet voorstellen dat dat zo speciaal is. Misschien moet je eerst eens de drivers van dat wireless ding er eens helemaal uitgooien.

• GoGoHaRrY
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 15:08 schreef Bigs het volgende:
Volgens mij zou Windows zo'n ding vanzelf moeten herkennen, is gewoon een PCI-to-PCMCIA bridge.. kan me niet voorstellen dat dat zo speciaal is. Misschien moet je eerst eens de drivers van dat wireless ding er eens helemaal uitgooien.
Het gaat hier om een niet standaard PCI-to-PCMCIA bridge, de controller is van PLX technologies type PCI9052. Waar ik dus geen goede drivers voor kan vinden.

Murphy was an optimist

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Driverrequests horen hier niet.
Kijk dus eerst eens op de 3COM site.

• GoGoHaRrY
  • Niet online
Vraag anders geformuleerd:

Wie is het gelukt de PCI kaart van de 3COM 3CRWE777 te gebuiken met een niet Wireless LAN kaart.

Murphy was an optimist

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->NT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1