Toon posts:

m35i frontje verwisselen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej

wie kan mij vertellen hoe ik het frontje er af kan halen (okeej, met de siemens set, maar kan het ook met een gewone schroevendraaier, enzo ja: hoe?)

en waar ik andere frontjes kan halen (geen clickover dus).

bvd,

jasper

edit: ik wil er ook andere led's in maken. dus het frontje moet er zoeiezo af. (was er neit ergens een of andere m35i site, van een tweaker hier? :?)

Verwijderd

op www.gsm-tuning.nl staan wat foto's, maar dat is met de siemenstool. Op www. stuntprijzen.net kun je wel frontjes kopen

Verwijderd

Topicstarter
ja ok. dat zijn tog clickovers?

maar als het met die siemenstool kan, zou het ook moeten lukken met een schroevendraaier. maar hoe? nu gaat heel mn frontje kapot...

als ik wist dat ik een nieuw frontje kan kopen, dan kan ik em er wel ruig af slopen...

Verwijderd

Als ze in Ede behalve een pyromaan ook nog iets van een GSM markt hebben, zou je kunnen kijken of ze daar schroefbare frontjes hebben. nders koop je toch gewoon een extra setje? Kost toch niks die frontjes.

En als je je LED's erin hebt zitten hoeft het frontje er toch niet meer af

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
fontje heb je er zo af...ff wat tussen de zijkant zetten...

heb ik ook gedaan..had em gespoten...en buiten neegelegd...want dat stinkt zo...maar het begon wat te sneeuwen... :(

maar goed..het is heel easy...probeer es wat zou ik zeggen..en telefoon openmaken is toch geen probleem voor een tweaker

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

idd schroevendraaier oerop en krikken maar :+ pak de platste schroevendraaier en ga niet als een bouwvakker aan de slag dan lukt het wel :)

Verwijderd

Topicstarter
aha, dus gewoon deurbeuken :)

dat het frontje van de postbank beschadigd maakt niet zo veel uit, zolang ik maar ergensnieuwe kan bestellen (inet?).

bij ons op de markt hebben ze nx :(

krijg em er maar niet af. meot je een andere schroevendraaier eronder zetten? en dan met een andere em omhoog wippen?

wil niet echt lukken...

(heeft er iemand ff een siemenstool setje te leen anders?)

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 10:20 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
krijg em er maar niet af. meot je een andere schroevendraaier eronder zetten? en dan met een andere em omhoog wippen?

wil niet echt lukken...

(heeft er iemand ff een siemenstool setje te leen anders?)
kijk je moet niet als een bouwvakker tekeer gaan ;) maar ook niet als een mietje :P beetje forceren moet wel maar wel voorzichtig :) eerst bovenkant losklikken dan zijkanten :)
btw geen tooltje te leen sorry :+

Verwijderd

OEPS :D voor de m35 bestaan geen andere frontjes :P alleen click on of van die originele frontjes maar dan andere kleur :+

Verwijderd

Topicstarter
okee! hijs open!!! :)

nu moeten jullie me helpen met het vinden van nieuwe frontjes! :)

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 12:50 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
okee! hijs open!!! :)

nu moeten jullie me helpen met het vinden van nieuwe frontjes! :)
lees mijn post boven je :+

Verwijderd

Topicstarter
gvd

maar je hebt tog ook een gele en groene versie?

die ledjes zijn ook behoorlijk klein... kan je dat wel solderen met een gewone soldeerbout?

Verwijderd

als je beetje handigheid hebt wel, je hebt zwart, blauw , groen , geel :)
dus genoeg andere kleuren :+

btw gebruik ook eens je edit knopje ipv steeds post :)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niet zien, hoe je in godsnaam ledjes van 1,5mm kan solderen hoor... :?

Verwijderd

Nou succes ermee he! *D :+

Verwijderd

Topicstarter
kmoe eerst een nieuw frontje hebben :)

kunnen er geen andere frontjes op? en wie weet de site nog, van een tweaker, die vaak langskwam in dat topic van voor de grote vakantie van die postbank actie?

daar werd ook in beschreven hoe je dingen kon unlocken en modden ofzo. misschien dat er een handig linkje voor frontjes instaat...

(zijn er eigenlijk geen unofficial frontjes voor (net zoals bij nokia?))

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 13:04 schreef M@FI@ het volgende:
als je beetje handigheid hebt wel, je hebt zwart, blauw , groen , geel :)
dus genoeg andere kleuren :+

btw gebruik ook eens je edit knopje ipv steeds post :)
weet je toevallig ook waar ik zo'n zwarte kan halen?

edit: verfen wordt nx tog?

Verwijderd

Ik weet zeker dat ze ze op de zwarte markt in beverwijk hebben, ben daar gisteren nog geweest en voor bijna elk model gsm hebben ze ze. Volgens mij ook met voor en achterkant.

Ze hadden wel cheape cd's btw :7 €6 voor 10 cdr's met jewelcase!

EDIT: Je kan het frontje toch spuiten?

Verwijderd

Topicstarter
ik mag nog neit alleen naar amsterdam :'( ben pas 14

had je toevallig ook gezien wat voorn soorten ze er hadden? en hoe duur die shit is?

spuiten wordt denk ik niet mooi, vanwege het rubberen achterkantje...

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 18:52 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik mag nog neit alleen naar amsterdam :'( ben pas 14

had je toevallig ook gezien wat voorn soorten ze er hadden? en hoe duur die shit is?

spuiten wordt denk ik niet mooi, vanwege het rubberen achterkantje...
Ik heb niet gezien wat voor soorten er allemaal zijn, die van siemens zijn meestal allemaal in een kleur. Voor Nokiaatjes zijn ze ook met plaatjes erop enzo. De prijs is denk ik 25 piek.

Er staan daar haast geen dingen geprijsd, je moet naar de prijs vragen.

Maar je wil toch niet voor een frontje uit ede naar beverwijk afreizen? Probeer gewoon die van stuntprijzen, is het nix gooi je het gewoon weg.

Denk je dat het solderen je wel lukt dan? Is knap lastig en je hebt er ook wel de-soldeerdraad bij nodig.

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, ik ga niet helemaal naar beverwijk voor een frontje, solderen zal me denk ik neit lukken. ben meer van het breekijzer-werk dan van het ielige spul (z\oals je kunt zien aan mn frontje nu) :D

ik hoef ook gene plaatje op mn frontje, dat vink weer zo patserig. ik wil gewoon een andere kleur (zwart ofzo).

maar wat ik me afvraag is, als je dan een frontje koopt, zit er dan ook een nieuw achterkantje (dat rubberen ding) bij?

en als je er nog es komt, kun je dan voor de gein es informeren bij die frontjes-boer of ze ook online te bestellen zijn?

die clickovers begin ik zoiezo neit aan, dan wordt de hele handel nog groter/dikker...

Verwijderd

sorry, maar ik heb zo'n idee dat je er beter helemaal niet aan kunt beginnen.. Je bouwvakkers manier namelijk :+
En je krijgt ook rubberen achterkant bij een heel frontje erbij.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk ook neit dat ik er aan ga beginnen :)

misschien dat ik het dan wel laat doen... :D

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SuN-CRuSHeR: Je hebt ondertussen zelf het editknopje ontdekt nav. een hint van een andere forumgebruiker, ik heb even wat nutteloze posts getrashed / samengevoegd.

Verwijderd

Waarom ga je niet een bijbaantje ergens zoeken (niet reviewen :7 ) , zodat je een andere telefoon kan kopen die je wel mooi vind. Een telefoon modden is echt precisiewerk. Ik begin er ook niet aan, ik sleutel liever aan machines B-)

Verwijderd

Topicstarter
gnegne

met reviewen verdien je geen geld, wel games. mar daar kan je dus nx van kopen. verder ben ik OF te jong, OF te lui! :)

zal het editknopje vaker betasten, sorry... :P

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 08:14 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
gnegne

met reviewen verdien je geen geld, wel games. mar daar kan je dus nx van kopen. verder ben ik OF te jong, OF te lui! :)

En als je genoeg geld verdiend hebt kun je t ook laten doen ;)
scheelt jou denk ik veel gezeur met je telefoon

Verwijderd

Topicstarter
hehe, tsja. maar zelf er een ander frontje erop knallen lukt wel. kmoe ze alleen kopen, en de vraag is dan... WAAR? :P

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 08:14 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
gnegne

Nou je bent nooit te jong om te werken hoor! ;) Ik werk vanaf mijn 12e na schooltijd, kocht op me 16e een splinternwe scooter,had op me 19e een auto (oke was een barrel),woonde op mijn 20e samen en ben nu 22 en heb mijn eigen koophuis. :7 Om maar even een voorbeeldje te stellen :D

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:06

s3n

aan die originele frontjes die ze bij stuntprijzen hebben, heb je teminste wat :D

Ik heb helaas een c35i, en die hebben ze daar weer niet.
Ik heb wel eens originele frontjes voor mn telefoon gezien op een duitse site, maar als je dat dan navraagt bij siemens nederland lachen ze je zo'n beetje uit :(

Verwijderd

Moet je idd ff goed zoeken bij Duitse sites, vorig jaar keer naar gekeken, waren echt duur 40 mark voor een frontje = 20 euro ongeveer :o
beter is oude frontje erop laten, welke kleur had die?
als je een gsm echt goed wilt modden moet je een c35 nemen die zijn makkelijk te modden :)

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:06

s3n

Op dinsdag 12 februari 2002 02:27 schreef M@FI@ het volgende:
Moet je idd ff goed zoeken bij Duitse sites, vorig jaar keer naar gekeken, waren echt duur 40 mark voor een frontje = 20 euro ongeveer :o
als je een gsm echt goed wilt modden moet je een c35 nemen die zijn makkelijk te modden :)
Ik heb een zwarte, das niet zo erg maar het batterijklepje is afgebroken.
Mn telefoon zit met plakband aan mekaar nu :D

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 februari 2002 02:27 schreef M@FI@ het volgende:
postbank blauw...dat is het probleem nou juist... :)

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 07:49 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

postbank blauw...dat is het probleem nou juist... :)
Probleem :? met blauwe ledjes erin is t juist heel mooi :p :9~

Verwijderd

Topicstarter
ja, met blauwe led's... maar die krijg ik er never nooit in. en ik vin de kleur zoiezo niet mooi... :(

Verwijderd

Ja jongen dan moet je het denk ik toch met je huidige tape-powered telefoon doen. Of je volgt natuurlijk mijn bovengenoemde advies op >:)

Verwijderd

Let op bij verwisselen frontje gaat bij 80% of de luidspreker of de Microfoon defect... *D

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 18:44 schreef Mar126 het volgende:
Let op bij verwisselen frontje gaat bij 80% of de luidspreker of de Microfoon defect... *D
Ik denk dat ie z'n frontje er toch niet meer af durft te halen ;) Of hij doet het toch, slaat alle adviezen in de wind en heeft aan het eind van het liedje een kapotte telefoon :'(

Verwijderd

Hij zal morgen welweer reageren, geeft trouwens niks als je doet wat in mijn vorige post staat hoor! Ik vind eigenwijsheid een hele goede eigenschap!! Serieus! Tot een zekere hoogte he?! Het moet niet naar betweterig nivo gaan :)

Verwijderd

je bent gsm tweaker of je bent t niet, denk je t te zijn dan ben je t niet :+
kortom ga vooral je phone slopen >:) :+

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben er weer...naja, dan laat ik em wel zo :( als ik geen ander frontje kan krijgen...

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
op die gsmtuning.nl staat dat voor de m35 0603 en 0805-led's kunnen

maar maakt dat nog wat uit dan?

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
de M35 heeft dus 4 led's voor het display he

stel je doet die blauw-paars-rood-oranje (elk ledje in een andere kleur, in die volgorde)
krijg je dan een ongelooflijk stoer effect, of ziet het er juist niet uit?
krijg je soort-van regenboog-effect, of gaan de kleuren compleet door elkaar waardoor je een-of-ander slap middenkleurtje krijgt?
wat denken jullie?

of blauw-blauw-wit-wit ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/wicher/edit
misschien begin ik vanavond over deze vraag maar een topic in GT, tenslotte is het niet specifiek ontopic hier, niet specifiek voor M35-mensen, en wel erg gadget 8-)
Pagina: 1