paidforsurf nep?

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
heeft iemand al eens een cheque gekregen van die lui?.. want ze zijn nu massaal mensen aan het deleten .. ik las laatst zelfs van iemand die zich net had ingeschreven .. dat ding nog nooit gebruikt had .. en dat ie gecancelled werd omdat ie zou cheaten ..

Verwijderd

Een vriend van me heeft een Spedia check gekregen, een paar week geleden :)

• nikao
uh..
paidforsurf is een bedrijf net als spedia..
ik bedoel niet PTS programs in het algemeen ..
heb zelf ook wel es cheques gekregen...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb laatst uitbetaald gekregen van Adframe :D

Afbeeldingslocatie: http://www.rhpweb.f2s.com/troep/adframe.jpg

• nikao
AAAAAAAAAAAAARGGGGGGHHHHHHHH
ik zeg toch dat paidforsurf een bedrijf opzich is..
dus het gaat me niet om al die andere pts bedrijven ... .

Verwijderd

IK heb nog geen cheque gekregen van het bedrijf PaidForSurf.

Maar ik heb nog van geen enkel PTS bedrijf geld gekregen (buiten Adframe om). Ik ben er dan ook pas in maart dit jaar mee begonnen, en met zeer weinig tot geen referrals schiet dat niet echt op.
Bij PaidForSurf heb ik 1 referral, maar daar heb ik nog geen enkele cent aan verdient. Volgens mij gebruikt die persoon hem helemaal niet.

Verwijderd

Ik heb al twee cheques gehad van Paidforsurf.
Ik heb ze al ingewisseld en gewoon betaald gekregen. Ze betalen dus wel degelijk.

• Palomar
  • Niet online
ja ik had die post van jou nog niet gezien, en ik ken al die bedrijven ook niet uit mn hoof.. wat een naam PAIDFORSURF...

SORRY HOOR NIKAO

Verwijderd

Ja, ze hebben betaald, zie o.a. http://www.casema.net/~neptunes/money/payments/paidforsurf.jpg
Ik zit al sinds het begin bij PFS (december) en eigenlijk draaien ze pas ongeveer een maand goed, daar voor hadden ze veel technische problemen. Ook in de beginperiode was er geen vuiltje aan de lucht.
Er zijn een aantal regels waar je je bij Paidforsurf aan moet houden, anders kan je beschuldigd worden (dit om cheating de kop in te drukken):
* Gebruik geen cheat-programma's, zover ik weet herkennen ze elke vorm van cheating, ook het (automatisch) genereren van fake-referrals.
* Klik op 0,5% van de ads, maar nooit meer dan 6 ads per uur.
* Klik nooit 6 ads direct achter elkaar.
* Blijf altijd enkele tientallen seconden op de website van de adverteerder.

Als je je daar aan houdt is er niets aan de hand en ook valse beschuldigen kunnen hier terug gedraaid worden.

BTW schijnen de voorgestelde regels bij PaysU nog strenger te zijn en wordt bij Spedia iedereen standaard een keer op hold gezet/beschuldigd van cheating, om je account te controleren.
Kijk naar AA, die heeft ook meer dan 80% van alle accounts op hold gezet vanwege cheaters in de downline.
Mijn verwachting is dat meer bedrijven met zulk soort regels zullen komen.

Vergeet niet dat PFS met $0,20 per uur, $0,10 voor level 1 en $0,05 voor level 2-5 een vrij goede betaler is en ook een onbeperkt aantal uren kent. Als cheater kan je hier dus kapitalen mee verdienen, vandaar het strenge regime.

Verwijderd

Ik haal paidforsurf en surfingprizes de hele tijd door elkaar :+

Bij Paidforsurf is m'n account verwijderd, ik geloof omdat ik boven de toegestane clickthru rate zat :(. Begrijpelijk, want ik zat lekker bannertjes te klikken en als m'n avr 'gecredit' was ging ik vrolijk verder met de volgende.

en toen las ik hierzo dat je niet boven de ctrate mag zitten...

Verwijderd

Mijn account bij PadiForSurf is ook gedeleted. En ik heb niet meer dan 6 banners na elkaar geklikt. Gewoon nu en dan eens. Je kan toch niet ieder uur controleren of je 0.5% haalt, ik haalde jammer genoeg 0.65% en daar gaat mijn account met een goeie 50 refs, allemaal verloren moeite!

Zelfs AllAdvantage heeft mijn account verwijderd, en dit is één van de bedrijven waar ik nog nooit heb gecheat, spammed, ... Zomaar weg, zonder enige reden!

Het zuigt allemaal, al die moeite doen, en eens je een cheque verwacht, verwijderen ze je account. Kl*te

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
vreemd - ik heb een emulator gedraaid (paar uurtjes maar) en mijn account doet het nog gewoon.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• milouny
  • Laatst online: 12-08 23:32
ik had me ooit ingeschreven bij sendmoreinfo.com, ze zouden me reclame-mailtjes sturen en $0,10 per email geven.
maar ik heb niet eens mailtjes gehad.
ik dacht eigenlijk dat al die reclame-pay-shit onzin was.
wat raden jullie me aan? :)

AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
ik krijg wel mailtjes van sendmoreinfo. Maar dat tikt dus echt niet aan! Als je een beetje wilt verdienen moet je je bij een paar paid to surf progjes inschrijven, o.a. alladvantage en cashfiesta en gewoon een paar proberen. DAt paid for email schiet echt niet op. Of kijk eens bij een paar downline-clubs zoals downline-partnership (zie website) die hebben vaak wel nuttige overzichtjes van hoeveel programma's betalen.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Pagina: 1