Kga casemodden maar wat eerst?

Pagina: 1
Acties:

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
Ik ben van plan om me kast te spuiten maar ook een fan er in te plaatsen...wat eerst?? :?
Gat boren voor fan of eerst spuiten? zelf denk boren....meeningen?!??!

Verwijderd

ik zou eerst gaan boren, en dan gaan spuiten ... maar dat is mijn mening

Verwijderd

Lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat je eerst gaat spuiten en dan pas boren. Maar wel eerst even je mobo en alle andere zut uit de kast halen :)

Verwijderd

eerst boren!

als je eerst spuit gaat de verf/lak er weer af als je gaat boren. dus eerst boren, bijwerken (schuren enzo) en dan pas spuiten :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op donderdag 07 februari 2002 13:47 schreef StB het volgende:
eerst boren!

als je eerst spuit gaat de verf/lak er weer af als je gaat boren. dus eerst boren, bijwerken (schuren enzo) en dan pas spuiten :)
Denk ik 2

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 13:12 schreef ImaStar het volgende:
Lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat je eerst gaat spuiten en dan pas boren.
Hoezo ligt dat voor de hand?
Maar wel eerst even je mobo en alle andere zut uit de kast halen :)
uiteraard. Maar bij veel kasten kun je de beplating er gewoon afhalen, en dat is makkelijker *D

Verwijderd

Ben thuis ook bezig... kan alles er gewoon uit halen en uit mekaar halen. Is heel simpel.

Picz komen als ie af is >:)

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Lijkt me dat je eerst gaat boren, zagen, hakken, dremelen, en weet ik wat je nog meer van plan bent ;).
En dat je daarna pas gaat spuiten, want als je eerst spuit en daarna boort ed, kun je alles weer helemaal opnieuw gaan spuiten.
Wat ik ook ff van te voren zou doen als ik jou was, is bedenken waar ik de fan wil hebben en ff uitmeten of dat wel past. Anders zit je strax met 24 verkeerde gaten in je kast, en dat moet je ook niet willen, toch?

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 13:49 schreef StB het volgende:

Hoezo ligt dat voor de hand?
Als je eerst gaat spuiten of wat dan ook dan heb je kans dat je je lak weer beschadigt tijdens het hakken, zagen en boren e.d. Dit is net iets dat je wilt lijkt mij... Zou zonde zijn als je gelijk weer krassen in de lak hebt zitten of erger misschien.... Tevens moet je dan ook alle randen die zijn ontstaan nog vijlen o.i.d. en dan heb je metaal kleurige randen... :r

Succes :)

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-06 10:11
k thx.....lui ;)

Verwijderd

Lijkt me inderdaad voor de hand liggend dat je eerst gaat spuiten en dan pas boren. Maar wel eerst even je mobo en alle andere zut uit de kast halen :)
[\edit]
Ooops ! Ik bedoel dus eerst boren dan pas spuiten. *bloos* *schaam*
[\edit]
Pagina: 1