aangezien ik op de vorige post meteen gereageerd heb was die meteen gelocked, misschien dat het nu beter gaat
waar gaat dit over
Jeaz kun je mischien wat duidelijker zijn?
http://hawvie.deviantart.com/
Hoort dit onderwerp trouwens niet in OC??
Verwijderd
[/opsomtopic en vaker langsgekomen] stond in de vorige. Ik zal hier maar niet meer reageren dan
Verwijderd
Weird ... misschien moet je hier je onsuccesvolle tweaks in neer pleuren ... je mislukte tweaks ... of je mislukte case - mods ...
... .
Dit is een aftel topic 
Aftellen tot er een adje langskomt
Aftellen tot er een adje langskomt
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Er was eens...
Een aantal jaren terug al weer voor mij.
Ik had een Celereon 366 gekocht om die te overclocken, speciaal een cooler van de computernerd besteld uit de states. Na lang wachten komt de cooler binnen en kon ik beginnen met de installatie. Met trillende vingers en vol verwachting begin ik de onderdelen te bekijken en ik kom er al snel achter dat er bevestigingsnokjes ontbreken.
Ik behoorlijk pissed natuurlijk en ik besluit zelf wat te maken totdat ik de resterende onderdelen uit de states binnen krijg. Ik gebruikte daar gewoon lange boutjes voor met moertjes. En ik zet de cooler er op en ik draai zenuwachtig de schroefjes aan en...
Scrrrraaaatchhhh over mij Celeron printplaat heen met die scherpe schroevedraaier
Tis nooit meer goedgekomen met die Celeron, vervolgens de dag erna een nieuwe celeron gehaald en er zo weinig mogelijk over nagedacht. Daarna lukte het overigens wel.
Gewoon die onderdelen daarna nog binnen gekregen maar nooit gebruikt, wat draait dat draait dacht ik zo.
Een aantal jaren terug al weer voor mij.
Ik had een Celereon 366 gekocht om die te overclocken, speciaal een cooler van de computernerd besteld uit de states. Na lang wachten komt de cooler binnen en kon ik beginnen met de installatie. Met trillende vingers en vol verwachting begin ik de onderdelen te bekijken en ik kom er al snel achter dat er bevestigingsnokjes ontbreken.
Ik behoorlijk pissed natuurlijk en ik besluit zelf wat te maken totdat ik de resterende onderdelen uit de states binnen krijg. Ik gebruikte daar gewoon lange boutjes voor met moertjes. En ik zet de cooler er op en ik draai zenuwachtig de schroefjes aan en...
Scrrrraaaatchhhh over mij Celeron printplaat heen met die scherpe schroevedraaier
Tis nooit meer goedgekomen met die Celeron, vervolgens de dag erna een nieuwe celeron gehaald en er zo weinig mogelijk over nagedacht. Daarna lukte het overigens wel.
Gewoon die onderdelen daarna nog binnen gekregen maar nooit gebruikt, wat draait dat draait dacht ik zo.
Sluitmessage bij deel I:
Ik raad je af om een Deel III te starten ...Op donderdag 07 februari 2002 09:43 schreef Exirion het volgende:
[/opsomtopic en vaker langsgekomen]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()