Toon posts:

[wos]Sneller problemen oplossen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die hier een onderwerp plaatst wil natuurlijk dat zijn probleem zo snel mogelijk wordt opgelost! Daarom wil ik vragen om juist goede en uitgebreide gegevens te vermelden om sneller problemen te lokaliseren.

beter te veel dan te weinig!

Anders moeten wij allemaal vragen
: wat voor pc heb je?? |:(

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dit is toch niks nieuws :?

Eeeeh, --> LA :P

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik wel maar er zijn genoeg mensen die het niet doen! Daarom wil ik de nadruk er nog even opzetten!

Want ik weet zeker dat mensen het alleen maar irritant vinden om de hele tijd te vragen wat hij heeft enz. enz.

tenzij je nix te doen hebt zoals mij dus!

• OProg

OProg

Molletje

En daarom staat dit dus boven in WOS ;)
[topic=331522/1/25]

Verwijderd

wat is dit voor een onzin topic?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46302]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/46302[/url]

Usertje is beetje irritant, meneer vraagt tot 3 keer toe verkapt om een warezlink en gaat nu een beetje een non-topic posten. Ga toch ergens anders vervelen....

Verwijderd

Topicstarter
ooo wees maar niet bang want 50% van de bezoekers weet niet eens dat er een 3 stappenplan bestaat

Verwijderd

Topicstarter
:( helemaal niet alleen ik ben net in 3 min. 2 topics tegen gekomen die geen gegevens hadden staan van hun pc! Ik wil graag hun helpen maar ja zo lukt het niet !

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->LA

• OProg

OProg

Molletje

Op donderdag 07 februari 2002 13:41 schreef Sugar het volgende:
ooo wees maar niet bang want 50% van de bezoekers weet niet eens dat er een 3 stappenplan bestaat
Dus dan zullen ze dit topic wel allemaal lezen en voortaan alle specs erbij zetten...

Wat moeten ze dan doen :? Een knipperend stikey topic plaatsen :?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit staat zowat in elke FAQ beschreven. Maar niet iedereen leest deze FAQ's en daarom worden er topics gestart die onvoldoende informatie geven over het probleem van de topicstarter.

Topicstarter moet dan ook niet boos worden als zijn topic wordt gesloten, immers het staat duidelijk aangegeven wat je moet doen als je een topic start.

En de topicstarter helpt zichzelf er ook niet mee, want er moeten eerst allerlei vragen door de andere users worden gesteld omdat er belangrijke details ontbreken. Vervolgens moet de topicstarter antwoorden.

Zo gaat het dus veel tijd kosten, terwijl als de topicstarter meteen in het begin voldoende informatie geeft het misschien al na een paar minuten opgelost kan zijn.
Pagina: 1