Toon posts:

Brander werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een HP brander (model: 8100).
Nadat ik windows XP een keer opnieuw had geinstalleerd (vanwege een systeemfout) werkt mijn brander niet meer.
Ik heb mijn cd-rom aangesloten als Master en de brander als slave. Het heeft altijd gewerkt maar sinds die herinstallatie van windows niet meer.
Kan iemand mij hiermee helpen want ik mis me brander wel :)

Alvast bedankt...

Grtz. Michael

Verwijderd

download force aspi en probeer het nogeens!

Verwijderd

Topicstarter
thanks. Ik zal het even proberen. Als het niet lukt kom ik terug.

Verwijderd

Topicstarter
btw. Hij kan ook geen cd's lezen (hij kan de brander wel detecteren enz. maar geen cd's lezen/ schrijven etc.)
Hij zegt gewoon dat er geen cd in zit, ook al zit die er wel in.

Verwijderd

Topicstarter
damn nee het werkt niet. Nog iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
aan Moderator: mag ik deze topic ook ff in een andere sectie plaatsen (= meer kans op succes)

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:40

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Op donderdag 07 februari 2002 14:38 schreef LilMic het volgende:
aan Moderator: mag ik deze topic ook ff in een andere sectie plaatsen (= meer kans op succes)
speel je je gewone cd-roms ook af op je brander? Zo ja, kan dat daar aan liggen een vriend van mij speelde spellen vanaf zijn cd-brander. Hij kreeg zoals ik het noem een identitet crisis hij wist niet wat hij meer was, hij heeft het ding teruggestuurd en kreeg een nieuwe van de computerboer >:)

War is the only proper school of the surgeon.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze inderdaad wel eens voor beiden gebruikt.
Dus mijn brander is gewoon dood?
Kan ik em weer ruilen :( (zou de 3e al zijn haha)

• SerealKiller

SerealKiller

hmm, als je garantie hebt dan zou ik eerst vragen of ze die (gratis) willen nakijken. Als ze alleen willen ruilen moet je vragen als je geen andere brander kunt krijgen(voor info maak een topic) aangezien dat dit je 3de al is.
Zodra je deze brander(hopelijk) krijgt speel dan nooit of te nimmer meer spellen of iets dergelijks gebruikt hem alleen voor te branden ze heten immers branders en niet spelers
:)

Verwijderd

Deed je brander ut nog voordat je WindowsXP geinstall. had? Zo ja, ken ie nie zo maar kapot zijn, ik draai zelf ook van alles in mijn brander (sony 4x4) oud duz :) maargoed, hij dut ut nog steeds duz... :7 'k zou toch maar is ffies beter checkuh

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb een wel een tijdje aan het draaien gehad onder XP. Maar toen is XP een keer helemaal naar de kl*ten gegaan en heb ik een reinstall gedaan. Toen deed ie het niet meer.

Verwijderd

ff nieuwe drivers hale
as ze der voor win xp nie zijn voor win 2k

Verwijderd

Topicstarter
al naar gezocht. Ik kan op de HP site en geen drivers vinden die ik al heb en al helemaal geen nieuwen. goeie service |:(
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik ze WEL vandaan haal?

Verwijderd

Topicstarter
ik ga m'n secundaire IDE kanaal opnieuw installeren. Valt te proberen je weet het maar nooit met die PC's :)

• SerealKiller

SerealKiller

en doet hij et nu?

Verwijderd

Topicstarter
nee man hij doet het nog steeds niet. Ik ben ten einde raad. Moet de winkel anders maar ff opbellen (heb ik nie veel zin in maarja....)

Verwijderd

Topicstarter
weetje anders waar ik de drivers kan krijgen voor een HP Cd-writer plus 8100 (niet 8100i ofzo, gewoon 8100)

Verwijderd

je hebt wel veel postings in 1 topic.. >:)

maar dood? neh het is TE toevallig dat hij ermee kapt tegelijk met reinstall

Verwijderd

Topicstarter
das waar...
Over die veel posts: ik vergeet nog wel eens dingen te vermelden en heb veel vragen... daar zal het wel door komen :) sorry :9~

Verwijderd

geeft niet ''t is ook een trekje van mij hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Lol. weet jij ook toevallig niet waar ik die HP drivers kan krijgen?

Verwijderd

ik heb nog een gehackte hp8100i is eigenlijk een sony maar zijn fysiek dezelfde drives, je kan er ook 80min mee branden

Verwijderd

Topicstarter
kun je die niet sturen naar rversteeg@home.nl of ergens plaatsen voor download?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Hang hem anders even in een andere pc om te kijken of hij echt verrot is. Scheelt je een keer naar de winkel fietsen. :)

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Topicstarter
doet me vader toch en ik kan em nergens in een ander systeem zetten.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Een brander heeft geen driver nodig! Het enigste wat je nog zou kunnen doen is je firmware (bios voor je brander) updaten :) Dit wil nog wel eens werken.

Toch vrees ik dat je fikker kapot/versleten is :'(

webOS all the way!

Verwijderd

kheb hem naar je gemailt :)

Verwijderd

Probeer eens de laatste nieuwe driver te downloaden . .

http://productfinder.support.hp.com/tps/ProductFinder?h_lang=en&h_tool=software&h_query=8100

Grt
2ThemaXtreme

Verwijderd

Topicstarter
kheb em nog niet ontvangen.

• Faler
  • Laatst online: 06-04-2015

Faler

[DPC]Clan_Delft

Die nieuwe drivers kan je krijgen bij de support van HP, even naar Engeland bellen maar dan heb je ook wat, ze sturen je de cd gratis op (mij tenminste wel). Houd alleen rekening met een levertijd van dik een week...

suc6

C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates

Verwijderd

Topicstarter
die gratis cd aanvragen is geen optie (betaal nummers zoals 0900 enz. zijn hier geblokeerd). de nieuwe drivers van huppeldepup zijn niet te installeren (zegt dat ik niet de brander heb die er hoort te zijn terwijl die er wel degelijk inzit |:( )
enuh failer. Kun jij die cd niet zippen en opslaan op een acount en of toesturen.
Alvast bedankt, huppeldepup check je email heb een reply gestuurd met info.

Verwijderd

Topicstarter
Anybody nog tips over wat het kan zijn?
:'( please.... :'(

• Faler
  • Laatst online: 06-04-2015

Faler

[DPC]Clan_Delft

Sorry dat van die cd gaat niet lukken, want het was bij een vriendin die een 6300 had, maar het systeem blijft natuurlijk het zelfde. En maak je geen zorgen, voor support van HP hoef je geen 0900 nummers te bellen, kijk HIER maar. Dit is zelfs een 020 nummer (Amsterdam) dus dat moet lukken, en vraag daar dan gewoon de cd aan.

nogmaals suc6

C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates

Verwijderd

Topicstarter
thanks ik zal ff kijken. maar betwijfel zeer sterk of het daar aan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
staan op die cd eigenlijk ook drivers ofzo dan?
Pagina: 1