War is the only proper school of the surgeon.
Verwijderd
Kun je misschien wat meer info posten, dan kunnen we beter helpen. B.v. wat voor pc heb je, moederbord, o.s. enz...
probleem heb ik ook gehad. door IRQ-probleem kreeg mijn videokaart geen IRQ toebedeeld, en dan kun je drivers installen wat je wil. kijk ff bij configscherm-->system en dan je videokaart.
Als daar een uitroeptekentje bijstaat, dan heeft ie dus een probleem (mogelijk IRQ). Zoniet, dan kun je altijd nog de drivers van de fabrikant van de kaart gebruiken (werken soms beter dan algemene nVidia drivers; in mijn geval iig wel)
Als daar een uitroeptekentje bijstaat, dan heeft ie dus een probleem (mogelijk IRQ). Zoniet, dan kun je altijd nog de drivers van de fabrikant van de kaart gebruiken (werken soms beter dan algemene nVidia drivers; in mijn geval iig wel)
"People should know when they're conquered..."
mamabord: geen flauw idee
proc:amd k-7 475 mhz
128mb pc 100
win 98se
ik kan de drivers van mijn videokaart niet vinden, kan iemand anders mischien een url plaatsen waar ik deze drivers kan downen?
proc:amd k-7 475 mhz
128mb pc 100
win 98se
ik kan de drivers van mijn videokaart niet vinden, kan iemand anders mischien een url plaatsen waar ik deze drivers kan downen?
War is the only proper school of the surgeon.