Toon posts:

Vage shit man - nVidia detonator drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all!!

Ik heb Windows XP geinstalleerd en daarbij ook netjes nieuwe nVidia detonator drivers (23.11). Nu doet XP alleen beetje vreemd bij het booten. Als je dus aan het op starten bent, dan flikkert mijn scherm 3 keer. De oude drivers hadden dit echter niet :? Oude drivers waren 12.90

Maar vergeleken met mijn oude win98 SE installatie heb ik behoorlijk wat FPS minder dan voorheen. Iemand die daar misschien nog iets op weet? Ik heb een Creative GeForce2 MX 200.

Greetz

The_Regster [Tweaker_Newbie] :P

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer die 27.## serie eens!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ... op de nvidia site staan alleen maar de 23.11 serie. Waar heb je de 27.## vandaan?

Verwijderd

ff zoeken op deze site met het mooie knopje sarch aan de bovenzijde.

Edit
ff voor je opgezocht.
http://www.mediaxplosion.gamigo.de/downloads/treiber/nvidia/detonator-xp/detonator-27.30-winxp.zip

Verwijderd

np
Volgende keer zelf zoeken he!

Verwijderd

Topicstarter
Ja baas *D !! lol

Verwijderd

Heb hetzelfde met de 27.30 als ik de pc opstart knippert het beeld 1x daarna doet alles het perfect ben er met mijn scores 100 punten op vooruit gegaan! :9~

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze nu geinstalleerd ... mijn beeld knippert 5x bij het opstarten :'( en mijn fps zijn ongeveer hetzelfde ....

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Wat dacht je ervan om dit eens in V&B te posten ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Of gewoon zelf een andere proberen.

Afijn, fout forum dus

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.