Ik ben van plan om me kast te spuiten maar ook een fan er in te plaatsen...wat eerst?? 
Gat boren voor fan of eerst spuiten? zelf denk boren....meeningen?!??!
Gat boren voor fan of eerst spuiten? zelf denk boren....meeningen?!??!
Verwijderd
Verwijderd
Denk ik 2Op donderdag 07 februari 2002 13:47 schreef StB het volgende:
eerst boren!
als je eerst spuit gaat de verf/lak er weer af als je gaat boren. dus eerst boren, bijwerken (schuren enzo) en dan pas spuiten
Verwijderd
Hoezo ligt dat voor de hand?Op donderdag 07 februari 2002 13:12 schreef ImaStar het volgende:
Lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat je eerst gaat spuiten en dan pas boren.
uiteraard. Maar bij veel kasten kun je de beplating er gewoon afhalen, en dat is makkelijkerOp donderdag 07 februari 2002 13:12 schreef ImaStar het volgende:
Maar wel eerst even je mobo en alle andere zut uit de kast halen
Verwijderd
Verwijderd
Als je eerst gaat spuiten of wat dan ook dan heb je kans dat je je lak weer beschadigt tijdens het hakken, zagen en boren e.d. Dit is net iets dat je wilt lijkt mij... Zou zonde zijn als je gelijk weer krassen in de lak hebt zitten of erger misschien.... Tevens moet je dan ook alle randen die zijn ontstaan nog vijlen o.i.d. en dan heb je metaal kleurige randen...Op donderdag 07 februari 2002 13:49 schreef StB het volgende:
Hoezo ligt dat voor de hand?
Verwijderd
[\edit]Op donderdag 07 februari 2002 13:12 schreef ImaStar het volgende:
Lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat je eerst gaat spuiten en dan pas boren. Maar wel eerst even je mobo en alle andere zut uit de kast halen